Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

hiszpańska mucha to już chyba wystarczająca podpowiedź :)

Orbea

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jak szosa, to pewnie Orbea... :)

 

No właśnie... Napisaliśmy posta jednocześnie.

Teraz prosimy model :)

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypasione to niesamowicie. Zastanów się, czy warto dokładać do tarcz w szosie.

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypasione to niesamowicie. Zastanów się, czy warto dokładać do tarcz w szosie.

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

 

hamowanie jednym palcem... :)

a tak na poważnie co sądzisz o tym rowerze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No co... Odpicowane jak szczur na otwarcie kanału :)

Święta maszyna, na świetnym osprzęcie. Dobra marka.

Ale taka kasa? 13k? Moim zdaniem ro bez sensu pakować się w tak drogi rower jako pierwsza szosa.

Oszczędził bym na heblach, został przy dual pivotach. Przejechałem giantem 100 km i też hamowanie jednym palcem z dołu na moich kołach. Potrzeba sztywnych osi też dyskusyjna.

Rower jest super, ale dla amatora, to jest gruba przesada moim zdaniem. Cenowa.

Takie moje zdanie :)

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niesamowicie ładny.

W sumie to mam starą szosę na niemal identycznej ramie... Za duża tak o 4 rozmiary :)

 

Ja Ci daje radę: Chcesz ful carbon? Ok. Ale nawet bym alu zabrał i karbonowa sztyca i porządne siodło i robiło by super robotę. Ja mam alu sztyce i dobre siodło i na giancie czuję się komfortowo. Tarcze bym odpuścił. To samo sztywne osie. :) Napęd od Tiagry wzwyż. Ale też nie do przesądy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niesamowicie ładny.

W sumie to mam starą szosę na niemal identycznej ramie... Za duża tak o 4 rozmiary :)

 

 

do remontu czy da się jeździć ?

ostatnio widziałem na ulicy takie Pinarello ( rama ciemny granat i dodatki brązowe ) podobne do tego Wiliera Superleggera - coś pięknego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się jeździć, aczkolwiek pewnie gdyby była na mnie dobra, to remont by był robiony. Bardzo podobna rama. Korba jakieś bydle, siedmio biegowy wolnobieg, manetki na ramie, hamulce single pivot, przerzutki i manetki Sachs.

Ja na tym nie udaje, nawet jak nym ramie siedział :) takie wielkie.

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spore średnie tętno, ale u mnie wychodzi podobnie :)

Zazdraszczam fajnych górek . U mnie wokół domu płasko jak na stole

Ja jeżdżę m.in. takim Wysłane z fona

 

Piękna maszyna, dobra firma, tylko jeździć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Fajna kolorystyka.

Co za osprzęt? Nie rozszyfruję tego :) Ful carbon? (Mówi się, że szosę powinno się pokazywać od strony napędu ;) )

Widzę, że koła ksyriumy . U mnie fulcrumy racing 5 lg i pełna tiagra 4700, alus i widelec z karbonowym dołem

Osprzęt to Shimano Ultegra + 105. Koła Mavic Aksium. Czy full karbon?Zależy jak kto patrzy. Rama i widelec karbon, ale wkłady typu rura sterowania czy suport już nie. Ogólnie bardzo fajny rower ale po 1.5 roku jazdy stwierdzam że jest na mnie odrobinę za mały lub geometria ramy za bardzo mi daje w kość. Dlatego dałem go na allegro (polecam), a godzinę temu do domu przywiozłem Cannondale Supersix Evo 3

7f182c1ee3df5fcb72e1f5d5499e91c6.jpg

Wysłane z fona

Edytowane przez biedronsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też piękna maszyna.

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osprzęt to Shimano Ultegra + 105. Koła Mavic Aksium. Czy full karbon?Zależy jak kto patrzy. Rama i widelec karbon, ale wkłady typu rura sterowania czy suport już nie. Ogólnie bardzo fajny rower ale po 1.5 roku jazdy stwierdzam że jest na mnie odrobinę za mały lub geometria ramy za bardzo mi daje w kość. Dlatego dałem go na allegro (polecam), a godzinę temu do domu przywiozłem Cannondale Supersix Evo 3

Wysłane z fona

 

 

Chichot losu..

