Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Recommended Posts

Pająki? Kufa przecież rozwałem np 9-ki pod swoje customy. Aż w pon podejdę do kumpla by mi pokazał te pajonki w 10s ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chce mi się ściągać mojej, ale mam fotkę z sieci

ecd4df249c1beb35420fd8238f5f237d.jpg

Dwa pajączki: 1-2-3 i 4-5-6. 7-8-9-10 zakładane pojedynczo.

 

W tiagrze 10s jest natomiast ( jak dobrze pamiętam) jedna albo dwie zębatki luzem, reszta nitowana i bez żadnego pająka.

 

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Edited by egzo18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest sens jeździć na dwa czy też trzy łańcuchy czy też jest to bezsens. Powoli zbliża się czas pierwszego mycia łańcuchów i tak się zastanawiam czy nie kupić drugich (dwa rowery)

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugi łańcuch daje komfort, że jego czyszczenie możesz zrobić kiedy masz na to czas a rower niezależnie od tego jest na chodzie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już zamówiłem drugi. Komfort to jedno a jakiś łańcuch w który zaopatrzył nas producent to drugie. W przyszłym tygodniu zrobimy wymianę, sprawdzenie rozciągnięcia oraz czyszczenie tego na ktorym jeżdziłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli dobry strzał mojej strony. Tylko żeby tak z jedno zero obciąć z tyłu

Share this post


Link to post
Share on other sites

żeby Ruut ST kosztował 1/3 tego co teraz  :lol:

mleko nie dało rady, jutro trzeba kleić oponę  <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziura była niewielka, może to mleko jakieś nieteges. Kumpel od dawna używa caffe latex i mówi że było ok ale tutaj wszystko wywaliło. Mleko schwalbe 2x droższe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mleko stans podobno jedno z najlepszych. Caffe latex podobno daje radę większym przebicią, ale stans za to długo nie wysycha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rondo przepiękne. Chłopakom należy się szacunek za kawał dobrej roboty. Do stali podchodzę z obiekcjami (trauma po starych Rometach) ale takiego zielonego też bym przygarnął. Mam jedno zastrzeżenie co do serii Ruut. Aluminiowy powinien mieć osprzęt o klasę wyższy niż Apex. Ta uwaga dotyczy też NS RAG+.

Strasznie modne zrobiły się ostatnio gravele. Widzieliście nowe Kony.

http://www.konaworld.com/platform_rove.cfm

Rove NRB DL przemawia do mnie. Mam jakieś irracjonalne zamiłowanie do tej marki, jak do żadnej innej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w temacie osprzętu szosowo-gravelowego można powiedzieć, że dopiero coś tam się dowiaduję ale Rag+ czy Ruut mają heble na hydraulice, gdzie w innych markach za mniejszą cenę sa tarcze ale na mechanice. Jak hydraulika to ceny raczej są podobne. Napęd - nie wiem. Na plus - karbonowe widelce, Ruut ma zmienne geo - w trailowych fullach dzisiaj to standart, każda chcąca się liczyć marka ma możliwość zmiany geo ale w gravelach czy szosach - chyba jest to ewenement. Za takie rzeczy właśnie trzeba płacić. Ja niestety nie jestem w kręgu zainteresowanych Rut'em czy Rag'iem ze względu na $ ale gdybym miał taką sumę na gravela to wybrałbym własnie spośród nich. 

Kony fajne - nie wiem czemu ale gravel kojarzy mi się z takim "bad-boyem" w starym stylu - Rag+ dla mnie jest ideałem - malowanie, seryjne opony, wizualnie wszystko pasuje. Z Kony też coś bym dla siebie wybrał. Realnie - tylko najtańszy Rove AL wchodzi w grę :P  

Edited by trollu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chce mi się ściągać mojej, ale mam fotkę z sieci

 

Dwa pajączki: 1-2-3 i 4-5-6. 7-8-9-10 zakładane pojedynczo.

 

W tiagrze 10s jest natomiast ( jak dobrze pamiętam) jedna albo dwie zębatki luzem, reszta nitowana i bez żadnego pająka.

 

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

No właśnie, generalnie do czynienia mam z tymi szosowymi stąd zdziwienie, górskie 7s co najwyżej, a te podobnie jak szosowe - nitowane.

