Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Ile skoku ma amor?

Co to za amor?

Co to za rama?

Ile ma tarcza z przodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile skoku ma amor?

Co to za amor?

Co to za rama?

Ile ma tarcza z przodu?

Amor: Suntour Raidon 100mm Air

Rama: Da Bomb XLR XC 1550g wagi, z roku 2001

Tarcza przód 180mm, tył 160mm obydwie Avid, Hamulce M6000

Z ciekawostek: przerzutka tył Shimano XT z 1998r jeszcze prawilne Made In Japan. Fabrycznie do 7-8 trybów max niby. U mnie działa jak marzenie na 9

Na zwykłej korbie M440 tylko jedna zębatka RaceFace Narrow-Wide 38T - coś wspaniałego, polecam gorąco do setup'u 1 x 9.


Time matters

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny rowerek.

Współczesne grupy Shimano od slx bodajże są ful made in Japan. Same przerzutki chyba od deory, nie pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, taka sytuacja :) potrzebuję rower dla Żony. Budżet 3000-4000 zł rower ma być na asfalt, do lasu (ścieżki leśne nie downhill czy inne ekstremum) w przyszłym roku planujemy objechać na rowerach Bornholm więc ma być też turystyczny. Doradźcie coś sensownego w tym budżecie, bo ja znowu kupię ostre koło :D ewentualnie podpowiedzcie w czym szukać gravel, mtb ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej mówię bardziej ogólnie..

Wyszukaj coś. A ocenimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wybrał jakiegoś krosa – np. https://www.liv-cycling.com/pl/rove-1-dd-disc-2019

Dobrałbym do tego 2 rodzaje opon. Np. na ten objazd dałbym z niewielkim bieżnikiem i nie za grube + 2 detki w zapasie

 

MTB – wg mnie (do takiej jazdy jak napisałeś) szkoda tracić siłę na tych grubych oponach w takiej pozycji. Do tego zbyt „drobne” przełożenia. Na ścieżki to przerost formy, a na asfalt dużo zmarnowanego wysiłku.

 

Gravel – sam teraz ujeżdżam, dla mnie to strzał w 10 . Tylko dla kogoś, kto wcześniej nie jeździł na rowerze, albo bardzo mało, to może okazać się mało komfortowe. Zwlaszcza jak będzie się jezdzic w adidasach.

 

Dziewczyna jezdzi na scott sub cross i bardzo zadowolona. Teraz namawiam na szosę bo ma potencjał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny ten liv.

Też bym w niego poszedł. Koncepcja na 2 komplety opon też sensowna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Żółw

 

może Marin four corners?

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedawno wróciłem z krótkiej przejażdżki.

Przejażdżki o pierwszej w nocy ? Ryzyko duże, jak człowieka nie skopią żule to spałują "Struże Porzondku". :(

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejażdżki o pierwszej w nocy ? Ryzyko duże, jak człowieka nie skopią żule to spałują "Struże Porzondku". :(

 

Nie jest źle, a tzw. żule to co najwyżej poprosza kierownika o pisiont groszy. Niebezpieczni raczej nie są, poza tym, staram się jeździć tam, gdzie nie spotkam niebezpiecznych sytuacji. Stróży Porządku nie widziałem, ani jednego.. A jechałem raczej przepisowo, po ścieżkach i ulicach. 01.08 to czas wycieczki, jechałem nie za szybko. Zatrzymywałem się, podziwiałem Wrocław ;) Wycieczka była mniej więcej w godz. 22.30 - 23.40. Zdjęcia wyszły ciemne (zwłaszcza to z kolumnami wokół Pergoli, ale nie było tak ciemno. W zasadzie cała trasa po miejscach dobrze oświetlonych, w wiekszości uczęszczanych. Park Szczytnicki, Pergola, potem wzdłuż odnogi Odry via Most Grunwaldzki na Wzgórze Polskie, potem Most Uniwersytecki i meta. 

Edytowane przez worientom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie od dzisiaj taka zielenina :)

7580fd324d534053b7de6133b08cbf95.jpg

 

 

 

iPX


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szajbajk dość ostro testował ten rower.

Fajny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się ten układ, kółka blisko siebie.

Uwalnia agresję, czyż nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się ten układ, kółka blisko siebie.

Uwalnia agresję, czyż nie?

Ja zaczynam doceniać większy rozstaw kół. Jak przesiadam się z xcalibra na Gianta o mniejszych kołach i mniejszym rozstawie, musi upłynąć chwila zanim złapię równowagę. Inna sprawa to jazda w terenie. Tam gdzie Gianta zarzucało i się "kopał", xcaliber przechodzi jak przecinak. Oprócz rozstawu kół na pewno jest to rownież zasługa 29 calowych kół i balonowego profilu opony.

Co do fabrycznych opon, zauważyłem wyraźne zużycie bieżnika z tylu. Pomimo że nie robię na rowerze żadnych akrobacji i hardkorów :) widać że guma musi być cokolwiek mnientka :huh:


"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwalnia agresję, czyż nie?

na chodniku na pewno 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała baza w mtb to nic dobrego.

W szosie tak.

 

Prowadzenie mtb w większości zależy od geo niż od bazy kół.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale baza kół to wypadkowa geo. Jeśli chcesz stabilnego roweru to długi reach i płaska główka w efekcie dają dużą bazę kół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racja :D

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj była pierwsza jazda - spokojny leśny teren i trochę asfaltu.

Jeszcze szukam optymalnej pozycji, ale jest naprawdę dobrze.

Bardzo fajny rower.


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idealne warunki :D25623ac111a533d97cb8197cf0354282.jpg

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.