Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam nadzieję że zrezygnują z e13 jako wyposażenie swoich rowerów...

Chętnie poznam twoją opinię na temat produktów e13 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mowa o napinaczach i osłonach jest ok, prócz cen i tego że trzeba z Niemiec ciągnąć. Koła - plastelina niestety, dwa Tuesy i w każdym po kilkadziesiąt wgniotów, piasty zaciągają bębenki i żadne smarowania, uszczelki i bawienie się z "pieskami" nie pomaga, do piast DH piekielnie drogie bębenki z kasetami, ich system i nic poza chyba że chcesz to zmieniasz bębenek ale wtedy i kaseta i zabawa znów to samo. Sztyce w obecnych Kaprach są do niczego. Trzeszczą na jarzmach, mocowanie jarzma jest blokowane miedzianym pinem, który się wyrabia i tworzy się luz na łączeniu sztycy i jarzma, suporty i korby też widziałem lepsze i o wiele tańsze. Miałem o tej firmie inne zdanie, wyglądała na solidną. Niestety cena do jakości pozostawia duuuuużo do życzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę plus pod Twoim postem, domyślam się kto go dał  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie śledziłem wszystkich 900 stron tematu o rowerach :D dopiero niedawno zauważyłem i dołączyłem. Coś było wcześniej pisane o e13? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to czekam / y :)

Są!!!!

Jeżeli mowa o napinaczach i osłonach jest ok, prócz cen i tego że trzeba z Niemiec ciągnąć. Koła - plastelina niestety, dwa Tuesy i w każdym po kilkadziesiąt wgniotów, piasty zaciągają bębenki i żadne smarowania, uszczelki i bawienie się z "pieskami" nie pomaga, do piast DH piekielnie drogie bębenki z kasetami, ich system i nic poza chyba że chcesz to zmieniasz bębenek ale wtedy i kaseta i zabawa znów to samo. Sztyce w obecnych Kaprach są do niczego. Trzeszczą na jarzmach, mocowanie jarzma jest blokowane miedzianym pinem, który się wyrabia i tworzy się luz na łączeniu sztycy i jarzma, suporty i korby też widziałem lepsze i o wiele tańsze. Miałem o tej firmie inne zdanie, wyglądała na solidną. Niestety cena do jakości pozostawia duuuuużo do życzenia.

Zgadzam się, miałem podsumować, po co dyskutować o firmie, o której nie warto. Niestety nadal z nimi współpracują.

 

Co do Capry 2020 na pierwszy rzut oka widzę, że zgodnie z trendami znowu drożej i gorzej osprzętowo!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy tak robi, sprawdź Treka, śmiech na sali. Slash to z roku na rok coraz droższy. Kiedyś była wersja Alu 9 takie Alu pro a teraz?

YT kolory jak santa :) Piaski burze natura 2000 :)

Edytowane przez sbsqad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy tak robi, sprawdź Treka, śmiech na sali. Slash to z roku na rok coraz droższy. Kiedyś była wersja Alu 9 takie Alu pro a teraz?

YT kolory jak santa :) Piaski burze natura 2000 :)

Po pierwsze wskoczyłeś do tematu z doskoku - więc widać, że mało mnie znasz i ten temat.

Witam, Witamy!

Nie dalej jak 3 strony temu jeszcze cisnąłem w tej sprawie do ecipeci

http://zegarkiclub.pl/forum/topic/89498-jakimi-rowerami-jezdza-czlonkowie-forum/page-898#entry2679955 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to akurat czytałem. Wiem właśnie pisałem wyżej że nie czytałem wszystkich stron tylko kilka wstecz. Aby było miło wrzuciłem zdjęcie maszyny. Ciebie @Burns znam z innych tematów jako czytelnik. Co do tematu rowerów fakt nie znam twoich upodobań ani opinii. Temat jako taki rowerowy jest mi mocno znany bo to jedna z dziedzin dotyczących mojego zarobku :)

Witam i dzięki za przyjęcie :)

Mam nadzieję na interesującą i rzeczową wymianę zdań i poglądów.

Edytowane przez sbsqad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skąd jesteś ? Serwisantów nigdy za wiele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze Szczecina.

U nas rynek na rejonach jest mocno zesputy i zapełniamy nisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do e13 przez to wybrałem wersję AL, że nie chciałem widzieć tego osprzętu w swoim rowerze co było w wersji  BASE na FOX'ie. Ze wszystkim się zgadzam co napisałeś więc nic dodawać nie będę. Oni (fabryka YT) dostają to od e13 w hurcie pewnie w cenie frytek. My klienci gdy musimy dokupić coś serwisowego to już w cenie wołowiny 1 gatunek - (średnio każdy pierdalnik 100-300$) przy takich cenach dla mnie to jednorazówki. Sztyca wyszła chyba w 2016 albo jakoś tak, ja ją miałem w 2017 i to nie była zła rzecz, droższe potrafiły być bardziej awaryjne i zawodne, szczególnie w błocie. Te dystanse miedziane, albo plastikowe to chyba celowo, jako zawleczki, które mają się zerwać samoczynnie przy uderzeniu podczas upadku (już nie pamiętam czy w tej co piszesz taki był ich cel - fakt, że były).

