Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

To super! Może się kiedyś zobaczymy w lesie lub na szutrach. :D

Jeżdżę głównie na północy bo jestem z Warszewa. Ale pracuję w rejonie Kołbaskowa więc i tam się pojawiam. Ale najchętniej jeżdżę w rejonie Gryfino - Banie - St. Czarnowo. Rewelacyjne drogi i szutry.

 

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja na Starej Cegielni mieszkam za to blisko z Kołbaskowa do mojego serwisu bo na Gumiencach urzęduje :) podobne klimaty hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ten 1949 to aż uwierzyć trudno.

Dwa razy sprawdzałem bo też nie mogłem uwierzyć.

 

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki damper chcesz robić i co chcesz robić? To ja ci powiem ile co i jak :D

Jeszcze nie chce robić nic.

Fox dpx2.

Serwis standardowy ile w tym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie chce robić nic.

Fox dpx2.

Serwis standardowy ile w tym?

To już wiesz że nie będzie kolorowo. Jedyne miejsce gdzie kupisz narzędzia w kraju go Gregorio. Ale i tak musisz ifp napompować azotem, sama iglica do azotu jakieś 300-400zl plus azot plus zawory itp. Uszczelki w detalu jakieś 200-250zl za pełen zestaw. Jeżeli damper jest nowy to po roku przegląd duży trzeba zrobić żeby mieć gwarancje na kolejny rok (warunki Gregoria) plus oleje: do komory i do ifp Fox fluid itp itd. Gregorio taki damper ogarnia za 500 lub 550 z tego co kojarzę. Nie wysyłaj do Wicha to na pewno, taniej nie wiem czy Spidersi nie ogarną. Ja jestem na etapie ogarniania infrastruktury na foxy. Problemem jest dojście do B2B bo u nas trochę z tym to komuna :)

 

Jak masz instagrama to wejdź na profil @rowerowy_mechanik i tam zobaczysz foxy, które robiliśmy jak mieliśmy dostęp z zewnątrz do asortymentu. Teraz budujemy swoje więc trochę zajmie :)

Edytowane przez sbsqad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli już wiem, że sam się za to brać nie będę.

W domu ogarnę tylko serwis foxa 36

Podstawowy.

 

Nie mam instagrama.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli już wiem, że sam się za to brać nie będę.

W domu ogarnę tylko serwis foxa 36

Podstawowy.

 

Nie mam instagrama.

Podstawa w foxie 36 powinna być Ok tylko uważaj żeby nie złamać szaftów od spodu jak będziesz wybijał je z lag dolnych, Btool ma wybijaki do tego. Za jakieś śmieszne pieniądze, zresztą jak zobaczysz jak wyglądają to bez problemu coś ogarniesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam instagrama.

egzo w jakim świecie Ty żyjesz?  :P  Życie pędzi obok Ciebie a Ty nawet lajka nie możesz dać :D

36 masz na Gripie czy Fit? Co do dampera - czyli dpx2 nie ma co otwierać w domowych warunkach bo zakrawa to już na lot w kosmos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

egzo w jakim świecie Ty żyjesz? :P Życie pędzi obok Ciebie a Ty nawet lajka nie możesz dać :D

36 masz na Gripie czy Fit? Co do dampera - czyli dpx2 nie ma co otwierać w domowych warunkach bo zakrawa to już na lot w kosmos

Można otworzyć :) zapakować i odesłać na złożenie hehe :) nie no fakt nie ma co. Azot to główny problem i jeszcze masa pierdołek. Plus oleje, foxy są wrażliwe na jakość oleju.

Z foxa jedynie co w domowych warunkach można zrobić to Gripa ale też do pewnego momentu. A najgorzej jak ci sprężynka z kuleczką od regulatora wyskoczy w kosmos.... można dokupić ale chore ceny :) foxy dla hirurgów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam i nie zamierzam zakładać.

 

Fox Performance 36 Float Grip

 

Wybijaczek se ogarnę. Mam bitula do mojego ex foxa 32. I masę innch narzędzi bitul.

