Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
chrono-craze

Klub Miłośników Zegarków ROLEX

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, artme napisał(-a):

Warto sie cieszyc kiedy mozna 😎

EA5E4D69-668C-4582-BCA2-BCC1B43AC5CC.jpeg

 

Nieczęsto tutaj widzi się zdjęcie z zegarkiem ładniejszym w tle niż na pierwszym planie ;)


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, pisar napisał(-a):

 

Nieczęsto tutaj widzi się zdjęcie z zegarkiem ładniejszym w tle niż na pierwszym planie ;)

Wg mnje fajniejszy od starego Air Kinga. Teraz, już po wprowadzeniu nowej wersji AK, Ex1 pozostaje bezsprzecznie liderem roleksowego piękna. :)


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Markiza napisał(-a):

 Zacznijmy od tego!

KLIENTEM ROLEXA JEST KRUK!

Nosiciele i handlarze są klientami Kruka. 
Są tylko dwa sklepy które ma pod sobą Rolex. Obydwa są w Genewie. Jeden w mieście, a drugi na lotnisku. 
Wszystkie inne AD na świecie są oficjalnymi klientami i mają prawo do dystrybucji i do ustalania zasad sprzedaży. 
 

Tyle teoria, zgodnie z tą teorią i zgodnie z prawiem, 

rolex NIE MA PRAWA dyktować, narzucać cen sprzedaży zegarków dla klienta końcowego, jest to ograniczanie swobody gospodarczej.

A jednak robi to, publikuje ceny na www, czym sam ustala marże Kruka lub innego dystrybutora.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, pisar napisał(-a):

 

Nieczęsto tutaj widzi się zdjęcie z zegarkiem ładniejszym w tle niż na pierwszym planie ;)

Na szczescie o gustach sie nie dyskutuje... 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Boogie napisał(-a):

Tyle teoria, zgodnie z tą teorią i zgodnie z prawiem, 

rolex NIE MA PRAWA dyktować, narzucać cen sprzedaży zegarków dla klienta końcowego, jest to ograniczanie swobody gospodarczej.

A jednak robi to, publikuje ceny na www, czym sam ustala marże Kruka lub innego dystrybutora.

 

To jest chyba temat do wątku kolejkowego.

 

Trochę mnie dziwi to zdziwienie czy oburzenie odnośnie polityki sprzedażowej Rolexa. Sprawdźcie temperaturę wątku kolejkowego z końca lutego/początku marca, jakie wzmożenie nastąpiło. Jeżdżenie, sprawdzenie, telefonowanie, stanie w kolejkach od rana, itd. Jak ten Rolex ma zadowolić wszystkich, skoro ludziska rzucają się na jego produkty jak na papier toaletowy za komuny? Ma zwiększyć produkcję do, powiedzmy, 5 milionów egzemplarzy na rok? I tak się chętni znajdą i wciąż będzie za mało. Sami jako klienci się rzucacie na Rolexy, a potem narzekacie że ciężko je dostać - błędne koło. 

Edytowane przez beniowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, beniowski napisał(-a):

To jest chyba temat do wątku kolejowego.

 

Trochę mnie dziwi to zdziwienie czy oburzenie odnośnie polityki sprzedażowej Rolexa. Sprawdźcie temperaturę wątku kolejowego z końca lutego/początku marca, jakie wzmożenie nastąpiło. Jeżdżenie, sprawdzenie, telefonowanie, stanie w kolejkach od rana, itd. Jak ten Rolex ma zadowolić wszystkich, skoro ludziska rzucają się na jego produkty jak na papier toaletowy za komuny? Ma zwiększyć produkcję do, powiedzmy, 5 milionów egzemplarzy na rok? I tak się chętni znajdą i wciąż będzie za mało. Sami jako klienci się rzucacie na Rolexy, a potem narzekacie że ciężko je dostać - błędne koło. 

Jeszcze gorzej będzie, jak podaż zrównoważy popyt i ceny na wtórnym polecą w dół 😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, sanik napisał(-a):

Zdradzisz kiedy to trzeba dzwonić i co to zadzwonienie daje?