 

Jest sens jeździć na dwa czy też trzy łańcuchy czy też jest to bezsens. Powoli zbliża się czas pierwszego mycia łańcuchów i tak się zastanawiam czy nie kupić drugich (dwa rowery)

Bezsens

 

drugi łańcuch daje komfort, że jego czyszczenie możesz zrobić kiedy masz na to czas a rower niezależnie od tego jest na chodzie 

O ile przy jeździe z brudnym łańcuchem nic się nie dzieje, o tyle odłożenie zasolonego łańcucha na  " jak będę miał czas" jest średnim pomysłem. Już dawno doszedłem do wniosku, że nie ma co się p...ć, bo korzyści akurat dla mnie są żadne, a soli najlepiej jest się pozbyć od razu. Koronki  przy nowym, jak i zużytym na 1% łańcuchu zużywają się tak samo.

 

Rondo przepiękne. Chłopakom należy się szacunek za kawał dobrej roboty. Do stali podchodzę z obiekcjami (trauma po starych Rometach) ale takiego zielonego też bym przygarnął. Mam jedno zastrzeżenie co do serii Ruut. Aluminiowy powinien mieć osprzęt o klasę wyższy niż Apex. Ta uwaga dotyczy też NS RAG+.

Strasznie modne zrobiły się ostatnio gravele. Widzieliście nowe Kony.

http://www.konaworld.com/platform_rove.cfm

Rove NRB DL przemawia do mnie. Mam jakieś irracjonalne zamiłowanie do tej marki, jak do żadnej innej.

 

Stal - to stop metali w odpowiednich proporcjach, tak jak mosiądz, czy aluminium. Nie ma co wrzucać kanalizy i konkretnych rurek do jednego wora. Jestem zwolennikiem stalowych ram i tu już nie chodzi o sztywność, bo są ramy które nie odstępują pod tym jaki wagowym względem ramom aluminiowym, czy "karbonowym", natomiast jeżeli chodzi o trwałość i bezpieczeństwo w razie nagłego uszkodzenia to tu  nie ma nawet o czym rozmawiać. Koniec ramy stalowej jesteś w stanie przewidzieć, reszty co najwyżej domyślać, a to nie zawsze wiąże się z wyeksploatowaniem sprzetu do końca.

Edited by DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stal - to stop metali w odpowiednich proporcjach, tak jak mosiądz, czy aluminium. Nie ma co wrzucać kanalizy i konkretnych rurek do jednego wora. Jestem zwolennikiem stalowych ram i tu już nie chodzi o sztywność, bo są ramy które nie odstępują pod tym jaki wagowym względem ramom aluminiowym, czy "karbonowym", natomiast jeżeli chodzi o trwałość i bezpieczeństwo w razie nagłego uszkodzenia to tu  nie ma nawet o czym rozmawiać. Koniec ramy stalowej jesteś w stanie przewidzieć, reszty co najwyżej domyślać, a to nie zawsze wiąże się z wyeksploatowaniem sprzetu do końca.

 

m.in. dlatego ja bym z chęcią stalowego gravela przygarnął  ;)  a tym czasem fuel na chodzie, przednia opona załatana, na razie bez mleka i jest ok  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie, poszła łata i tyle. Na razie nabiłem 3 atm, zobaczymy czy nie zejdzie. jutro pójdzie mleko 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sucho na oponie tr? To może Ci powietrze zejść i to nie będzie nic dziwnego. Taka opona nie daje pewności uszczelnienia na sucho. Są też takie opony, ale to do innego systemu bezdętkowego się stosuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzisiaj i tak nie miałem mleka, w niedzielę kumpel przywiózł mleka na 2 koła a z tylnego praktycznie wszystko wywaliło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Także możesz spodziewać się flaka i to nie będzie nic dziwnego. Bo sama opona nie musi trzymać idelanie ciśnienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możliwe, że do czasu. :) Na moich maxxisach jest napisane, że opona bez mleka może nie trzymać ciśnienia.

Edited by egzo18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś jeździłem głównie w cieplejsze dni. Teraz jednak mam postanowienie,że nawet jak będzie zimniej to będę starał się jeździć rowerem. Widziałem,że wiele osób jeździ również zimą Zimy w ostatnich latach są słabsze, tak więc zobaczy się :)

Jak na razie staram się biegać. Zapisałem się równie na siłownię. 

http://www.bikeaction.pl/jak-rower-wplywa-na-sylwetke/

Edited by andm

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja poniżej -10st na rower nie wsiadałem bo po prostu mi się nie chciało  :P   Wszystko zależy od samozaparcia i przygotowania - ja w ubrania rowerowe na zimę nie inwestowałem bo też nie miałem na celu jeździć tyle zimą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.