Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Recommended Posts

To inaczej. Zrobił ktoś przejściową ramę kolarzówki z hydrauliką na obręcz przed wprowadzeniem tarcz, albo szczękowe hamulce hydrauliczne jedno i drugie oczywiście wprowadzone do sprzedaży?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To źle widzicie. To najwyższa grupa XX1!

 

 

Na tym z artykułu tak. Ale trollu i Keniutek mówią o pełnej ofercie i model ze Sram NX kosztuje 4499EUR. 

Ten na XX1 co w artykule jest pokazany to 9,5k EUR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IsoSrut ;) czy mi się wydaje czy z powodu braku jednego łożyskowania górne rurki tylnego trójkąta wyginają się przy pracy zawieszenia? = IsoDrut ;)

Edited by Burns

Share this post


Link to post
Share on other sites

IsoSrut ;) czy mi się wydaje czy z powodu braku jednego łożyskowania górne rurki tylnego trójkąta wyginają się przy pracy zawieszenia? = IsoDrut ;)

Dokładnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z innej beczki. Czy jakiś producent albo osoba prywatna zastosowała Magurę hudrauliczną na obręcz w kolarzówce?

 

 Widziałem takie numery w przełajach.

 

@kaido2, bo hamowanie. Jechałem na szosie z karbonową powierzchnią hamowania. Nie chcę za darmo :). 40mm też by było. Na obręczy alu-karbon pewnie. W najbliższej przyszłości nie zmieniam.

@burns, tego nie założysz do kolarki. To sie zakłada na piwoty od V. Były obręczowe systemy do szos, ale nie wiem kto to robi. Stosowane w rowerach tt.

No to jesteś mocno do tyłu.

Obecne obręcze i klocki  niczym nie różnią się jeżeli chodzi o siłe hamowania od klasycznych alu.

 

Nie, zwykłe aluminiaki też są. Spoczko kółka, piasty mi znajome, byłbyś zadowolony.

https://pl.aliexpress.com/item/32853965140.html?spm=a2g0o.detail.1000014.5.758936cfRfHDUI&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.133244.0&scm_id=1007.13338.133244.0&scm-url=1007.13338.133244.0&pvid=a36da942-b824-4e66-9694-e547ed9d59b0

Edited by kaido2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jechałem szosą na oryginalnych zippach.. i to hamowanie było ciulowe. Może gość miał marne klocki

Share this post


Link to post
Share on other sites

To dotycxzyło wszystkich kół. Po prostu takie osiągnięcia pod tym kątem w tamtym okresie ( sprzęcie z przed 3-5 lat) Teraz już nie ma problemu, hamowanie jak na alu. Inna sprawa, ze często ludzie pewnych rzeczy nie wiedzą i zakładają podzespoły bez zastanowienia/ sprawdzenia przeznaczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogawo jak na ten osprzęt..

Poza tym ok.

 

GT będzie szedł na sprzedaż. Rodzi się myśl o fulu

Edited by egzo18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drogawo jak na ten osprzęt..

Poza tym ok.

 

GT będzie szedł na sprzedaż. Rodzi się myśl o fulu

 

Tak jak wczesniej pisalem chcialbym sprobowac rowerka z baranem .z racji mojej wagi typowa szosa moze nie wytrzymac.a nie chce wydawac tysiecy zl na rower ktory sie nie przyjmie i bede chcial go sprzedac .za duze straty ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mały ful. Bo nie wykorzystam dużego. 120.

Taki skok to ślepy zaułek. Nie chodzi o to kiedy go wykorzystasz a kiedy go zabraknie. Lepiej wydać na skok 160+ i przebierać w zawiasach, które nie pompują a takich obecnie wiele, albo szukać z blokadą na kierownicy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny ten GIANT, ale wiesz, że będziesz go musiał rozebrać, bo nowe nie znaczy, ze jest wszystko OK :P:D


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z moim pedantyzmem i tak bym to zrobił.

Szczególnie amor i damper. Bo suntoury wychodzą suche z fabryki. Miałem raz raidona 100mm na serwisie. Zrobiłem go jak należy.

Edited by egzo18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny ten GIANT, ale wiesz, że będziesz go musiał rozebrać, bo nowe nie znaczy, ze jest wszystko OK :P:D

Nie każdy umie zrobić to samemu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt, nie każdy ma moje zaplecze serwisowe.

Chociaż pewnie nie jeden mirek by całego rozebrał cęgami..

 

 

Najpierw GT musi się sprzedać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.