Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukiwanie czegoś szoso podobnego z możliwością zjazdu na leśna ścieżkę. polna dróżke trwa.

Który z tych dwóch rowerów będzie lepszy mocniejszy wytrzymalszy itd

Ważę 110kg (mniej nie będzie. bo nie....) jazda turystyczna. kręcenie km.

 

Kross esker 2.0

00ba4eb903a99442med.jpg

 

Czy może Marin four corners

 

d7d193c9da524786med.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kross wygląda masywniej. Ale marin ma stalową ramę.

Jakoś mi ten marin nie pasuje. Obstawiam krossa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o wygląd zewnętrzny bo jeden i drugi jest ok jak dla mnie bardziej o sprawy techniczne. Który może znieść moja wagę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powitoł

Piszesz o kodejnie z przerzutkami czy singlu?

Na przełomie roku szukałem dla siebie stalówki z barankiem i też na kodeinie poszurałem. Nie wiem jakiej pozycji szjkasz ale dla mnie kode ma za sportową. Za nisko kiera jak dla mnie. Górny chwyt i środkowy jeszcze jeszcze ale dropów bym pewnie nie używał.

Zdecydwanie wygodniej było mi na marin four corners. To bardziej turystyk, sporo oczek i przelotek do mocowania bagażu. Pozycja bardziej wyprostowana, geometria luźniejsza.

.

 

Kode single. Pozycja na marin corners nie wiem czy mi będzie odpowiadała. Preferuje jednak bardziej agresywną jazdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o wygląd zewnętrzny bo jeden i drugi jest ok jak dla mnie bardziej o sprawy techniczne. Który może znieść moja wagę :)

Rama korssa wygląda na bardziej masywną.

A co do wagi, to najwięcej zależy od kół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rama korssa wygląda na bardziej masywną.

A co do wagi, to najwięcej zależy od kół.

Wiem dlatego oczekiwałem odpowiedzi bo nie znam się tak mocno na szpeju rowerowym szprychy piasta obręcz w którym rowerku lepsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kross ma oczko wyższy osprzęt. Ale to nie ma dużego znaczenia. Korba poza grupowa.

 

Koła będą mieć raczej podobną wytrzymałość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kross ma oczko wyższy osprzęt. Ale to nie ma dużego znaczenia. Korba poza grupowa.

 

Koła będą mieć raczej podobną wytrzymałość.

Czyli wybierać wzrokiem i ceną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję single speeda do jazdy po mieście na sezon zimowy. Składać coś, czy da się trafić przyzwoite gotowce? Podobają mi się loca bikes, tylko ceny trochę za wysokie jak na tak prosty sprzęt.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Revolta4

Korba w marinie to 3-blat. Na duże góry może się przydać. Marin to crmo. Lepiej drgania tłumi..

Wybierz, który Ci bardziej pasuje. Oba są ok :)

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już nie mogę czytać o tym tłumieniu drgań przez stał i Alu. Jak lecisz po kocich łbach to plomby i wapno w nadgarstkach z żelatyną dostają takiego samego szału na Alu jak i chromomolibdenie. Fakt to inaczej rezonuje i drga, ale żadnego tłumienia tam nie ma...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu chodzi o różnicę na marnym asfalcie. I to czuć.

Ale podobny efekt uzyskamy oponami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już nie mogę czytać o tym tłumieniu drgań przez stał i Alu. Jak lecisz po kocich łbach to plomby i wapno w nadgarstkach z żelatyną dostają takiego samego szału na Alu jak i chromomolibdenie. Fakt to inaczej rezonuje i drga, ale żadnego tłumienia tam nie ma...

Mi już nie chodzi o materiał z jakiego jest zrobiony widelec czy rama. Nie chce karbonu. Chodzi o rowerek ktury się nie złoży przy mojej wadze każda szosa ma limit wagi w której się nie łapie. Te dwa gravele są w rozsądnych pieniądzach poprostu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem dlatego oczekiwałem odpowiedzi bo nie znam się tak mocno na szpeju rowerowym szprychy piasta obręcz w którym rowerku lepsze

To Ci od razu napisze tak:

Kup sobie Triba 100 z Deca i koła do niego.

Rama Triba 110 wytrzyma , kola już nie, podobnie jak w przykładowych rowerach wyżej.

Z Chin takie wyjdą nie drogo.

 

Za kasę która wydasz na te rowery, będziesz miał już rower który wagę wytrzyma, a tak, to będziesz musiał zmienić w nich koła, bo to co tam jest wsadzone to jakieś nieporozumienie.