 

Przecież wiadomo, że trzeba dzwonić najpóźniej w dniu zaprezentowania przez Rolexa nowych, corocznych premier. A daje to to, że można się w ten sposób zapisać na listę, i to też na pewno wiesz.

Ale to my mamy taką wiedzę, ponieważ siedzimy na forum, jesteśmy w temacie, mamy znajomych zegarkowych hobbystów, z którymi utrzymujemy kontakt. Mój kolega, któremu tę "tajemnicę" zdradziłem, i który dzięki temu skutecznie zapisał się na zegarek ( telefonicznie potwierdzono rezerwację ) nie miał o tym zielonego pojęcia. Po prostu chciał kupić Rolexa. 


" Nikomu nieznane tajemne serce zegara " - Elias Canetti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Boogie napisał(-a):

Tyle teoria, zgodnie z tą teorią i zgodnie z prawiem, 

rolex NIE MA PRAWA dyktować, narzucać cen sprzedaży zegarków dla klienta końcowego, jest to ograniczanie swobody gospodarczej.

A jednak robi to, publikuje ceny na www, czym sam ustala marże Kruka lub innego dystrybutora.

 

Na oficjalnych stronach ( katalog) Rolex są oficjalne ceny. Takie Rolex narzuca. Żaden AD nie sprzedaje zegarów taniej. Ceny w papierowych katalogach się nie zmieniają w ciągu roku. Natomiast, mniej więcej, co dwa, trzy lata Rolex robi podwyżki w styczniu. W tym przypadku świat jest poinformowany natychmiastowo. Ceny się zmieniają w katalogu www.rolex
Byly czasy, gdy np, AD Paris sprzedawał sztuki wystawowe, albo końcówki serii z rabatem. Na niektóre referencje popyt był mniejszy ( białe złoto, lub platyna, bo przeciętny nosiciel nie widział różnic ze stalą. Niektóre tarcza miały mało zainteresowania)

Dzisiaj wyprzedaż z rabatem jest to wprost niewskazana. I nie jest w interesie żadnego AD. Wszystkie modele się sprzedają jak świeże bułeczki. 
Kazdy AD ma możliwości dorzucić pewien procent marzy, która jest związana z kursem walutowym, który się zmienia codziennie. 


EXPERTEM nie jestem. Ale trochę się znam. 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Boogie napisał(-a):

Tyle teoria, zgodnie z tą teorią i zgodnie z prawiem, 

rolex NIE MA PRAWA dyktować, narzucać cen sprzedaży zegarków dla klienta końcowego, jest to ograniczanie swobody gospodarczej.

A jednak robi to, publikuje ceny na www, czym sam ustala marże Kruka lub innego dystrybutora.

 

Rolex jak każda inna firma zegarkowa czy z innej branży nic nie dyktuje, sugerowana cena detaliczna daytony może być obniżona o 50 czy 70 proc przy sprzedaży, wystarczy że Kruk czy inny dystrybutor zgodzi się na Twoją propozycję cenową. 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, beniowski napisał(-a):

To jest chyba temat do wątku kolejowego.

 

Trochę mnie dziwi to zdziwienie czy oburzenie odnośnie polityki sprzedażowej Rolexa. Sprawdźcie temperaturę wątku kolejowego z końca lutego/początku marca, jakie wzmożenie nastąpiło. Jeżdżenie, sprawdzenie, telefonowanie, stanie w kolejkach od rana, itd. Jak ten Rolex ma zadowolić wszystkich, skoro ludziska rzucają się na jego produkty jak na papier toaletowy za komuny? Ma zwiększyć produkcję do, powiedzmy, 5 milionów egzemplarzy na rok? I tak się chętni znajdą i wciąż będzie za mało. Sami jako klienci się rzucacie na Rolexy, a potem narzekacie że ciężko je dostać - błędne koło. 

