Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

No i? Chyba logiczne ze co grubsze wytrzyma dłużej i będzie mocniejsze na siły / przeciążenia jakie wywrze 100kg żywej wagi.

 

Albo inaczej, gdyby nie było sensu producenci nie pogrubialiby tych osi. Przecież muszą zużyć więcej metalu a nawet Ikea odchudza średnicę swoich podzespołów jak metalowe nogi do stołu...

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak czy inaczej treking to rower do "ostrego" trzaskania po ddr czy ścieżce w parku. Jak ktoś chce zjeżdżać na partyzanta z 20cm krawężnika to musi się liczyć, że to hardcore na takim rowerze ale bez ryzyka nie ma zabawy.

Rowery przeważnie sa liczone na 100kg z małym hakiem przy użytkowaniu wg zaleceń producenta. Więc ja bym nie kombinował bo nie ma sensu. Ośki nic nie zmienią bo one wytrzymają. Jak coś będzie padać to szprychy i obręcze - kupić zestaw z max możliwą ilością szprych, zainwestować w jakieś dobre obręcze i szprychy i będzie hulać.

W x-calibrze pogiąłem obręcz na jakimś pitu pitu korzeniu, w Domane na połowę węższej oponie jeździłem już po niezłych kamiorach i nic, tak więc nie ma reguły a nie zawsze to co masywniejsze będzie wytrzymalsze bo zamiast alu może być gównolit i od byle pierdnięcia będzie się giąć/pękać 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

? Napisałem coś nie tak ?

Wyraźnie posze, że treking .

Nie miałem na myśli dicinki do Ciebie a to, że dwa identyczne rowery z identycznym przebiegiem będą wykazywały inne zużycie pod dwoma skrajnymi wagami

Trollu, liczone na 100-120kg. Tylko co innego jak z krawężnika pierdolenie 70kg a co innego 100kg. Taz zapas prawdopodobnie jeszcze jest innym razem brakuje a może zamortyzował nogami i wyszło na 0.

70kg skoczy może pęknie za 100 razem. Skoczu 100kg będzie cud jak wytrzyma 20x...

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

true tylko chodziło też o to, że to nie rower do napiepszania po krawężnikach. Szukać dobrych komponentów, użytkować z głową i będzie hulać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ja piszę, że nie ma sensu stosować sztywnych osie ? Nie .

Czytaj @burns ze zrozumiem.

Kolega nie ma możliwości montażu takich .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za ożywioną dyskusję:)

 

Złożę koła w znanym sklepie - obręcz DT do elektryków (waga zestawu do 140) i piasty Novatec pierwotnie przeznaczone do dh i dirtu. Potwornie ciężkie, ale miejmy nadzieję, że wytrzymałe.

 

Jeżdżę dość spokojnie, staram się umiejętnie pokonywać przeszkody - co ja poradzę, że Wawie na niektórych odcinkach "ścieżek" jest górzej niż na niejednym singlu, choć przyznam, że z roku na rok jest coraz lepiej.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed przeszkodą należy rower zatrzymać, zejść z niego, przenieść. Po tym manewrze można kontynuować jazdę dalej, do następnej przeszkody gdzie czynność powtarzamy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to schody albo wysoki krawężnik to tak. Nie będę schodził z roweru przed każdą dziurą czy wystającą kostką, bo musiał biegać z rowerem na plecach jak w wyścigach przełajowych:)

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przy schodzeniu i wsiadaniu pracuje więcej mięśni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zamiast tego żelastwa wystarczy nie taranować krawężników i innych takich...

No wiesz więcej balansu ciałkiem.

Ja w moim treku-crosie mam felgi Open Pro Mavica (polecam-lepszych chyba nie ma) do tego szprychy DT cieniowane i o tych dodatkowych zbrojeniach nie myślę nawet.

Edytowane przez DEMEL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko raz tak przerzutke rozbierałem :D

Rok temu . Może za rok tak znowu rozbiorę ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ważę 111kg :) , niestety tu tanio się nie da, podzespoły mogą być lepsze, bądź gorsze, ale tani amorek szybko siądzie w najprostszym nawet  terenie. Ja  u siebie mam oś  z przodu ø15mm - jak dla mnie rewelacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim x calibrze 9 mialem fabryczne bontragery co dwa miesiace i cetrowanie. w sezonie dwie szprychy do wymiany bo strzelaly .

Wymienilem kola i w tym sezonie 3150 km kola proste i wszystkie szprychy :)

Moja waga to 108-110 kg a kola aktualnie piasty DT350. szprychy champion.obrecze DT e512

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Centrowałem koła raz. Jak po glebie rower leciał i mocno koziołkował.

Ale moja mała waga ma w tym zasługę. Bo lekko nie jeżdżę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nim nie jeżdżę, ale....jeszcze nie;-)


post-87500-0-59613300-1549286179_thumb.jpg


fot. ze strony Cervelo


Edytowane przez DeepBlue

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ślizko i grząsko. Jedna gleba. Niby tylko dwadzieścia parę km ale dawno nie pamiętam abym się tak umordował. Było świetnie.

 

post-99519-0-87844300-1549303670_thumb.jpg

 

post-99519-0-45235100-1549303672_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyprzedaż w biedrze rozne haki do wieszania rowerow po 12 zl . ja wzialem sobie podsufitowy

 

48cb297d8e5aaa6bmed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki długo . Tylko z Lidla . Nie wiem czy czymś się różni . Bardzo dobry .

 

@Trollu, wspomniałeś coś parę dni temu o dynamometryku. Jaki chcesz kupić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiś tani do kręcenia śrubek w rowerze. Mam dynamometryka ale do samochodu, zakres 10-110 chyba a tutaj potrzebny od 5Nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet mniej niż 5 .

1-25 optymalnie .

 

A ja chyba dokonam zakupu za jakiś miesiąc framesetu 52. Również giant contend .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.