Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Recommended Posts

4 godziny temu, Burns napisał(-a):

A gdyby tak odwrotnie, żeby był nad mostkiem ? Może się nie da. Masz może namiary na taki uchwyt ale w miejsce kapsla do sterów ?

 

Nie mam. Znalazłem tylko taki, mocowany do śrub mostka (górnych bądź dolnych). Na pierwszy rzut oka widziałem problemy, ale wszystko załatwiły podkładki dystansowe, które były w komplecie w dwóch długościach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wpadły w niedzielę ponad 2 kilometry ;)

 

 

20210822_082138.jpg

Screenshot 2021-08-24 at 09-02-10 Morning Ride Ride Strava.png

Screenshot 2021-08-24 at 09-01-55 Morning Ride Ride Strava.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

 

Nie mam. Znalazłem tylko taki, mocowany do śrub mostka (górnych bądź dolnych). Na pierwszy rzut oka widziałem problemy, ale wszystko załatwiły podkładki dystansowe, które były w komplecie w dwóch długościach. 

Dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylna ma 150 lumenów, ja jeżdżę z lampką Gianta, która ma 100 lumenów i jest bardzo widoczna w dzień.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Tappi napisał(-a):

Chłopaki mam pytanie, czy ten zestaw będzie wystarczający żeby być widocznym na drodze?! 

Czy szukać jeszcze mocniejszych lamp? Głównie chodzi o tył oczywiście.

 

https://www.rowertour.com/p/222067/zestaw-lampek-lezyne-hecto-drive-500xl-strip-150lm-usb

 

Będę wdzięczny za pomoc.

 

Powinno być ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, satanic napisał(-a):

Będzie wymiana u żony w rowerze.

 

 

IMG_20210825_091026~2.jpg

Super. 

Mi wczoraj wpadło 56 km

No i ciąg dalszy poprawin wesela z soboty.

IMG_20210824_161513.jpg

IMG_20210824_161502.jpg

IMG_20210824_141354.jpg

IMG_20210824_162436.jpg

IMG_20210824_162441.jpg


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj podczas jakiegos zjazdu cos pod rowerem strzelilo i okazalo sie, ze wybilo zatyczke (prosze popatrzyc na zdjecia ponizej) czy jak ta plastikowa czesc nazwac..

Chodzi o amortyzator Rockshox Reba RL z 2014 roku. Przeczyscilem okolice awarii i wcisnelem "zatyczke" spowrotem. Zapewnie jest to tylko czesc chroniaca przed dostaniem sie brudu do srodka amortyzatora.

Mam jednak pytanie. Czy ta zatyczka byla jakos klejona z amortyzatorem w plaszczyznie ktora probowalem zaznaczyc na czerwono na zdjeciu ponizej? Jesli tak to jaki klej uzyc? Ktos cos wie na ten temat?

spacer.png

spacer.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta uszczelka kurzowa jest tylko wciskana, ale wywaliło Ci też gąbke. 

Żeby tego uniknąć ludzie robią "odpiardywanie" amora. Ale czy tam aż takie ciśnienie się zbiera w dolnych lagach że trzeba odpierdywac amor, 😜

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swoja drogą można przemyśleć oddanie amortyzatora na serwis, wspomniana gąbka pod uszczelką kurzową powinna byc delikatnie nasączona olejem a takie awarie (gdyby sie ponowiły) moga prowadzić do zbierania sie brudu i finalnie zarysowania teflonowych lag amortyzatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za odpowiedz!🙂 Wlasnie znalazlem w internecie service manual wprawdzie modelu z 2015 ale ta plastikowa uszczelka wyglada bardzo podobnie. Nie jest klejona wiec to co na moim zdjeciu wyglada jak pozostalosci kleju to moze po prostu paroletnia zaprawa brudu i smaru..

 

Na czym polega "odpiardywanie" amora?

