Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Wpadły nowe zwijane Continentale, nawet udało mi się uzyskać ciśnienie bez dętki (i bez płynu bo go nie mam) ale powietrze uciekało w miejscu gdzie felga ma łączenie na obręczy. Potem okazało się, że łączenie ma lekki uskok w środku i nie miało to prawa być szczelne, lekko to zeszlifowałem, ale po tym już mi się nie udało żadnym ani swoim ani innym dostępnym w sobotę kompresorem napełnić opony (na próbę).  Więc póki co jest na dętkach, ale jak zobaczyłem, jak łatwo kręci się koło bez dętki w środku i, że sama dętką prawie 300 gramów wazy, to grzech będzie się poddać. Poszukam u wulkanizatorów, zresztą i tak przyjedzie w najbliższym czasie kupić ATeki do auta.

IMG_20220910_211408.jpg

IMG_20220910_211343.jpg

IMG_20220910_211331.jpg

IMG_20220910_211324.jpg


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzymaja wymiar ? W sensie szerokość. Zawsze pisali ze Conti jest węższa niż podaję producent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, revolta4 napisał(-a):

Trzymaja wymiar ? W sensie szerokość. Zawsze pisali ze Conti jest węższa niż podaję producent.

Miałem Michelin 29/ 2,1, a te są 29/2,2. No i Continentale są jednak o milimetr jakiś węższe i promień mają o jakieś 2 mm mniejszy. Ale dla mnie ok, bo mam mało miejsca a bałem się, że nie wejdą. Za długo nie jeździłem, bo burza, ale już czuję, że mały opór stawiają. 


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 08.09.2022 o 23:19, trollu napisał(-a):

w ten weekend RB Hardline, tylko gdzie nasi riderzy...

18 latek wygrał :)

IMG_20220911_173041.jpg

Edytowane przez ecipeci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetnie pojechał, te zawody jak mało które są zero-jedynkowe, błędów nie ma gdzie nadrobić a wywrotkę może zaliczyć każdy i to wszedzie


Szukam podstawki na zegarek (watchstand) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smart Samów Plus niestety ma u mnie nigdzie stacjonarnie i w hurtowni też nie mają. Sprzedawca ze sklepu polecił Race Kingi (bo są) i zalanie ich mlekiem. Ma to sens?

Nigdy nie czułem potrzeby, żeby przechodzić z dętki na mleko. Conti jest lżejsze prawie o połowę od Schwalbe, no i pozbycie się dętek da jakieś tam wymierne korzyści w wadze.

Natomiast chodzi mi bardziej o plusy dodatnie i ujemne dla użytkownika. Czy trzeba jakoś specjalnie dbać o takie zalane koła, typu sprawdzanie i trzymanie stale odpowiedniego ciśnienia, dolewanie mleka, obracanie kół zimą itd... ?


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę polecam jest różnica od razu wyczuwalna, mleka nie dolewałem póki co, zima przede mną to się nie wypowiem. Na dętki bym nie wrócił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tommly napisał(-a):

Smart Samów Plus niestety ma u mnie nigdzie stacjonarnie i w hurtowni też nie mają. Sprzedawca ze sklepu polecił Race Kingi (bo są) i zalanie ich mlekiem. Ma to sens?

Nigdy nie czułem potrzeby, żeby przechodzić z dętki na mleko. Conti jest lżejsze prawie o połowę od Schwalbe, no i pozbycie się dętek da jakieś tam wymierne korzyści w wadze.

Natomiast chodzi mi bardziej o plusy dodatnie i ujemne dla użytkownika. Czy trzeba jakoś specjalnie dbać o takie zalane koła, typu sprawdzanie i trzymanie stale odpowiedniego ciśnienia, dolewanie mleka, obracanie kół zimą itd... ?

 

 

Oglądałem kilka filmów dlaczego mleko a nie dętki. No i przy moim stylu jazdy żaden argument mnie nie przekonał aby przejść na mleko 😃😃😃😁😁 

 

A ty byś musiał sobie odpowiedzieć czy masz potrzebę jazdy na mleku .

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, revolta4 napisał(-a):

 

 

Oglądałem kilka filmów dlaczego mleko a nie dętki. No i przy moim stylu jazdy żaden argument mnie nie przekonał aby przejść na mleko 😃😃😃😁😁 

 

A ty byś musiał sobie odpowiedzieć czy masz potrzebę jazdy na mleku .