Niestety jest tak, że tego typu rowery (szosowe, przełaje, gravele ) w tej kasie mają kola tylko po to by sprzedać rower.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt. Triban 100 powstał z blachy po czołgowej. Rama pancerna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To Ci od razu napisze tak:

Kup sobie Triba 100 z Deca i koła do niego.

Rama Triba 110 wytrzyma , kola już nie, podobnie jak w przykładowych rowerach wyżej.

Z Chin takie wyjdą nie drogo.

 

Za kasę która wydasz na te rowery, będziesz miał już rower który wagę wytrzyma, a tak, to będziesz musiał zmienić w nich koła, bo to co tam jest wsadzone to jakieś nieporozumienie.

Niestety jest tak, że tego typu rowery (szosowe, przełaje, gravele ) w tej kasie mają kola tylko po to by sprzedać rower.

Tez jakieś rozwiązanie. Nie upieram się przy tych rowerach. Szukam poprostu pierwszego rowerka z baranem nie za tysiące zł którym będzie można jeździć a nie tylko naprawiać

 

 

 

 

Edit.

Teraz patrzę na Tribana 100 tam na pewno tylko koła były do wymiany? Korba jedno lat. Zmiana przełożeń w dziwnym miejscu. O tym samym rowerze rozmawiamy?

Edytowane przez revolta4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukiwanie czegoś szoso podobnego z możliwością zjazdu na leśna ścieżkę. polna dróżke trwa.

Który z tych dwóch rowerów będzie lepszy mocniejszy wytrzymalszy itd

Ważę 110kg (mniej nie będzie. bo nie....) jazda turystyczna. kręcenie km.

 

Kross esker 2.0

 

 

Czy może Marin four corners

 

 

Ja mam twoja wagę i jeżdżę na Marinie. W tym roku kupiłem i jakieś 1000 przejechałem. Jestem z niego bardzo zadowolony. Pozycja naprawdę wygodna. Dzisiaj nim zrobiłem ok 120 km z rana i schodząc nie odczuwam żadnych bólów pleców itp.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka tam opona najszersza wejdzie z tyłu. Bo z przodu widać że miejsca jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na start wystarczy zmienić koła. Korba tam jest uniwersalna jednoblatowa juniorka 46 która spokojnie obsłuży kasetę 7s na całym zakresie. Zakładasz górską i w tym kraju wyjedziesz wszędzie. Ta manetka bardzo dobrze działa. Mam crossa na niej i nie mam zastrzeżeń, ale jak chcesz klamkomanetki to zakładasz Microshifty 2x 7 za 136 pln z przesyłką i za śmieszny hajs masz full wypas do zap..nia. Podstawa dobra rama i dobre koła. Rama z Triba jest ok i wygodna i sztywna. Niewiele trzeba w to włożyć, żeby mieć spoczko naginacza.

Podają 35c, co moim zdaniem jest w zupełności wystarczające, ale jak ostatnio sprawdziłem prześwity to 38 powinna tam spokojnie wejść z tym że bez jakiś wielgachnych klocków.

Edytowane przez kaido2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na start wystarczy zmienić koła. Korba tam jest uniwersalna jednoblatowa juniorka 46 która spokojnie obsłuży kasetę 7s na całym zakresie. Zakładasz górską i w tym kraju wyjedziesz wszędzie. Ta manetka bardzo dobrze działa. Mam crossa na niej i nie mam zastrzeżeń, ale jak chcesz klamkomanetki to zakładasz Microshifty 2x 7 za 136 pln z przesyłką i za śmieszny hajs masz full wypas do zap..nia. Podstawa dobra rama i dobre koła. Rama z Triba jest ok i wygodna i sztywna. Niewiele trzeba w to włożyć, żeby mieć spoczko naginacza.

Do przemyślenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka tam opona najszersza wejdzie z tyłu. Bo z przodu widać że miejsca jest

Na tył tez sporo miejsca, myśle ze 2” wejdzie.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tył tez sporo miejsca, myśle ze 2” wejdzie.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

OK. Dzieki

Edytowane przez revolta4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten triban 1000 to rzeczywiście taka super opcja?

 

Koleżanka ważąca 65 kilogramów szuka czegoś do 2 tysi do jazdy po płaskim.

 

Zakładam, że przy tej wadze koła się nie pokrzywią, pytanie co z kobrą - ze zdjęć wygląda na plastelinę.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten triban to podstawa. Dobre by sprowadzić czy ci taki rower odpowiada.

Do 2k można znaleźć coś lepszego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.