Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
chrono-craze

Klub Miłośników Zegarków ROLEX

Recommended Posts

3 minuty temu, MocnyFull napisał(-a):


Ale ja pytam tak bo może są jakieś tematy które Was interesują a jutro idę skrócić ta bransoletę to odrazu mogę o coś zapytać…
W kwestii tej sytuacji…

Myślę, że jak ktoś zaczął czytać to Ty się jutro niczego nie dowiesz 😀


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak możesz i dostaniesz info, to popytaj co i jak. Jak to wygląda z listami, czy zapisują na coś, bo koledzy chcą sobie kupić Może akurat coś ciekawego się dowiemy Spytaj czy można się zapisać na Explorera Ii z białą tarczą ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, a_team napisał(-a):

Przecież ma 42mm, to jaki ma być, żeby był męski ? emoji28.png

Zostałem wyręczony.  :D

29 minut temu, sanik napisał(-a):

EX ma 36, EXII ma 42. Kolega na co innego odpowiadał.

 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak możesz i dostaniesz info, to popytaj co i jak. Jak to wygląda z listami, czy zapisują na coś, bo koledzy chcą sobie kupić Może akurat coś ciekawego się dowiemy Spytaj czy można się zapisać na Explorera Ii z białą tarczą ?

Ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, mrstatler napisał(-a):


Tez tak miałem z odbiorem Pelagos 39 w Kruku, czyli standardowa procedura.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Widać, że dużo osób akurat kupuje Tudora czy kolega Holandii czy Ty w Pl od ręki. Znaczy, że musi być sztuczna kolejka. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Widać, że dużo osób akurat kupuje Tudora czy kolega Holandii czy Ty w Pl od ręki. Znaczy, że musi być sztuczna kolejka. 

Ja czekałem 3 miesiące po zapisaniu się w dniu premiery.
31.08 do 06.12


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites


Ty tak na poważnie to napisałeś?
Naprawdę uważasz, ze siedzę na tym forum od 7 lat i dziś akurat z nudów postanowiłem ze stworze taka historie?

Jak to w ogóle na biegu wymyślić i brnąc w tym cały czas i w ogóle po co?
Eh…

Nawet z matmy mocny nie jesteś, bo jak „zarejestrowany od 2018” oznacza dla Ciebie 7 lat to ja już nie mam pytań

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, mrstatler napisał(-a):


Ja czekałem 3 miesiące po zapisaniu się w dniu premiery.
31.08 do 06.12


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

OK o foliach pisałeś przepraszam 😀

 

 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, Krystian napisał(-a):

... Natomiast SUB, GMT, Daytona nadal będą niedostępne emoji2371.png

Zapewne masz rację.

Choć mam nadzieję, że wrócą czasy z przed roku 2018/2019 czyli czas oczekiwania na gorące modele będzie rzędu kilku tygodni/miesięcy. 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, MocnyFull napisał(-a):


Ale ja pytam tak bo może są jakieś tematy które Was interesują a jutro idę skrócić ta bransoletę to odrazu mogę o coś zapytać…
W kwestii tej sytuacji…

Może wiedzą, czy podobnie dałoby się odebrać białą daytonę? 😀

A tak serio to nie mam pytań.

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, kornel91 said:

Ja gratuluję dla kolegi @MocnyFull za zakup ale to nie ma sensu żadnego. Czytam ten temat od dawna ale tak jak to kilku kolegów pisało powinien iść do kogoś z listy i tyle. Jakby 3 z kolejki zrezygnowało powiedzmy to wtedy powinni dopisać kogoś do listy.

Jednak to bardzo źle mówi o Kruku. Jeżeli ktoś czeka rok czy dłużej w kolejce a inny wchodzi z ulicy to chyba coś nie tak.

 

Chyba, że to robienie sztucznych kolejek i zarabianie na zegarkach po podwyżkach czy wyższych kursach.

 

 

Nie jestem ekspertem i nie wiem dokładnie jak operuje W. Kruk ale na prosty rozum - wątpię żeby sklepy komunikowały się ze sobą na takim poziomie i skali jak niektórzy ludzie tutaj na forum myślą. Naprawdę wątpię aby wszystkie butiki dzwoniły do siebie bo jeden zegarek się pojawił - to by było więcej zamieszania niż to warte... Kilka butików w mieście jakby się komunikowało to miałoby sens... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, KrysH napisał(-a):

Nie jestem ekspertem i nie wiem dokładnie jak operuje W. Kruk ale na prosty rozum - wątpię żeby sklepy komunikowały się ze sobą na takim poziomie i skali jak niektórzy ludzie tutaj na forum myślą. Naprawdę wątpię aby wszystkie butiki dzwoniły do siebie bo jeden zegarek się pojawił - to by było więcej zamieszania niż to warte... Kilka butików w mieście jakby się komunikowało to miałoby sens... 

