Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Kierownik

Kserokopiarka - wsparcie przez producenta

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne są wśród nas znawcy tematu, mi już mózg paruje, może ktoś mi coś podpowie :)

 

Potrzebuję nówkę ze sklepu kserokopiarkę A3 w cenie 2-2,5k.

Model podstawowy, gdyż miesięczny przebieg nie będzie przekraczać 500 stron.

Pierwszym rzutem zainteresowałem się sprzętem Konica-Minolta Bizhub 165.

 

Ojciec posiada u siebie jakiś model K-M od 9 lat.

Działa dobrze, tonery niedrogie, ale jest problem z najnowszymi Windowsami, powyżej Visty sprzęt się czasem buntuje, sterowników do Win8 brak.

 

No i tutaj zacząłem się zastanawiać nad tą K-M 165.

Przy niskich przebiegach powinna mi wystarczyć na całą dekadę.

Z nowymi komputerami będą przychodzić nowe Win'y i mam obawy co to będzie za jakiś czas (sterowniki do Win8 obiecują dopiero na sierpień 2013 - parodia).

Dodatkowo w ofertach widzę jakieś dziwne zapiski jakoby gwarancja była ważna tylko w przypadku podpisania umowy z serwisem.

Nie wiem o co chodzi, ale już mi się nie podoba.

 

Zbierając to wszystko do kupy odpaliłem googla i znalazłem trochę droższego konkurenta - Xerox Workspace 5019.

Sprzęt droższy, tonery też, ale może jednak warto się zainteresować.

 

I teraz mam pytanie do użytkowników i znawców tematu.

Co brać, u kogo większe wsparcie, czego się wystrzegać, a może inny producent?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybór kserokopiarki bardzo dobry.

Co do sterowników to ja bym się o to nie martwił wcale. Te z win7 na 99% zadziałają w win8.

Mam w firmie Bizhuba 350 kolorowego, kupiony dobre 10 lat temu. Obecnie pracuje w sieci a komputery

go obsługujące mają XP, Vistę i Win7 właśnie. Zero problemów.


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z gwarancją chodziło to te musisz robić przeglądy w okresie gwarancji tylko przez autoryzowany firmy serwisowe. Jak nie dochowasz tego warunku to jak coś walnie to nie masz gwarancji. Aha pierwsza instalacja po zakupie tez musi być wykonana przez autoryzowaną firmę - ale to dotyczy tylko części modeli. O szczegóły odwiedź się tam gdzie masz zamiar kupić - jak dostawca ma autoryzacji to masz problem z głowy. Przeglądy są co kilkanaście- kilkadziesiąt tysięcy kopii zależnie od modelu, więc raczej nie masz co się martwić jak robisz po 500/ miesiąc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakup zapewne przez internet, być może nawet przez alle...

Kupując na morele i temu podobnych stronach, nie mam co liczyć na autoryzację sprzedającego. <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.