Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
chrono-craze

Klub Miłośników Zegarków ROLEX

Rekomendowane odpowiedzi

46 minut temu, beniowski napisał(-a):

Ciekawe czy da się z polską datą zamówić. 


Oczywiscie ze da się zamówić. I nie tylko. 
Jesli masz Day date, AD może zamówić dla Ciebie kalendarz po polsku. 
Wszystkie są produkowane z angielskim kalendarzem. I zmieniane na zamówienie. 


EXPERTEM nie jestem. Ale trochę się znam. 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Markiza napisał(-a):


Oczywiscie ze da się zamówić. I nie tylko. 
Jesli masz Day date, AD może zamówić dla Ciebie kalendarz po polsku. 
Wszystkie są produkowane z angielskim kalendarzem. I zmieniane na zamówienie. 

Czyli, jeśli dobrze rozumiem, mając teraz DD z angielskimi dniami tygodnia, mogę np., oddając go na przegląd, poprosić o zainstalowanie polskich (lub innych) dni tygodnia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, beniowski napisał(-a):

Czyli, jeśli dobrze rozumiem, mając teraz DD z angielskimi dniami tygodnia, mogę np., oddając go na przegląd, poprosić o zainstalowanie polskich (lub innych) dni tygodnia?

Oczywiście. 


EXPERTEM nie jestem. Ale trochę się znam. 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytam o tej weryfikacji klienta i zastanawiam się czy kogokolwiek z Was wyrzucili z listy na „gorące modele” w Kruku mimo wcześniejszego zapisu?

Co chwilę się pojawia ten temat ale osobiście nie znam nikogo, komu by się to zdarzyło.

To, że jest problem z samym zapisem wiem bo już wiele razy odbiłem się od drzwi AD ale zawsze wydawało mi się, że to na tym etapie jest selekcja.
Kolejność odbioru zegarka to już inna sprawa 😃

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, DrQQ napisał(-a):

Tak sobie czytam o tej weryfikacji klienta i zastanawiam się czy kogokolwiek z Was wyrzucili z listy na „gorące modele” w Kruku mimo wcześniejszego zapisu?

Co chwilę się pojawia ten temat ale osobiście nie znam nikogo, komu by się to zdarzyło.

To, że jest problem z samym zapisem wiem bo już wiele razy odbiłem się od drzwi AD ale zawsze wydawało mi się, że to na tym etapie jest selekcja.
Kolejność odbioru zegarka to już inna sprawa 😃


Wydaje mi się że są w systemie na te gorące modele są obecnie dwie prawdy pewne:

1. Jak się nie zapiszesz to nie dostaniesz.

2. Jak się zapiszesz to nie wiadomo czy i kiedy dostaniesz.


  1. Niezależny, legendarny i ceniony ekspert.
  2. Promotor merytorycznej dyskusji.
  3. Mentor i coach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest dobre:
 
 
Uśmiałem się.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Maserati napisał(-a):


Wydaje mi się że są w systemie na te gorące modele są obecnie dwie prawdy pewne:

1. Jak się nie zapiszesz to nie dostaniesz.

2. Jak się zapiszesz to nie wiadomo czy i kiedy dostaniesz.

1. Oczywista oczywistość 😃

2. Na szybki odbiór chyba już nikt nie liczy, bardziej zastanawia mnie to czy Kruk faktycznie anuluje zamówienia i jak to wygląda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, DrQQ napisał(-a):

1. Oczywista oczywistość 😃

2. Na szybki odbiór chyba już nikt nie liczy, bardziej zastanawia mnie to czy Kruk faktycznie anuluje zamówienia i jak to wygląda

W zeszłym roku pierwsze nowe suby dość szybko zostały wydane, ok 3 mce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W zeszłym roku pierwsze nowe suby dość szybko zostały wydane, ok 3 mce.

A ci którzy wcześniej wpłacili zaliczki na stare i zostali przepisani na nowy model nie dostali do tej pory.
Z kolei jak dzwoniłem w sprawie nowego Explorera to usłyszałem że najpierw dadzą tych zapisanych na stary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Bugs napisał(-a):


A ci którzy wcześniej wpłacili zaliczki na stare i zostali przepisani na nowy model nie dostali do tej pory.
Z kolei jak dzwoniłem w sprawie nowego Explorera to usłyszałem że najpierw dadzą tych zapisanych na stary

To tylko wskazuje, że w działaniach AD nie ma reguły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ci którzy wcześniej wpłacili zaliczki na stare i zostali przepisani na nowy model nie dostali do tej pory.
Z kolei jak dzwoniłem w sprawie nowego Explorera to usłyszałem że najpierw dadzą tych zapisanych na stary

Potwierdzam. Sam czekam i ostatnio jak zadzwoniłem do Kruka żeby się spytać kiedy można się spodziewać dostawy to pani mi powiedziała , że mam szczęście że mnie przepisali na nowego i mogę czekać. Po prostu moje szczęście nie zna granic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, rafiros napisał(-a):


Potwierdzam. Sam czekam i ostatnio jak zadzwoniłem do Kruka żeby się spytać kiedy można się spodziewać dostawy to pani mi powiedziała , że mam szczęście że mnie przepisali na nowego i mogę czekać. Po prostu moje szczęście nie zna granic emoji23.png

Jak długo już czekasz, jeśli można spytać? 😃

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaraz będzie rok jak się zapisałem na starego SUBa.

Ja tak samo.
I nie wiadomo jak długo jeszcze i czy po np. 2 latach bezprocentowej pożyczki AD nie zwróci Ci kasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie czekanie jeszcze jakoś przecierpię, gorzej z anulowaniem zamówienia stąd pytanie czy komuś z Was już się tak zdarzyło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z nową polityką Kruka, jak składasz deklaracje to potem jest weryfikowana przez centrale w krótkim czasie. Niektórym kolegom anulowali zamówienia na jesieni na Suby. Jeśli czekasz długo już to nikt ci nie anuluje raczej. Tym co się teraz zapisali na nowe modele pewnie na dniach potwierdzą bądź anulują. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak samo.
I nie wiadomo jak długo jeszcze i czy po np. 2 latach bezprocentowej pożyczki AD nie zwróci Ci kasy.

Pani z Kruka zapewniła mnie , że skoro w zeszłym roku we wrześniu ani w październiku nie kontaktowali się w celu zwrotu zaliczki to nie ma możliwości żeby teraz anulowali zamówienie i chcieli zwrócić zaliczkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest na pewno fenomen. Mało jest tak "stałych" we wszechświecie jak wątek rolexowy na forum. Zamiast nadrabiać dwa lata, przeczytałem kilka stron wstecz i nihil novi :)

Ew. poziom autoironii u forowiczów wzrósł, bo nie dam się wkręcić, że chcielibyście dobrowolnie "budować historię" u sprzedawcy zegarków, stawiać się karnie na obowiązkowe przeglądy/okazania itp. To są żarty, right? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, gszydlowsky napisał(-a):

🤣🤣🤣 mi już przeszło , rozglądam się za jakąś Omegą 😁😁😁

Będziesz zdrowszy 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.