 

 

Przede wszystkim boję się jakiegoś przebicia i że jednak mleko tego nie uszczelni. W SS Plus jest dodatkowa gruba wkładka antyprzebiciowa, a tu sama kicha ;)


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, tommly napisał(-a):

Przede wszystkim boję się jakiegoś przebicia i że jednak mleko tego nie uszczelni. W SS Plus jest dodatkowa gruba wkładka antyprzebiciowa, a tu sama kicha ;)

 

 

No musisz wiedzieć czy to ci się przyda .

Też nad tym myślałem.....ale tak .

Nie ścigam się, kilka gram więcej w masie rotującej nie robi mi różnicy 

Nie jeżdżę na niskim ciśnieniu nie lubię jak opona jest miękka czuje się jakbym jechał po bagnie 😁(na co bezdetki pozwalają w sensie jazda na niskim ciśnieniu)

Nie jeżdżę po skałach, korzeniach ,krzakach ,gdzie mogę łatwo przebić jakimś kolcem oponę i tubles mnie uratuje ,

Mazurskie szutry ,polne drogi ,leśne dukty ,szwedanie się po lasach ...

Zrobiłem jakieś 24 tys km w ciągu 8 lat złapałem 2 kapcie .może dlatego nie ciągnie mnie do bezdetek ,dętki jednak są bardziej bezobsługowe, dopampuje raz na pół roku i wszystko .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, revolta4 napisał(-a):

 

 

No musisz wiedzieć czy to ci się przyda .

Też nad tym myślałem.....ale tak .

Nie ścigam się, kilka gram więcej w masie rotującej nie robi mi różnicy 

Nie jeżdżę na niskim ciśnieniu nie lubię jak opona jest miękka czuje się jakbym jechał po bagnie 😁(na co bezdetki pozwalają w sensie jazda na niskim ciśnieniu)

Nie jeżdżę po skałach, korzeniach ,krzakach ,gdzie mogę łatwo przebić jakimś kolcem oponę i tubles mnie uratuje ,

Mazurskie szutry ,polne drogi ,leśne dukty ,szwedanie się po lasach ...

Zrobiłem jakieś 24 tys km w ciągu 8 lat złapałem 2 kapcie .może dlatego nie ciągnie mnie do bezdetek ,dętki jednak są bardziej bezobsługowe, dopampuje raz na pół roku i wszystko .

Uszczelnianie, rozszczelnianie, mróz, zasychanie ... zostaję przy dętkach.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, revolta4 napisał(-a):

Nie jeżdżę po skałach, korzeniach ,krzakach ,gdzie mogę łatwo przebić jakimś kolcem oponę i tubles mnie uratuje ,

 

niestety to największy mit bezdętek - takich sytuacji niestety nie ratują. Na skałach mleko leci jak z fontanny i trzeba się babrać z dętka albo zestawem uszczelniającym oponę (o ile wielkość dziury pozwala). Dodatkowo w trudnym terenie najlepiej mieć inserty do opon.

 

Suma sumarum ile razy myslalem zeby przejsc na tubeless to mi sie odechciewa kupowania wentyli, mleka, insertów, zestawów łatających oponę i jeszcze najlepiej pompki z kartridżem CO2 żeby szybko nabić/uszczelnić koło na trasie :)

 

w prostym terenie polecam kupić zwykłą dętkę i zalać ją mlekiem. To zwiększa wagę (dla balansu można kupić droższą, cienką dętkę) ale daje względny spokój szczególnie ze "snake bite" czyli kiedy dętka przecina się od obręczy przy jakimś dobiciu na przeszkodzie. 

 


Szukam podstawki na zegarek (watchstand) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak rower z marketu tzw. "makrocash" z lat 2000 ? Nie! To rowery makrocash wyglądają jak on!

Tekst z FB, ale uznałem, że warto go tutaj pokazać:

 

"