Generalnie sztyce długo kulały i raczkowały, teraz wreszcie widać w nich postęp - jest lepiej.

 

Co do Capry 2020 jeden model na aluminiowej ramie, na Sram SX - przez chwilę myślałem, że to shimano.

NX powędrował do carbona za 3200Eur, amory o klasę niżej, sztyca - produkt własny YT (no ładnie, widać teraz każdy może już zrobić sobie sztycę).

 

Jedyny plus, że na pierwszy rzut oka to te same ramy i powinny śmigać na tych samych częściach (łożyska i śruby). Zobaczymy jak uzupełnią stok serwisowy czy pojawi się łamane 2018/19///20

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amen :)

Co do sztycy ja mam Bikeyoke i zapomniałem od dwóch lat co to sztyca.

Ze względów serwisowych i dostępności części ja jestem fanem Rock Shoxa.

Foxa trzeba serwisować co rok żeby Gregorio gwarancje uznawał. A tanie to nie jest. Gdy nie ma się b2b to uszczelki to zgroza. Dlatego widząc foxa widzę serwis. W Szczecinie dużo ludzi jeździ do oporu a potem klasycznie narzeka na to że zawieszenie kartofel :) ale jak mówisz że fit4 to koszt na full opcji 500-600zl z częściami to nogi się uginają hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już prawie jestem zdecydowany na zakup.

Pod uwagę biorę 3 modele.

 

http://skleprower.pl/breezer-radar-expert-2019-shimano-soradeore-2x9-p-274.html

 

https://7anna.pl/product-pol-11218-Rower-Octane-One-2019-Gridd-28-Niebieski.html

Do kupienia za nieco ponad 3700 zł nowy

 

https://rower.com.pl/fuji-jari-1-5-1764692

Tutaj ciekawa sytuacja, model na rok 2020 jest dokładnie taki sam z kosmetyczną zmianą widelca, a cena poszła sporo do góry.

 

Który byście wybrali i dlaczego ? Rower do miasta, lasu, głównie szybkiej jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie octan. Za napęd, który będzie najlepiej latał na szutrach..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie, jeżdżę na Tribanie 100, świetny rower, ma natomiast niewielką przypadłość - spadający łańcuch z korby. Fabrycznie jest zamontowany taki plastikowy ząb, który ma zapobiegać spadaniu, ale nie jest skuteczny, czy macie jakieś sensowne rozwiązanie? Przychodzi mi do głowy tylko zakup jakiejś najprostszej przedniej przerzutki i jej montaż, żeby obejmowała łańcuch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio właśnie się o tym przekonałem. Dobrze że jechałem po szutrze a nie asfalcie.

 

Egzo, Breezer z kolei ma lepsze hamulce i koła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Octan ma słabsze koła. W Fuji masz maszynowe łożyska uszczelniane a w Octanie jak w Shinano kulki. Co do napędu to zależy jak mocny jesteś. Napęd 1x11 jest ok ale jak na być miasto dwa blaty polecą lepiej. Hamulce octan na plus, bb7 to fajne hamulce.

Widelec i tu i tu jest węgiel więc remis ;)

Wg mnie koła trochę w stronę Fuji a hamulce na korzyść Octana.

Patrząc na rower jako całość trochę spójniejsza koncepcja to Fuji. I chyba do niego bym się przychylał. Ale w tym przypadku to twój gust i cena ostateczna powinny być głównym wyborem bo rowery bardzo podobne.

Edytowane przez sbsqad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierdu, pierdu, srutu tutu, prowadnice, przelotki, kulki ...

 

a tu @ecipeci zemdlał po prezentacji YT 2020,

 

dawać sole trzeźwiące ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

działa Wam strona YT ?

 

Burns - żyje :) nie mogę nic odpalić i zobaczyć szczegółów do poszczególnych rowerów na ich stronie

Edytowane przez ecipeci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do napędu, to praktycznie nie zmieniam przerzutek, chyba że jakaś górka się trafi. Dlatego też wcześniej rozważałem Octane One Kode. Nogi mam raczej mocne. Kadencja 80 na trasie 2x38 km. Ogólnie nie jeżdżę za dużo na rowerze ale chciałbym to zmienić.

 

Jeszcze o tym myślałem, ale jak dobrze widzę nie ma sztywnych osi.

https://www.dobrerowery.pl/giant-toughroad-slr-0-blue?from=listing

 

W najbliższych dniach wybiorę się do sklepu i przymierze się do Fuji i breezera, akurat takie mają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.