Produkcja Rolex wzrosła o 30% w ostatnich latach. I jeszcze jest mała. 
Nawet gdyby wzrosła o 100%,i nawet 500% to chętnych jest wystarczająco dużo. 
Przeciez żadna firma nie robi produkcji żeby robić sztuczny stok. 
W żadnej fabryce mury nie są elastyczne,

i personel nie jest klonowany na zawołanie. Od żadnego pracownika nie mozna żądać zwiększenia produkcji  z dnia na dzien o 100%,500%😱…itd. Dzien ma cały czas 24h, a pracownik 8h pracy dziennie. 

7 minut temu, eye_lip napisał(-a):

Rolex jak każda inna firma zegarkowa czy z innej branży nic nie dyktuje, sugerowana cena detaliczna daytony może być obniżona o 50 czy 70 proc przy sprzedaży, wystarczy że Kruk czy inny dystrybutor zgodzi się na Twoją propozycję cenową. 

Nie!!!

dzisiaj już nie. Prestiż obowiązuje. 
Mowie tylko o Rolex. Zasad innych firm nie znam. 

Edytowane przez Markiza

EXPERTEM nie jestem. Ale trochę się znam. 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, eye_lip napisał(-a):

Rolex jak każda inna firma zegarkowa czy z innej branży nic nie dyktuje, sugerowana cena detaliczna daytony może być obniżona o 50 czy 70 proc przy sprzedaży, wystarczy że Kruk czy inny dystrybutor zgodzi się na Twoją propozycję cenową. 

To ja jutro uderzam negocjować 😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, sanik napisał(-a):

To ja jutro uderzam negocjować 😜

😂


EXPERTEM nie jestem. Ale trochę się znam. 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rolex nie musi zwiększać produkcji bo właściciele tej firmy (czyli nie wiadomo kto dokładnie bo to pilnie strzeżona tajemnica) poprzez fundacje Hansa Wilsdorfa nie maja w celach zwiększania zysku tylko utrzymanie długotrwałego „dobrobytu” firmy. Od ludzi z „branży” słyszałem że zyski z zegarków nie są ich największymi…wieksze czerpią z faktu ze są właścicielami połowy wszystkich nieruchomości w Genewie. No i oczywiście jako fundacja nie płacą podatków :)  
 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, sanik napisał(-a):

To ja jutro uderzam negocjować 😜

A dokładnie co będziesz negocjował? Model, który chciałbyś nabyć, czas oczekiwania, cenę, czy wszystkie te składowe jednocześnie? :) Zrobisz to osobiście, czy może złożysz podanie w formie elektronicznej? 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Boogie napisał(-a):

Tyle teoria, zgodnie z tą teorią i zgodnie z prawiem, 

rolex NIE MA PRAWA dyktować, narzucać cen sprzedaży zegarków dla klienta końcowego, jest to ograniczanie swobody gospodarczej.

A jednak robi to, publikuje ceny na www, czym sam ustala marże Kruka lub innego dystrybutora.

 

Na Omegę, Patka czy inne firmy publikujące ceny na swoich oficjalnych stronach też się oburzasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro kruk jest tym magicznym klientem i może obniżać cenę o 50%,a Rolex na one ma żadnego wpływu na politykę dystrubucji dlaczego kruk nie sprzedaje tych na zegarków w cenie  50% wyższej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, wieloryb napisał(-a):

Skoro kruk jest tym magicznym klientem i może obniżać cenę o 50%,a Rolex na one ma żadnego wpływu na politykę dystrubucji dlaczego kruk nie sprzedaje tych na zegarków w cenie  50% wyższej??