 

Pełna specyfikacja z wyłączeniem hamulców

 

https://7anna.pl/product-pol-11481-Rower-NS-Bikes-2019-Snabb-150-Plus-1-29.html

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

duże i male kolo w jednym tylko na odwrót ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obydwa koła są 27.5x2.80

Na zdjęciu faktycznie trochę to tak wygląda, wcześniej tego nie zauważyłem :)

post-111858-0-62125500-1581083526_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na nowym zdjęciu, tylne koło także wydaje się większe  :huh:  ;)

Edytowane przez Keniutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na nowym zdjęciu, tylne koło także wydaje się większe :huh:;)

To świadczy o tym, jak beznadziejny ze mnie fotograf ;) To dla odmiany zdjęcie gdzie przednie koło wydaje się większe :P

post-111858-0-42978200-1581085069_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i teraz wygląda jak należy  :P  

Ordinary_bicycle01.jpg

 

a co do foxów i oleju - jakie są problemy z nimi? U mnie w Gripie tłumik nieotwieralny (tak wiem, coś tam można ale olałem temat) - w lagi poszedł zamiennik - motul do amortyzatorów - ceny foxa gold to jakiś rozbój chociaż nie - fluid do floata jest chyba większym bandyctwem  :lol: . Floata też robiłem mały serwis - ale tylko komory powietrznej, tam poszedł zamiennik w postaci Millersa asembly lube. Na endurotrophy wyczytałem, że wszystko bangla. Gold foxa ma niby dodatki, które sprawiają, że kashima ma jeszcze większy poślizg niż ktokolwiek mógłby sobie wyobrazić i to tyle. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pytałem w kontekście przyszłego serwisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i teraz wygląda jak należy  :P  

a co do foxów i oleju - jakie są problemy z nimi? U mnie w Gripie tłumik nieotwieralny (tak wiem, coś tam można ale olałem temat) - w lagi poszedł zamiennik - motul do amortyzatorów - ceny foxa gold to jakiś rozbój chociaż nie - fluid do floata jest chyba większym bandyctwem  :lol: . Floata też robiłem mały serwis - ale tylko komory powietrznej, tam poszedł zamiennik w postaci Millersa asembly lube. Na endurotrophy wyczytałem, że wszystko bangla. Gold foxa ma niby dodatki, które sprawiają, że kashima ma jeszcze większy poślizg niż ktokolwiek mógłby sobie wyobrazić i to tyle. 

 

Problem z ceną :D tylko i wyłącznie, jasne że można dawać zamienniki to nic złego ale my wolimy robić tak jak nakazują przykazania. Wiem z naszego środowiska że nie wszystkie serwisy przestrzegają jakości olejów bądź uszczelek aby właśnie grać ceną i to jest zrozumiałe. Fluid jest mega wydajny więc na warunki serwisowe nie ma aż takiego żalu kupić. Motul jest bardzo dobry do mieszania aby uzyskać specyfikacje podobne do ori. Co do kaszimy to takie bajerki ale fakt Gold jest drogi i go się pcha w lagi w niesamowitych ilościach :D

Grip jest bardzo prosty i w sumie raz na jakiś czas wymiana oleju i odpowietrzenie przez górę i fafa dalej. Ale jak chce się zajrzeć głębiej to trochę jest. Do rozkręcania szaftów też stosuje się palnik :D dziady kleją na locktite dużo rzeczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam, czytam... i trochę się wstydzę. Z crossa wywaliłem amortyzator i lepiej mi się jeździ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mrovka

Panowie...nie tylko wy i nie ma co się wstydzić :P

Tez wywaliłem Foxa.

Serwisiowany w autoryzowanym serwisie co rok,przez trzy lata w cenie 110 funa każdy serwis.

Po ostatnim,czwartym serwisie,wsadzili mi chyba tłumnik fit4,bo jego waga spadła,ale fungał tylko 4 miechy i zrąbała sie regulacja...doszedłem do wniosku,że nie stać mnie na tego amora hehehe

Pewnie zrobili by mi to za free,ale kto trzyma rachunek za serwis :P

Założyłem karbonowy widelec eXotiC - troszkę ze strachem przed chińskim wymysłem,ale broni sie juz któryś rok z kolei

 

-co prawda eXotiC jest niby z UK,ale produkują to na wschodzie...dobrze wydane 90 funtów :P

 

 

@Kolbi,widziałem te rowery w UK...niesamowicie długa ta rama,aż byłem zaskoczony.

Edytowane przez mrovka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda, ten rower ma dosyć nietypową, "agresywną" geometrię - długą ramę i nisko support, a kąt główki ramy wynosi 64.5, dzięki czemu można ostro pozjeżdżać, ale można też dobrze przydzwonić korbą i się katapultować :) Bardzo lubię ten rower, w Polsce Whyte jest raczej mało popularny, a szkoda bo mają w ofercie ciekawe rowery.

Cen serwisu w UK nie będę komentować :P Ale to się tyczy wszystkiego, moja narzeczona kiedyś poszła bransoletę w zegarku skrócić, minuta roboty - 15£.

Dobrze że mam kolegę, który zrobi mi serwis za przysłowiową flaszkę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.