Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Seven

GW-9400 Rangeman

Rekomendowane odpowiedzi

 

 
Altimetr to gufno, pokazuje żem musiał w nocy wejść na górkę a ja nigdzie nie wchodziłem :(
Potestujecie jak jest u Was?

 

 

Może wchodziłeś ale o tym jeszcze nie wiesz   :D

A tak poważnie to jak najbardziej potestuję - sądzę, że na Twój odczyt miała wpływ jakaś zmiana w ciśnieniu atmosferycznym.

Planuję wysokościomierz sprawdzić w górach, gdzie wybieram się w sierpniu.

Oczywiście podzielę się swoimi odczuciami.  ;)

Edytowane przez S.Adi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomaliusz sobie jaja robi on to wszystko już zna :)


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomaliusz sobie jaja robi on to wszystko już zna :)

Eeee tam - pewnie mu się szwędaczka w czasie snu włączyła i kilometrów narobił na lunatyku a teraz zdziwiony że go nogi bolą i się Romka czepia... a tu "Roman prawdę Ci powie"... jakby GW-M5610 nosił to by schizy z górami nie miał :D :D :D :D :D


:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W żłoby dano:

post-1617-0-10629100-1532283531_thumb.jpg


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomaliusz sobie jaja robi on to wszystko już zna :)

 

Wiem bo to "G-Shokock wyjadacz" i lubię jego wpisy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i doszedł mój Rangeman z uszkodzonym wyświetlaczem :/

post-102364-0-84030800-1532347693_thumb.jpg

Teraz pewnie czeka mnie batalia z eglobal...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

No i doszedł mój Rangeman z uszkodzonym wyświetlaczem :/

 

Teraz pewnie czeka mnie batalia z eglobal...

Ou. Może nie będzie tak źle. Sprawa jest ewidentna - moim zdaniem uznają to na podstawie samego zdjęcia. Nie wiem tylko, czy sami podeślą kuriera po odbiór czy każą Ci wysłać na swój koszt i zwrócą Ci potem koszty. Nke miałem jeszcze z nimi problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisz do nich od razu i wysyłaj zdjęcie.


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zrób test wyświetlacza, i może dobij aku do H ale raczej stawiam na wadę fabryczną


Mistrz edycji :lol:7FnFWZl.jpg

 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

testy..cdn

 

baro normal 1024, podczas pływania skoczyło do 1052 i pokazał sie alarm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłem test, wygląda na wadę :(

 

To wada.

Reklamacja konieczna.

Jestem zaskoczony tym faktem.  :wacko:

Gdzie kupiłeś????  :mellow:

testy..cdn

 

baro normal 1024, podczas pływania skoczyło do 1052 i pokazał sie alarm.

 

No to działa precyzyjnie  :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ou. Może nie będzie tak źle. Sprawa jest ewidentna - moim zdaniem uznają to na podstawie samego zdjęcia. Nie wiem tylko, czy sami podeślą kuriera po odbiór czy każą Ci wysłać na swój koszt i zwrócą Ci potem koszty. Nke miałem jeszcze z nimi problemów.

Niestety wysyłka to ok. 60 zł i nie zwracają kosztów. A reklamacja dopiero po odesłaniu zegarka.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba będzie pierwszy taki przypadek. 

Czy coś przegapiłem?

Kiedy wyprodukowany ten Romek? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba będzie pierwszy taki przypadek. 

Czy coś przegapiłem?

 

Ja miałem od nich zegarek z pyłkiem pod szkłem (nie Casio) i dałem sobie spokój z odsyłaniem. Sprzedałem go z odpowiednią adnotacją, na całe szczęście wyszło mnie to po kosztach.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było aby kolega artooro się wypowiedział bo to, rzeczywiście chyba był by pierwszy przypadek od 2013 roku.  -_- 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien ale wydaje mi się, że już kiedyś widziałem problem z LCD w 9400...chyba na jakiejś grupie na FB. Z sensorami problemy były to wiadomo ale LCD to rzadkość.

Edytowane przez murcins

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czerwone napisy na bezelu pasowały by bardzo do tej wariacji ;-)

Edytowane przez GeRmAnOs

Mistrz edycji :lol:7FnFWZl.jpg

 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czerwone napisy na bezelu pasowały by bardzo do tej wariacji ;-)

 

Ale chyba nie wszystkie  :o lubię elementy czerwieni lecz bez szaleństwa  -_-

W tym przebraniu moim skromnym zdaniem czerwony napis TRIPLE SENSOR był by wystarczającym (barwnym) modem bezela.

Ale to kwestia indywidualnych gustów i guścików  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem wiadomość z eglobal, że mam odesłać im zegarek na swój koszt, dodatkowo zapłacić za jej ubezpieczenie a oni wspaniałomyślnie naprawią mi zegarek w 4-6 tygodni, to ostatni zakup w tym sklepie, ciekawe jak potoczy się procedura zwrotu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masakra.

Nie przypuszczałem, że robią takie numery.

Powinni od razu wymienić na nowy, bo to ewidentnie wadliwy egzemplarz.


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem wiadomość z eglobal, że mam odesłać im zegarek na swój koszt, dodatkowo zapłacić za jej ubezpieczenie a oni wspaniałomyślnie naprawią mi zegarek w 4-6 tygodni, to ostatni zakup w tym sklepie, ciekawe jak potoczy się procedura zwrotu

 

No to nieładnie, tak nie powinno być. Zrozumiał bym gdyby procedura reklamacyjna wymagała odesłania produktu na koszt klienta z ubezpieczeniem, ale już z chwilą uwzględnienia reklamacji eglobal winno zwrócić klientowi towar nowy lub pozbawiony wad oraz koszty przesyłki i ubezpieczenia wobec stwierdzenia , że "wada-usterka" powstała nie z winy klienta.

 

Opisz te sprawę również na eglobal.pl pokazując innym użytkownikom korespondencję eglobal.pl jaką wystosowali do Ciebie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.