Dobra, dobra, już im daj spokój. Na samym krukowym kursie EUR/PLN już dobrze zarabiają. Kantor wymiany walut prowadzą lepiej niż niejaki Gawronik swoje w latach 90-tych😁.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kruk zarabia nawet i 100% na niektórych modelach. Jak myślicie , że jest inaczej to jesteście w błędzie.
Jeden pisze , że odniósł sukces bo zamówił ex bez historii. Drugi bo zapisał się na DJ. To nie są modele , na których zarabiają krocie.
Ceny takich zegarków u fliperow jak Daytona stalowa , złota z tarczą zieloną , DD oliwka ( różowe złoto ale również białe , tylko trochę mniej ) , DD 36 ombre zielona tarcza , czekolada i jeszcze kilka innych , biorą się z kosmosu ? Więc nie , to ceny z niewielką marżą flipera , klienta , który musiał wywalić kasę by je kupić , zdobyć. Każdemu ciekawszemu modelowi towarzyszy extra zakup. I to nie jest wyssane z palca , taki jest fakt. I teraz już myśle , że tak jest wszędzie. Możecie się zastanawiać , spekulować albo czekać po dwa , trzy czy tez pięć lat na zegarki , bo myślicie , że tak musi być a przyjdzie klient z portfelem i od ręki zegarek kupuje.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, piotrek39 napisał(-a):

Ceny takich zegarków u fliperow jak Daytona stalowa , złota z tarczą zieloną , DD oliwka ( różowe złoto ale również białe , tylko trochę mniej ) , DD 36 ombre zielona tarcza , czekolada i jeszcze kilka innych , biorą się z kosmosu ? Więc nie , to ceny z niewielką marżą flipera , klienta , który musiał wywalić kasę by je kupić , zdobyć. Każdemu ciekawszemu modelowi towarzyszy extra zakup. I to nie jest wyssane z palca , taki jest fakt. I teraz już myśle , że tak jest wszędzie. 

Dam przykład: znajomy zapisał się na Daytonę, czekał 3 lata, zapłacił cenę z metki, po roku sprzedał ją z przebiciem 100%. Innych modeli nie kupował, nie kupował także żadnej biżuterii itp. w butiku. Czy marża 100% to niewielki zarobek?

Edytowane przez beniowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dam przykład: znajomy zapisał się na Daytonę, czekał 3 lata, zapłacił cenę z metki, po roku sprzedał ją z przebiciem 100%. Innych modeli nie kupował, nie kupował także żadnej biżuterii itp. w butiku. Czy marża 100% to niewielki zarobek?

Tak , czekał trzy lata. Jak pisałem powyżej. Niektórzy czekają na DD oliwka czy Daytona nawet 8 lat.
Ale nie myśl sobie , że tacy jak on zrobili te ceny jakie są na markecie. On zarobił dzięki tym , którzy nie czekają tylko kupują z biżuterią itp… i nie mogą taniej sprzedać. Oni ceny niektórych modeli wywindowali. Zarabiając mniej jak Twój kolega , ale za to częściej . Jak zauważyć można nie tyczy się takich jak DD złota tarcza , biała , srebrna. To samo niektórych modeli Daytona.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Google news dobrze działa, zasugerowało mi poniższy artykuł:

 

https://rapnews.pl/sentino-byl-w-warszawskiej-galerii-nie-sprzedali-mu-zegarkowprosze-pamietac-o-tym-ze-krol-wrocil-video/

 

Nie mam pojęcia kim jest ten gość ale się chłopak obudził z hibernacji. Bidulek nie dostal OP Tiffany po 2 latach


Szukam podstawki na zegarek (watchstand) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, Jan napisał(-a):

Google news dobrze działa, zasugerowało mi poniższy artykuł:

 

https://rapnews.pl/sentino-byl-w-warszawskiej-galerii-nie-sprzedali-mu-zegarkowprosze-pamietac-o-tym-ze-krol-wrocil-video/

 

Nie mam pojęcia kim jest ten gość ale się chłopak obudził z hibernacji. Bidulek nie dostal OP Tiffany po 2 latach

Dla gwiazd tego pokolenia AP wymyśliło Code 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może się ktoś przejść do Kruka w Szczecinie i sprawdzić czy mają jeszcze z białym sosem?

 

comment_16505160851tgxmJvNRRX1PNeLxqSB5N


1dFQTya.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym miejscu, przed tym kebabem, rzeczywiście mieścił się salon Kruka (zanim nie przeniósł się do galerii handlowych). Miejsce miało nazwę „przy Kruku” na potrzeby wskazania miejsca spotkań itd. Stad kebab „zawłaszczył”…


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.