To jest jeden AD czyli powinien być jakiś wspólny system ja to tak rozumiem. Nie mówię o dzwonieniu jeden salon do drugiego. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, KrysH said:

Nie jestem ekspertem i nie wiem dokładnie jak operuje W. Kruk ale na prosty rozum - wątpię żeby sklepy komunikowały się ze sobą na takim poziomie i skali jak niektórzy ludzie tutaj na forum myślą. Naprawdę wątpię aby wszystkie butiki dzwoniły do siebie bo jeden zegarek się pojawił - to by było więcej zamieszania niż to warte... Kilka butików w mieście jakby się komunikowało to miałoby sens... 

 

Mamy XXI wiek. Średnio ogarnięta firma IT postawiłaby system który by to zrealizował. Trzeba tylko chcieć, a woli jak widać brakuje…

Edited by logann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyjemnie  czyta się o zadowolonym forumowiczu.

Explorer jest przepięknym modelem .

Serdecznie gratuluję nowego nabytku , życząc aby cieszył jak najdłużej. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Krzysiek_Long napisał(-a):

Przyjemnie  czyta się o zadowolonym forumowiczu.

Explorer jest przepięknym modelem .

Serdecznie gratuluję nowego nabytku , życząc aby cieszył jak najdłużej. 

 

 

Taka zagrywka na wyciszenie tematu, ja się na to nie dam nabrać.😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, kornel91 said:

To jest jeden AD czyli powinien być jakiś wspólny system ja to tak rozumiem. Nie mówię o dzwonieniu jeden salon do drugiego. 

 

10 minutes ago, logann said:

 

Mamy XXI wiek. Średnio ogarnięta firma IT postawiłaby system który by to zrealizował. Trzeba tylko chcieć, a woli jak widać brakuje…

 

Wiecie, co? Chyba macie jednak racje. Zastanowiłem się nad tym głębiej i w sumie jeżeli Kruk to jedna firma to raczej powinni mieć na tym etapie jakiś wewnętrzny system. W takich sytuacjach jestem zawsze ciekawy co by powiedział prezes firmy gdyby tu był - może jest jakiś dobry powód o którym my nie zdajemy sobie sprawy? Może by nas oświecił? Może na dłuższa metę taki sytem nie ma sensu bo kruk wie ze te kolejki wieczność nie będą trwały więc nie chca inwestować w rozbudowę IT? Kurde jestem w stanie zrozumieć obie strony...

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Krzysiek_Long napisał(-a):


Taki proces obowiązuje przy wydawaniu każdego modelu.

Myślę jednak że to nie przeszkadza aby cieszyć się z nowego zakupu😊

Kolego, faktycznie jesteś pijarowcem w W.Kruk, czy Twoje wypowiedzi to czysty przypadek? 


Nie ma nic bardziej żałosnego od niespełnionych marzeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie jakby był taki system to było by to piękne i proste: przychodzi zegarek, system sprawdza kto jest po niego następny w kolejce i adekwatnie rozprowadza towar. W teorii ma to sens ale w praktyce mogłoby to wyglądać tragicznie bo co jeśli ktoś odmówi zegarek (tak to się dzisiaj stało), wtedy jest wysyłany do innego butiku i co jeśli w tym butiku tez jest odmowa i w następnym... teraz zegarek jest wysyłany, żonglowany i następuje ryzyko kradzieży, zguby itp. Szybko może się z tego "systemu" zrobić kapusta z grzybami. Dlatego ja zawsze staram się nie patrzeć oczami klienta tylko starać się zrozumieć tez druga stronę. Może dlatego ze prowadzę własny biznes i nauczyłem się ze to nie zawsze wyglada tak samo z drugiej strony jakbyśmy chcieli jako klienci... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten krzys pisze w sposób tak bełkotliwy takimi durnymi frazesami że kroniki filmowe mi się przypomniały. Jeśli to pracownik kruka to sięgnęli dna zenady.

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, KrysH napisał(-a):

Nie jestem ekspertem i nie wiem dokładnie jak operuje W. Kruk ale na prosty rozum - wątpię żeby sklepy komunikowały się ze sobą na takim poziomie i skali jak niektórzy ludzie tutaj na forum myślą. Naprawdę wątpię aby wszystkie butiki dzwoniły do siebie bo jeden zegarek się pojawił - to by było więcej zamieszania niż to warte... Kilka butików w mieście jakby się komunikowało to miałoby sens... 

O czym ty piszesz. Przecież zwykłe sklepy sieciówki z ciuchami komunikują się ze sobą i ustalają czy sweterek w rozmiarze XL jest u nich, a co dopiero zegarek za 50k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocnyfull mam prośbę, nie miałem Wxplorera II na ręce. Masz może wagę kuchenna i możesz podsć ile waży ? Zastanawiam się czy jest bardzo ciężki jak na codzienny zegarek. Datejust z tego co pamiętam ważył ok 138g

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, sanik napisał(-a):

Nawet inżyniera utopili

chodzą słuchy że inżynier ma wrócić na wiosnę. Pewnie W&W rozwieje wątpliwości w końcu jest moda na zintegrowane bransolety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.