Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

drugi łańcuch daje komfort, że jego czyszczenie możesz zrobić kiedy masz na to czas a rower niezależnie od tego jest na chodzie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już zamówiłem drugi. Komfort to jedno a jakiś łańcuch w który zaopatrzył nas producent to drugie. W przyszłym tygodniu zrobimy wymianę, sprawdzenie rozciągnięcia oraz czyszczenie tego na ktorym jeżdziłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rondo Ruut CF1 - złoty medal na targach Eurobike we Fredrichshafen

 

21149922_1494117887335506_41492668079230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dobry strzał mojej strony. Tylko żeby tak z jedno zero obciąć z tyłu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żeby Ruut ST kosztował 1/3 tego co teraz  :lol:

mleko nie dało rady, jutro trzeba kleić oponę  <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziura była niewielka, może to mleko jakieś nieteges. Kumpel od dawna używa caffe latex i mówi że było ok ale tutaj wszystko wywaliło. Mleko schwalbe 2x droższe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mleko stans podobno jedno z najlepszych. Caffe latex podobno daje radę większym przebicią, ale stans za to długo nie wysycha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rondo przepiękne. Chłopakom należy się szacunek za kawał dobrej roboty. Do stali podchodzę z obiekcjami (trauma po starych Rometach) ale takiego zielonego też bym przygarnął. Mam jedno zastrzeżenie co do serii Ruut. Aluminiowy powinien mieć osprzęt o klasę wyższy niż Apex. Ta uwaga dotyczy też NS RAG+.

Strasznie modne zrobiły się ostatnio gravele. Widzieliście nowe Kony.

http://www.konaworld.com/platform_rove.cfm

Rove NRB DL przemawia do mnie. Mam jakieś irracjonalne zamiłowanie do tej marki, jak do żadnej innej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w temacie osprzętu szosowo-gravelowego można powiedzieć, że dopiero coś tam się dowiaduję ale Rag+ czy Ruut mają heble na hydraulice, gdzie w innych markach za mniejszą cenę sa tarcze ale na mechanice. Jak hydraulika to ceny raczej są podobne. Napęd - nie wiem. Na plus - karbonowe widelce, Ruut ma zmienne geo - w trailowych fullach dzisiaj to standart, każda chcąca się liczyć marka ma możliwość zmiany geo ale w gravelach czy szosach - chyba jest to ewenement. Za takie rzeczy właśnie trzeba płacić. Ja niestety nie jestem w kręgu zainteresowanych Rut'em czy Rag'iem ze względu na $ ale gdybym miał taką sumę na gravela to wybrałbym własnie spośród nich. 

Kony fajne - nie wiem czemu ale gravel kojarzy mi się z takim "bad-boyem" w starym stylu - Rag+ dla mnie jest ideałem - malowanie, seryjne opony, wizualnie wszystko pasuje. Z Kony też coś bym dla siebie wybrał. Realnie - tylko najtańszy Rove AL wchodzi w grę :P  

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się ściągać mojej, ale mam fotkę z sieci

 

Dwa pajączki: 1-2-3 i 4-5-6. 7-8-9-10 zakładane pojedynczo.

 

W tiagrze 10s jest natomiast ( jak dobrze pamiętam) jedna albo dwie zębatki luzem, reszta nitowana i bez żadnego pająka.

 

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

No właśnie, generalnie do czynienia mam z tymi szosowymi stąd zdziwienie, górskie 7s co najwyżej, a te podobnie jak szosowe - nitowane.

 

Jest sens jeździć na dwa czy też trzy łańcuchy czy też jest to bezsens. Powoli zbliża się czas pierwszego mycia łańcuchów i tak się zastanawiam czy nie kupić drugich (dwa rowery)

Bezsens

 

drugi łańcuch daje komfort, że jego czyszczenie możesz zrobić kiedy masz na to czas a rower niezależnie od tego jest na chodzie 

O ile przy jeździe z brudnym łańcuchem nic się nie dzieje, o tyle odłożenie zasolonego łańcucha na  " jak będę miał czas" jest średnim pomysłem. Już dawno doszedłem do wniosku, że nie ma co się p...ć, bo korzyści akurat dla mnie są żadne, a soli najlepiej jest się pozbyć od razu. Koronki  przy nowym, jak i zużytym na 1% łańcuchu zużywają się tak samo.

 

Rondo przepiękne. Chłopakom należy się szacunek za kawał dobrej roboty. Do stali podchodzę z obiekcjami (trauma po starych Rometach) ale takiego zielonego też bym przygarnął. Mam jedno zastrzeżenie co do serii Ruut. Aluminiowy powinien mieć osprzęt o klasę wyższy niż Apex. Ta uwaga dotyczy też NS RAG+.