Kiedyś to były czasy… 📆 Ciekawe technologie, nietypowe materiały, jaskrawe kolory. 🤡 🪅 Dzisiaj jesteśmy raczej przyzwyczajeni do bardziej klasycznego kształtu i mniej pstrokatych kolorów roweru, więc takie wynalazki jak K2 Proflex 4000 mocno przykuwają uwagę. 😵‍💫
Jaki K2 jest każdy widzi, 🤓 ale my zwrócimy uwagę na kilka ciekawych naszym zdaniem szczegółów.
🔸 Smart ShocK2 - elektroniczny system, oparty na współpracy akcelerometru i elektromagnesu, który sterował tłumieniem kompresji amortyzatora. Działał w zależności od nachylenia roweru i utwardzał lub zmiękczał amortyzator. Słyszałeś o systemie Brain marki Specialized. No właśnie…
K2 wypuściło swój wynalazek w 1997 roku. A technologia, która została w nich użyta pierwotnie została opracowana do kontrolowania dużych wibracji w samolotach myśliwskich. 🚀 System, który zasilany był baterią 9V, zapewniał ponad 900 regulacji sztywności zawieszenia roweru górskiego na sekundę, a tym samym gwarantował płynną jazdę. 🚵‍♂️
Oryginalne zestawy naprawcze są w dalszym ciągu dostępne.
🔸Karbonowo-aluminiowy tylny wahacz PRO Active wyprodukowany przez Easton’a.
🔹Hydrauliczne, szczękowe hamulce Magura HS33 w wysmakowanym błękitnym kolorze. 🔮 Hamulce są ciągle w ofercie firmy. Z kolorem będzie gorzej. 😫
🔸Koła Mavic CrossMAXX z ceramiczną powłoką Sup Ceramic na obręczach. Jak ceramika to wiadomo, chodziło o twardość i odporność na zużycie aluminiowych obręczy. 🛞
🔸Całości dopełniają komponenty Shimano z grup Deore LX i Deore XT.
🛠🔩⚙️ Nasi mechanicy w rowerze wykonali serwis łożyskowania piasty koła przedniego i tylnego z wymianą łożysk; serwis łożyskowania zawieszenia ramy i wymienili suport. A praca przy tym rowerze to była czysta przyjemność. Lata ‘90 rulez! 🎊🎉🪅"
 

306966477_504430535021692_5956853602395639967_n.jpg

307291207_504430418355037_3531561708526647135_n.jpg

306988010_504430351688377_1005484107553683502_n.jpg

306984940_504430281688384_118643921263759513_n.jpg

307006151_504430278355051_918895340034628834_n.jpg

306939361_504430508355028_2413670936721067139_n.jpg

306768887_504430361688376_9021043370354783901_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Burns napisał(-a):

Wygląda jak rower z marketu tzw. "makrocash" z lat 2000 ? Nie! To rowery makrocash wyglądają jak on!

Tekst z FB, ale uznałem, że warto go tutaj pokazać:

 

"

Kiedyś to były czasy… 📆 Ciekawe technologie, nietypowe materiały, jaskrawe kolory. 🤡 🪅 Dzisiaj jesteśmy raczej przyzwyczajeni do bardziej klasycznego kształtu i mniej pstrokatych kolorów roweru, więc takie wynalazki jak K2 Proflex 4000 mocno przykuwają uwagę. 😵‍💫
Jaki K2 jest każdy widzi, 🤓 ale my zwrócimy uwagę na kilka ciekawych naszym zdaniem szczegółów.
🔸 Smart ShocK2 - elektroniczny system, oparty na współpracy akcelerometru i elektromagnesu, który sterował tłumieniem kompresji amortyzatora. Działał w zależności od nachylenia roweru i utwardzał lub zmiękczał amortyzator. Słyszałeś o systemie Brain marki Specialized. No właśnie…
K2 wypuściło swój wynalazek w 1997 roku. A technologia, która została w nich użyta pierwotnie została opracowana do kontrolowania dużych wibracji w samolotach myśliwskich. 🚀 System, który zasilany był baterią 9V, zapewniał ponad 900 regulacji sztywności zawieszenia roweru górskiego na sekundę, a tym samym gwarantował płynną jazdę. 🚵‍♂️
Oryginalne zestawy naprawcze są w dalszym ciągu dostępne.
🔸Karbonowo-aluminiowy tylny wahacz PRO Active wyprodukowany przez Easton’a.
🔹Hydrauliczne, szczękowe hamulce Magura HS33 w wysmakowanym błękitnym kolorze. 🔮 Hamulce są ciągle w ofercie firmy. Z kolorem będzie gorzej. 😫
🔸Koła Mavic CrossMAXX z ceramiczną powłoką Sup Ceramic na obręczach. Jak ceramika to wiadomo, chodziło o twardość i odporność na zużycie aluminiowych obręczy. 🛞
🔸Całości dopełniają komponenty Shimano z grup Deore LX i Deore XT.
🛠🔩⚙️ Nasi mechanicy w rowerze wykonali serwis łożyskowania piasty koła przedniego i tylnego z wymianą łożysk; serwis łożyskowania zawieszenia ramy i wymienili suport. A praca przy tym rowerze to była czysta przyjemność. Lata ‘90 rulez! 🎊🎉🪅"
 

