Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

W Meridzie mam kierownicę 700mm i przyłapuje się na tym że bardzo często ręce trzymam na manetkach, czyli gdzieś na 500:600mm. Ale tylko na spokojnej jeździe na prostych odcinkach, z góry lub pod górkę pełna mobilizacja z pełnym rozstawem rąk na kierownicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w x-calibrze mam 690mm i na asfalcie czasami trzymam kierownicę nawet między manetkami ale na krótko, raczej dla rozruszania. W fuelu jest 750mm i jest optimum. Kumpel ma 810mm w remedym i to jest już za szeroko. Ale tutaj wpływ mają preferencje ridera czy szerokość w barach, co kto lubi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rogi są dla zmiany pozycji na prostych i ułatwia podjazdów. W barkach myślę, że półka średnia wyższa Pojezdze więcej i okresle o co chodzi. Albo się przyzwyczajenia ale je przestawie.

Edytowane przez suqub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Do np Tribana z deca jakie opony idzie upchać? 

 

 

35c i z Tribana praktycznie robi się rower przełajowy, zresztą geo tych totalnie budżetowych (100, 500, 520, 540) pomijając rekreacje na asfalcie idealnie się do tego nadaje, bo nie jest tak zbite jak typowych szos pod ściganie.

 

Tylko szkoda, że większość graveli ma jeden blat... Upośledza to możliwości na asfalcie. I w sumie podjazdy trochę też ( ale to zależy od blatu i kasety)

 A to ciekawe..

Blat 52 w Alpach może robić się problematyczny, bo zakres miękkich na kasecie przesuwa się i to dość odczuwalnie do środka względem 50-ki, jednak stosując kasetę górską rozwiązujemy problem. Z uniwersalną 50-ką jest już bardzo dobrze.

 

Fajny rower z jednym ale. Tą korbę fsa zaraz po zakupie należy wywalić i wsadzić tiagrę ze zintegrowaną osią do kompletu.

Dlaczego?

Octalink v. HTII - różnice są nie odczuwalne.

Blaty FSA potrafią się giąć i przy twardej nodze jazda na nich jest ryzykowna, ale tu jest jakieś tam małe gówienko.

Edytowane przez kaido2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

35c i z Tribana praktycznie robi się rower przełajowy, zresztą geo tych totalnie budżetowych (100, 500, 520, 540) pomijając rekreacje na asfalcie idealnie się do tego nadaje, bo nie jest tak zbite jak typowych szos pod ściganie.

 

 

 

dzięki za info, w granicach 2k triban wydaje się bardzo rozsądnym wyborem. Na nowego gravela trzeba 4k liczyć, używana młoda szosa np treka to tez wydatek ok 3k i więcej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szose chętnie z Decatlonu bym kupił, ale na górala bym się nie porywał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaido, miałem na myśli zębatki przednie pokroju 40. Ni to na podjazd ni na znjazd... Jak ktoś ma mocną nogę, to wyjedzie. Ja mam kasetę górską w szosie 11-34 i z korbą kompakt to mi na podjazdach działa znakomicie gdyby miał mniejszą kasetę, to bym się zarypał. A jazda z jednym blatem i to 50... Nawet w parze z kasetą 11-34... No to bym podziękował :).

 

Użytkownik owego GT, do którego się odnosiłem pisał, że mu się korba pod nogą gnie ( Nie wprost, ale to na bank to. I pewnie faktycznie to wina blatów) . ;)

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info, w granicach 2k triban wydaje się bardzo rozsądnym wyborem. Na nowego gravela trzeba 4k liczyć, używana młoda szosa np treka to tez wydatek ok 3k i więcej

Zwłaszcza, że zaadoptować go pod swoje wymagania nie jest trudno, po za tym w jego cenie otrzymujemy całkiem przyzwoity sprzęt( praktycznie pełna Sora z HTII), jedynie z czasem można mu zmienić koła na szybsze jak komuś zbyt wolno...

 

Szose chętnie z Decatlonu bym kupił, ale na górala bym się nie porywał.

 Dlaczego?

Wiele podstawowych 520-k spotykam nawet u siebie w górach. Nie jest to może sprzęt najwyższych lotów, ale pazap..ć się jak najbardziej da...

 

Kaido, miałem na myśli zębatki przednie pokroju 40. Ni to na podjazd ni na znjazd... Jak ktoś ma mocną nogę, to wyjedzie. Ja mam kasetę górską w szosie 11-34 i z korbą kompakt to mi na podjazdach działa znakomicie gdyby miał mniejszą kasetę, to bym się zarypał. A jazda z jednym blatem i to 50... Nawet w parze z kasetą 11-34... No to bym podziękował :).

 

Użytkownik owego GT, do którego się odnosiłem pisał, że mu się korba pod nogą gnie ( Nie wprost, ale to na bank to. I pewnie faktycznie to wina blatów) . ;)

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Z koronką 10-ką robi się już 4/1, a to już jest twardo  tak samo jak 52/13. Na zjazdach dokręcam najczęściej 50/14, przy ponad 60km/h - 50/13. Oczywiście na typowe plaskacze gdzie przewyższenia max 3-4% o długości do 1km mam miszczunia z blatem 52 i najmniejszą 11 ką z tymże najmniejszej nie wykorzystuję natomiast 12-ka już jedzie po stole, ajak sie coś natrafi to dalej z blatu i odpowiednia koronka. ;)

 

Suporty sa rózne podobnie jak i blaty, jednych i drugich troche już ugiełem, ale dobry Octalink i blat spokojnie będzie trzymał parametry sztywności ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się zdażyło wrzucić kilka razy jak narazie 50/11 na zjeździe przy prędkości około 70 km/h. A tak to nie... Bo kadencja mi leci zbytnio. A na zjazdach lepjej się czuję z obrotem 120 nawet 130. Na prostej kręcę w granicach 90 przy przełożeniu raczej średnim z prędkością w okolicy 30 km/h

A górki.. Najwięcej podjeżdżałem 25% na odcinku 4 km. A tak to w okolicy mam od groma.podjazdów między 10-15 % i taki jeden 25 %

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest płasko, skoro w x-calibrze wszystko jadę na dużym blacie na szerokich oponach z niskim ciśnieniem to myślę, że na szosie nie byłoby gorzej  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tego nie wiem bo nie liczyłem ale trzymać dość wysoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja przez weekend skladalem rower i zamontowalem taka... 800mm, troche za szeroka mi sie wydaje, ale pojezdze chwile i zdecyduje... ciac, czy nie ciac;)

post-64541-0-22156600-1502731796_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te 25% przez 4 km to chyba najbliżej w Alpach. W Polsce max 20% i 100m pod Gliczarów.Cad 90 przy 30 km/h to bardzo miękko, ale pod wiatr bywa skuteczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie cały czas te 25% odcinkami to leci.

Może trochę przesadziłem. Podjazd ma w większości coś 18% . I kilka "wyskoków " po 25. :) Ale czuć to strasznie.

 

Owszem miękko. Ale ja z moją nogą, to generalnie staram się jeździć miękko.

 

 

Romi, pokaż coś to poskładał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja patrząc po sytavie to mam przeważnie ok 5%, max 13% na krótkim odcinku.

 

Romi czemu nie zrobisz prawej manetki na i-spec? XTR aż się o to prosi  ;)  z chęcią widziałbym taki kokpit u siebie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

monitorka nie widzę, w fuelu mam i-spec i mi się to bardzo podoba  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.