Strasznie modne zrobiły się ostatnio gravele. Widzieliście nowe Kony.

http://www.konaworld.com/platform_rove.cfm

Rove NRB DL przemawia do mnie. Mam jakieś irracjonalne zamiłowanie do tej marki, jak do żadnej innej.

 

Stal - to stop metali w odpowiednich proporcjach, tak jak mosiądz, czy aluminium. Nie ma co wrzucać kanalizy i konkretnych rurek do jednego wora. Jestem zwolennikiem stalowych ram i tu już nie chodzi o sztywność, bo są ramy które nie odstępują pod tym jaki wagowym względem ramom aluminiowym, czy "karbonowym", natomiast jeżeli chodzi o trwałość i bezpieczeństwo w razie nagłego uszkodzenia to tu  nie ma nawet o czym rozmawiać. Koniec ramy stalowej jesteś w stanie przewidzieć, reszty co najwyżej domyślać, a to nie zawsze wiąże się z wyeksploatowaniem sprzetu do końca.

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stal - to stop metali w odpowiednich proporcjach, tak jak mosiądz, czy aluminium. Nie ma co wrzucać kanalizy i konkretnych rurek do jednego wora. Jestem zwolennikiem stalowych ram i tu już nie chodzi o sztywność, bo są ramy które nie odstępują pod tym jaki wagowym względem ramom aluminiowym, czy "karbonowym", natomiast jeżeli chodzi o trwałość i bezpieczeństwo w razie nagłego uszkodzenia to tu  nie ma nawet o czym rozmawiać. Koniec ramy stalowej jesteś w stanie przewidzieć, reszty co najwyżej domyślać, a to nie zawsze wiąże się z wyeksploatowaniem sprzetu do końca.

 

m.in. dlatego ja bym z chęcią stalowego gravela przygarnął  ;)  a tym czasem fuel na chodzie, przednia opona załatana, na razie bez mleka i jest ok  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dałeś dętke? Jak załatałeś dziurę, to możesz spokojnie zalewać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, poszła łata i tyle. Na razie nabiłem 3 atm, zobaczymy czy nie zejdzie. jutro pójdzie mleko 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na sucho na oponie tr? To może Ci powietrze zejść i to nie będzie nic dziwnego. Taka opona nie daje pewności uszczelnienia na sucho. Są też takie opony, ale to do innego systemu bezdętkowego się stosuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj i tak nie miałem mleka, w niedzielę kumpel przywiózł mleka na 2 koła a z tylnego praktycznie wszystko wywaliło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Także możesz spodziewać się flaka i to nie będzie nic dziwnego. Bo sama opona nie musi trzymać idelanie ciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że do czasu. :) Na moich maxxisach jest napisane, że opona bez mleka może nie trzymać ciśnienia.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś jeździłem głównie w cieplejsze dni. Teraz jednak mam postanowienie,że nawet jak będzie zimniej to będę starał się jeździć rowerem. Widziałem,że wiele osób jeździ również zimą Zimy w ostatnich latach są słabsze, tak więc zobaczy się :)

Jak na razie staram się biegać. Zapisałem się równie na siłownię. 

http://www.bikeaction.pl/jak-rower-wplywa-na-sylwetke/

Edytowane przez andm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja poniżej -10st na rower nie wsiadałem bo po prostu mi się nie chciało  :P   Wszystko zależy od samozaparcia i przygotowania - ja w ubrania rowerowe na zimę nie inwestowałem bo też nie miałem na celu jeździć tyle zimą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma zimę odstawie szosę w trenażer na amen. Zostanie MTB. Jak nie będzie śniegu, to będę jeździł. Ale będą to i tak raczej wypady przez miasto, czy lekko w teren niż poważna jazda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

świeży śnieg w lesie ma swój urok  :)

DSC_1610x.jpg

 

a dzisiaj za oknem taki syf, jakby już listopad był  <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Blunio

Jak nie będzie śniegu, to będę jeździł. Ale będą to i tak raczej wypady przez miasto, czy lekko w teren niż poważna jazda.

 

Po śniegu się fajnie jeździ. Byle nie był zlodowaciały, bo to wtedy loteria :huh:

 

A raczej rosyjska ruletka :ph34r:

Edytowane przez Blunio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A potem rdzewiejący napęd jak szybko się roweru nie umyje :) A to, że fajne, to wiadomo

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.