Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Siedziałem mu chwilę na kole, ale racja, zbyt krótko. Gdybym siedział na holu trochę więcej, to bym bardziej skorzystał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kontynuuje trend bałtycki

 

IMG_4226.jpg

 

IMG_4426.jpg


"Miłownik dokładnego zegarka, to jest dobrego chronometru..."

pozdrowienia, Tomasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po drzewach też jeździ?  :P

Pewnie

 

IMG_4413.jpg


"Miłownik dokładnego zegarka, to jest dobrego chronometru..."

pozdrowienia, Tomasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Blunio

Pewnie

Gdzie jest silnik w tej motorynce ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie jest silnik w tej motorynce ? :D

W moich nogach

Co Ci się z kaskiem podziało? :)

Nic, został tym razem w domku.


"Miłownik dokładnego zegarka, to jest dobrego chronometru..."

pozdrowienia, Tomasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ładnie, że kask w domu zostaje :)

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sie wybieram na spacer grubasem plażą to nie ubieram kasku.


"Miłownik dokładnego zegarka, to jest dobrego chronometru..."

pozdrowienia, Tomasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tam kask. Ważne, że sikor jest na miejscu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tam kask. Ważne, że sikor jest na miejscu!

 

 

 

9201496489af10e7a7f3b93683e5dcd4.jpg


"Miłownik dokładnego zegarka, to jest dobrego chronometru..."

pozdrowienia, Tomasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pytanko mam... :)

 

napęd 1x11, korba 32 zęby, kaseta 11-46

 

jakby to jechało ? co Wy na to ? poproszę o opinie :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niezaszybko  :P  ja mam 2 blaty z przodu - duży ma 36z. Kaseta 11-42. Na płaskie mogło by być nieco bardziej twardo bo leci się na 11 rzędzie raczej na spokojnie. 

Ogólnie blat 32z będzie chyba dość uniwersalny. Na płaskim będziesz chciał szybciej, w górach 46z z tyłu poratuje ale np sram eagle ma 50z - więc bardziej miękko. Na forach można wyczytać, że niektórzy na góry stosują mniejsze korby(28z?) a na płaskie większe (36z?) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sram ma 1x12, kaseta 10-50 i korba np.34

32 blat i kaseta 11-46 tak jak piszesz powinny byc uniwersalne

A co z przekosami lancucha ? Nie "zjedzie" sie to zbyt szybko ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przekosy zawsze był są i będą ;)  teoretycznie przy dobrze dobranych komponentach 1x będzie "zdrowszy"  niż niewłaściwie używany 3x. 

https://www.forumrowerowe.org/topic/221071-eagels-xd-czyli-jak-sram-zdeptal-konkurencje/

 

żywotność zależy od wielu czynników 

 

 

https://i1.jbzdy.pl/contents/2017/08/8TuFZfzc4KKHXAwj.mp4

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

32 blat i kaseta 11-46

Na podjazdy wystarczy aż nadto. Na zjazdach nie dokręcisz nic, a i na płaskim może brakować. Ja mam korbę 38-24 z kasetą 11-36, na podjazd super, na prostej ok, ale na zjazd ( szczególnie to czuję jak się przesiadam z szosy), to jest mało.

Ty też masz szosę, jak sobie zrobisz coś takiego, to zaraz będziesz żałował, że na zjeździe nic nie ukręcisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mrovka

Koledzy pytanko mam... :)

 

napęd 1x11, korba 32 zęby, kaseta 11-46

 

jakby to jechało ? co Wy na to ? poproszę o opinie :)

 

 Nie wiem jakie masz kolo,ale np mi w 29 na plaskim i szutrowym odcinku troche brakuje zebow z przodu.

To samo sie tyczy na dokrecaniu w dol

Przyznaje ze mam troche inny naped.Mam kasete 11-36 10cio rzedowa i 32 z przodu /owal z przejsciem na 34 zeby/

 

maly edit,bo az sprawdzilem na stronie..ten owal to usrednienie pomiedzy 30 a 34

Edytowane przez mrovka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Ja mam korbę 38-24 z kasetą 11-36, na podjazd super

 

zależy jaki podjazd. Np na Kozią w Bielsku-Białej Daglezjowym byś wkręcił chociaż na nawrotach musiałbyś twardo deptać. Starą trasą byłaby lipa. Nie bez powodu sram w Eagle daje 50z na największej zębatce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam 1x11, przód 36 z tyłu 11-32, jak dla mnie jest ok, na szybkich zjazdach trochę brakuje i wszystkiego nie da się podjechać :(

Takie napędy to pewien kompromis, i najlepiej dobierać zakres przełożeń indywidualnie zmieniając rozmiar blatu.

Trochę jak z ostrym kołem, jeździłem z przełożeniem 48x16 i dla mnie było OK, dla kogoś to będzie twardo a dla innych będzie za miękko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zależy jaki podjazd. Np na Kozią w Bielsku-Białej Daglezjowym byś wkręcił chociaż na nawrotach musiałbyś twardo deptać. Starą trasą byłaby lipa. Nie bez powodu sram w Eagle daje 50z na największej zębatce

Mam w okolicach dużo gór i to stromych. ( zresztą widać to po doborze napędu do szosy) . Z moim napędem w mtb jestem wstanie wyjechać naprawdę wszędzie i trzymać przy tym kadencję

Dużo też zależy od pozycji jaką mamy ma rowerze

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

różni ludzie różnie jeżdżą, tak samo są różne podjazdy, górki itd  :P  Skoro sram pokusił się o 50z, shimano oferuje chyba 48z na kasecie to znaczy że jest na to popyt. Ktoś będzie tłumaczył, że to dla ludzi co nie mają łydy ale w górach nie zawsze się kręci na kadencji. Jak lecisz pod ściankę, że przednie koło zaczyna się podnosić a tyłek na siodełku i klata nad kierownicą to nie ma "zbyt miękkiego" przełożenia. Na przygotowanych trasach podjazdowych jak np Daglezjowy nie ma takich problemów ale niektórzy lubią jeździć poza szlakiem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaseta 50 robi się bardzo sensowna przy blacie 38. Gdyby była taka 10s ( a będzie, bo jest już 50 na 11s), to bym myślał nad takim czymś. Bo i młynek by był duży i na zjazd w miarę ok. Aaa i ja mówię na realiach 12 kg GT na średnim kole.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do xc 38T z taką kasetą ok. W ścieżkowcach dają np 32T i kasetę 10-50 (GX Eagle). Ale tutaj trzeba brać poprawkę, gdzie jeździ xc a gdzie all mountain

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie jeździ i jak jeździ, szczególnie łatwość podjazdów na xc, dzięki czemu napęd może być twardszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.