306966477_504430535021692_5956853602395639967_n.jpg

307291207_504430418355037_3531561708526647135_n.jpg

306988010_504430351688377_1005484107553683502_n.jpg

306984940_504430281688384_118643921263759513_n.jpg

307006151_504430278355051_918895340034628834_n.jpg

306939361_504430508355028_2413670936721067139_n.jpg

306768887_504430361688376_9021043370354783901_n.jpg

 

 

Tak jak patrze na K2 z lekka nostalgia, tak wiem, jak kiepskie bylo to zawieszenie 😂🙈


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Jan napisał(-a):

 

niestety to największy mit bezdętek - takich sytuacji niestety nie ratują. Na skałach mleko leci jak z fontanny i trzeba się babrać z dętka albo zestawem uszczelniającym oponę (o ile wielkość dziury pozwala). Dodatkowo w trudnym terenie najlepiej mieć inserty do opon.

 

Suma sumarum ile razy myslalem zeby przejsc na tubeless to mi sie odechciewa kupowania wentyli, mleka, insertów, zestawów łatających oponę i jeszcze najlepiej pompki z kartridżem CO2 żeby szybko nabić/uszczelnić koło na trasie :)

 

w prostym terenie polecam kupić zwykłą dętkę i zalać ją mlekiem. To zwiększa wagę (dla balansu można kupić droższą, cienką dętkę) ale daje względny spokój szczególnie ze "snake bite" czyli kiedy dętka przecina się od obręczy przy jakimś dobiciu na przeszkodzie. 

 

Dokładnie. Będzie lekka dętka Conti + Race King 29x2.2 lub Maxxis Ikon 29x2.2 3C EXO TR (kusi mnie ta opona, tym bardziej, że w fabrycznej specyfikacji właśnie był IKON ale poprzedniej generacji)


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jaką polecicie sztycę z węgla (27,2 mm średnicy, 350-400 mm długości, przekrój standardowy - okrągły, offset 15-20mm) w przyzwoitej cenie?

Zastosowanie szosa endurance, zawodnik 85-90 kg, celem jest poprawa komfortu, waga komponentu zupełnie nieistotna.

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Stierlitz napisał(-a):

Panowie, jaką polecicie sztycę z węgla (27,2 mm średnicy, 350-400 mm długości, przekrój standardowy - okrągły, offset 15-20mm) w przyzwoitej cenie?

Zastosowanie szosa endurance, zawodnik 85-90 kg, celem jest poprawa komfortu, waga komponentu zupełnie nieistotna.
 

Dokładnie taka sztyce kupiłem od majfrenda z Ali gdzieś pół roku temu, pod dokładnie takie same wymagania (endurance, 90kg) 

Nie wiem czy szukasz takiego produktu (ja sam byłem nieco nieufny) ale póki co działa pięknie. Zrobione tylko 1k km ale bez żadnych problemów. Kosztowała coś okolo 90pln


Time matters

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam żadnych konkretnych wymagań - ma pracować ale nie strzelić. Jak komfort względem aluminium? Producenci z Chin jak najbardziej wchodzą w grę, tylko może jacyś bardziej sprawdzeni. 90 to jednak trochę strach , wolałbym się nie nadziać.

Podrzuć mi link, jeśli nadal są dostępne.

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, tommly napisał(-a):

Dokładnie. Będzie lekka dętka Conti + Race King 29x2.2 lub Maxxis Ikon 29x2.2 3C EXO TR (kusi mnie ta opona, tym bardziej, że w fabrycznej specyfikacji właśnie był IKON ale poprzedniej generacji)

 

 

Jak nie spróbujesz nigdy się nie dowiesz 🙂

Nie miałem nigdy maxxisow . Kiedyś byłem blisko kupna maxxis pace , ale w końcu kupiłem schwalbe Racing Ralph. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat sztyca carbonowa w szosie/gravelu to odczuwalna zmiana i warto w taka zainwestowac. Ja swoja sztyce mam juz 8 sezon, jeszcze z pierwszej szosy od Canyona i nie chce(odpukac) sie zepsuc :) 

 

Ostatnio na aliexpress pojawila mi sie promka dla nowego klienta(niby) i za 140zl z wysylka kupilem sztyce Toseek, ktora jako firma niczego nie udaje, a  i opinie ma dobre.

Musze przyznac, ze rewelacyjne wrazenie sprawia pod katem wykonania. Kupilem z czystej ciekawosci nawet jesli mialaby strzelic po czasie, bo to zadna kosmiczna technologia, a ceny od 'sprawdzonych' producentow za kawalek rurki sa chore :)

 

Brak opisu.

Brak opisu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, zamówiona. Potrzebowałem zmienić z zerowego offsetu, to po co kupować kolejne amelinium.

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.