 

SuperSix klasyka, typowa szosa do ścigania, geometria bez kompromisów bym powiedział :) mam słabość do tej firmy- mam full'a Cannodale'a- rama jeszcze "hand made in usa", genialny sprzęt, nie na sprzedaż.

 

dużo km i dobrego siodełka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chichot losu..

 

SuperSix klasyka, typowa szosa do ścigania, geometria bez kompromisów bym powiedział :) mam słabość do tej firmy- mam full'a Cannodale'a- rama jeszcze "hand made in usa", genialny sprzęt, nie na sprzedaż.

 

dużo km i dobrego siodełka ;)

:) dzięki. Jutro jak pogoda wytrzyma zamierzam wykręcić trochę km

 

Wysłane z fona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o rowerze triban 540 z Decathlonu za 3300?

 

Specyfikacja:

 

RAMA Nowa rama B'TWIN SPORT z aluminium 6061 T6 w geometrii sloping z główką do sterów zintegrowanych.

Krótka geometria.

Waga: 1900 g w rozmiarze 57.

Solidna i wszechstronna rama: możliwość zamontowania błotnika i bagażnika z przodu i z tyłu.

 

Widelec BTWIN Sport z węglowymi goleniami i pivot z aluminium 1"1/8 aheadset.

Na goleniach inserty do zamocowania przedniego bagażnika.

 

Ergonomiczna kierownica B'TWIN SPORT z aluminium

Szerokość kierownicy: XS / S: 400 mm.M: L 420 mm.

XL: 440 mm.

Mostek B'TWIN Sport:

XS / S: 80 mm.M: 100 mm.L, XL: 110 mm.

 

Manetki Shimano 105: uznane na rynku rowerowym. Waga: 485 g.Przerzutka przednia Shimano 105 2-rzędowa.

Tylna przerzutka Shimano 105 11

rzędowa.

 

Kaseta SHIMANO 105 11-rzędowa

11/28 

(11/12/13/14/15/17/19/21/23/25/28).

 

Mechanizm korbowy SHIMANO RS 500 compact 52 X 36.

Różne długości korb w zależności od rozmiaru roweru:

 

XS, S: 170 mm.M: 172,5 mm.L, XL: 175 mm.

 

Hamulce B'TWIN by TEKTRO na podwójnym pivocie: niezawodne i mocne, umożliwiają instalację błotnika z uchwytem kątowym.

 

Koła Nowe koła Mavic Aksium.

Aluminium S6000.

Rozmiar ETRTO: 622 x 17 C.

Wysokość 24 mm zapewnia większą sztywność boczną.

Stalowe szprychy (20 z przodu i 20 z tyłu).Szczelne łożyska maszynowe.

 

Opony Hutchinson Equinox 2 - 300 g.

Ze sztywną stopką.Wytrzymała osnowa: 66 TPI.

Wymiary: 23-622 (700 x 25c) dla większej wydajności i komfortu.

Maksymalne ciśnienie: 9 barów / 130 psi.

 

Siodło B'TWIN ERGO FIT.

Sztyca siodła B'TWIN Sport z aluminium.

Przekrój: 27,2 mm.Długość: 350 mm.

 

Pedały platformowe VP992S.

 

WAGA 9,400 kg w rozm. M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna opcja. Mam jedo ale. Lepiej by było gdyby korba to był kompakt. Czyli 50-34

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naped 52/36x11/28 moze byc malym wyzwaniem dla niewprawionej nogi. Idealny na Zulawy :) W MTB jakos tak bardzo nie przywiazuje sie wagi do przekladni, w szosie jednak warto zwrocic na to uwage.


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tak było dziś.

fd3dc31174789293e1ffd2d859092aa0.jpg0fc26d5285b379bff290594f7cccd833.jpge3d8fdff098eb547f7b59f029f2c2b44.jpg861cee8e3522ee718a3d0c394589ccd0.jpg93870a1fb3ee41180f7e825e2d5d7985.jpga9d3627152e84382a7405a35120996aa.jpg

 

Coraz bardziej lubię tego gianta :)

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o rowerze triban 540 z Decathlonu za 3300?