17 minut temu, Jan napisał(-a):

Swoja drogą można przemyśleć oddanie amortyzatora na serwis, wspomniana gąbka pod uszczelką kurzową powinna byc delikatnie nasączona olejem a takie awarie (gdyby sie ponowiły) moga prowadzić do zbierania sie brudu i finalnie zarysowania teflonowych lag amortyzatora

Calkowity serwis byl przeprowadzany mniej wiecej poltora roku temu. Rower nie byl zbyt czesto uzywany.. ale jakies ~100 godzin chyba przejechal. Gabka wydawala sie nie byc calkiem sucha wiec mam nadzieje, ze jeszcze jakis czas bedzie zapobiegala przed przedostawaniem sie kurzu do srodka amortyzatora.

Dzieki jednak za cenna uwage!🙂

Edited by jlw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zegarkowo_rowerowo ten uchwyt zdecydowanie lepiej wyglądałby przykręcony do dolnych śrub mostka. No chyba, że to sterczenie to celowy zabieg właściciela :)


Mniejsza z perfekcją, wystarczy być bardzo dobrym...

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, jlw napisał(-a):

Gabka wydawala sie nie byc calkiem sucha wiec mam nadzieje, ze jeszcze jakis czas bedzie zapobiegala przed przedostawaniem sie kurzu do srodka amortyzatora.

no i tutaj rodzi się pytanie co oznacza "całkowity serwis". Gąbka nie może być sucha, powinna być nasączona olejem i gdy ją ściśniesz to powinno być widać olej. Teraz to po prostu kawałek suchej gąbki, który szoruje lagę. A lagi nie lubią szorowania ;)

Odpierdywanie to włożenie trytki między uszczelkę kurzową a goleń i kilkukrotne "złożenie" amortyzatora - w teorii powietrze zamknięte w środku powinno wtedy lżej "uciec" 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, jlw napisał(-a):

Jaki typ oleju uzyc do nasaczenia gabki?

 

 

Za dużo rozpisywania się. Znajdź manual do swojego amora wszystko jest opisane jak masz trochę zdolności manualnych to zrobisz bez problemu serwis dolnych goleni. Kup nowe gąbki bo te się zazwyczaj ubijają, serwis całego amora to wyższa Szkoła jazdy trochę. Z samymi dolnymi goleniami dużo roboty nie ma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz po kupnie i teraz po serwisie/rewitalizacji/wymianie komponentów...

Jedzie jak złoto !

20210530_111836.jpg

20210826_182502.jpg


GW 9110 , DW 5600c 901 , GW 9400 1er , DW 9052 1659 , GS 1050 B , GS 1150 , Casio 31 QR-12 ,GS 1200 B , DW 9000 1659 , Atlantic Worldmaster ,Tissot Antimagnetique , Zenith 28800 ,Orient patelnia, Orient tristar , Orient Ray 2 blue , DW 6900 x 2 , Orient Chrono Ace , Orient quartz ,Orient Triton I .

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, revolta4 napisał(-a):

 

 

Za dużo rozpisywania się. Znajdź manual do swojego amora wszystko jest opisane jak masz trochę zdolności manualnych to zrobisz bez problemu serwis dolnych goleni. Kup nowe gąbki bo te się zazwyczaj ubijają, serwis całego amora to wyższa Szkoła jazdy trochę. Z samymi dolnymi goleniami dużo roboty nie ma. 

Chyba sie bede musial zainteresowac tematem, zwlaszcza w obecnych czasach, kiedy jak sie dowiaduje dzieki braku czesci zapasowych czas oczekiwania na serwis moze trwac miesiace..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garmin mi zastrajkował i nie chce dziś danych przesyłac na apkę 🤷 A jeżdżone było 😉 Miało być okienko pogodowe, a sończyło się wylewaniem wody z butów. Kolejne kilometry pewnie już po powrocie do domu...

IMG_20210826_192155.jpg

IMG_20210826_162133-01.jpeg

IMG_20210826_162159-01.jpeg

IMG_20210826_140629-01.jpeg

IMG_20210826_140544-01.jpeg

IMG_20210826_150413-01.jpeg

Collage_20210826_192056.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.