 

Specyfikacja:

 

RAMA Nowa rama B'TWIN SPORT z aluminium 6061 T6 w geometrii sloping z główką do sterów zintegrowanych.

Krótka geometria.

Waga: 1900 g w rozmiarze 57.

Solidna i wszechstronna rama: możliwość zamontowania błotnika i bagażnika z przodu i z tyłu.

 

Widelec BTWIN Sport z węglowymi goleniami i pivot z aluminium 1"1/8 aheadset.

Na goleniach inserty do zamocowania przedniego bagażnika.

 

Ergonomiczna kierownica B'TWIN SPORT z aluminium

Szerokość kierownicy: XS / S: 400 mm.M: L 420 mm.

XL: 440 mm.

Mostek B'TWIN Sport:

XS / S: 80 mm.M: 100 mm.L, XL: 110 mm.

 

Manetki Shimano 105: uznane na rynku rowerowym. Waga: 485 g.Przerzutka przednia Shimano 105 2-rzędowa.

Tylna przerzutka Shimano 105 11

rzędowa.

 

Kaseta SHIMANO 105 11-rzędowa

11/28 

(11/12/13/14/15/17/19/21/23/25/28).

 

Mechanizm korbowy SHIMANO RS 500 compact 52 X 36.

Różne długości korb w zależności od rozmiaru roweru:

 

XS, S: 170 mm.M: 172,5 mm.L, XL: 175 mm.

 

Hamulce B'TWIN by TEKTRO na podwójnym pivocie: niezawodne i mocne, umożliwiają instalację błotnika z uchwytem kątowym.

 

Koła Nowe koła Mavic Aksium.

Aluminium S6000.

Rozmiar ETRTO: 622 x 17 C.

Wysokość 24 mm zapewnia większą sztywność boczną.

Stalowe szprychy (20 z przodu i 20 z tyłu).Szczelne łożyska maszynowe.

 

Opony Hutchinson Equinox 2 - 300 g.

Ze sztywną stopką.Wytrzymała osnowa: 66 TPI.

Wymiary: 23-622 (700 x 25c) dla większej wydajności i komfortu.

Maksymalne ciśnienie: 9 barów / 130 psi.

 

Siodło B'TWIN ERGO FIT.

Sztyca siodła B'TWIN Sport z aluminium.

Przekrój: 27,2 mm.Długość: 350 mm.

 

Pedały platformowe VP992S.

 

WAGA 9,400 kg w rozm. M

Te rowery znam bardzo dobrze, swego czasu nawet je testowałem, posiadam starą 5-kę z węglowym trójkatem i widłem. Dziś go nawet wytargałem z czeluści, by sprawdzić czy jeszcze jeździ, no i jeździ ale że wcześniej  z turystyka zrobiłem 160 to test zrobiłem na spokojnie:

 

triban5.jpg

 

Niby ramy mają nowe geo, IMO geo ram w Tribanach starych jak i nowych sa te same. wszystkie Tribany od 100 do 540 maja te same ramy, malowanie jest tylko inne, we wszystkich modelach sa te same koła, jednak co następuje:

Pomimo iż rama jest typu endurance, to przy odpowiednim ustawieniu rower wymusza " napier..nie", a więc efekt zamierzony został spełniony. Rama jest bardzo wygodna można się poczuć jak w fotelu, rower ładnie wchodzi w ostre zakręty, jest przewidywalny. Przejeździłem ( jak jeszcze jeździłem w peletonie) na tym rowerze jakieś 25kkm, jeździł w deszczu długie odcinki, koła mają kulki, zero luzów zero wżerów.

Nie wiem jak teraz, ale wtedy ramy były włoskie lub rumuńskie( mam rumuńską), koła także Włochy, reszta praktycznie Sora 3400. Te ich hample - zapomniałem tego roweru i dziś bym miał OTB przez kierę, oczywiście tył zero uślizgu. Tarcza 52 - od takiej zaczynałem :) więc nie ma co się bać, aczkolwiek zawsze możesz wziąć 520 https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-520-id_8322663.html na Sorze z kompaktem 50/39/30 która działa tak samo perfekcyjnie, różnica tylko w napędzie.

 

Jeżeli nie masz parcia na znaczek to na szosowa przygodę ich rowery są jak znalazł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.