Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

QuadrifoglioVerde

Budżetowy zegarek forumowy FORMMEISTER w stylistyce "BAUHAUS" - - Ankieta Nr.2

Wybór tarczy wersji Limitowanej do 150 sztuk  

284 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie oraz wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadzam się. Tak jak napisałem w podsumowaniu obecny system wysyłek jest niefajny i ja zdaję sobie z tego sprawę i obiecuję poprawę.

Ale to nie zwalnia z odpowiedzialności i byłoby dobrze odpisywać na PW przez sprzedającego. Nie wszyscy siedzą przy biurku i czekają na dostawę, niektórzy porobili sobie urlopy, mają określone plany tak jak ja na długo przed realizacją projektu  i chcieliby wiedzieć kiedy dostaną swój zamówiony egzemplarz tym bardziej że zapłacili za niego. Zdaje się że QV zapomniał że my jesteśmy także a może przede wszystkim jego klientami i wypadałoby klienta poinformować jeśli zapłacił kiedy dostanie swój zamówiony towar, a nie trzymać go w niepewności. To jest po prostu brak szacunku do klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że informacja zwrotna na temat innych niż bezpośrednio związane z produktem aspektów "customer experience" powinna być dla QV bardzo cenna.

W moim odczuciu Marcin na razie koncentruje się na jak najlepszym produkcie i w drugiej kolejności na najszybszej realizacji dostaw i w na tych polach widać szacunek do Klienta i troskę o jego interesy.

Mam wrażenie, że QV nie zatrudnia jeszcze osoby, która zajmowałaby się choć przez część etatu komunikacją i zachwycaniem Klientów. Mi też brakuje lepszej komunikacji i pewnie dopłaciłbym trochę więcej za zegarek, żeby ta komunikacja była lepsza, ale chyba na razie wolę super zegarek niż super marketing, a na super marketing przyjdzie czas jak skala produkcji bedzie większa i koszty jednostkowe tej komunikacji spadną.

A zegareczki proponowałbym wysyłać w kolejności zapisów albo wpłat końcowych i wtedy każdy będzie co najwyżej sam sobie winny i nikt nie będzie miał pretensji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że informacja zwrotna na temat innych niż bezpośrednio związane z produktem aspektów "customer experience" powinna być dla QV bardzo cenna.

W moim odczuciu Marcin na razie koncentruje się na jak najlepszym produkcie i w drugiej kolejności na najszybszej realizacji dostaw i w na tych polach widać szacunek do Klienta i troskę o jego interesy.

Mam wrażenie, że QV nie zatrudnia jeszcze osoby, która zajmowałaby się choć przez część etatu komunikacją i zachwycaniem Klientów. Mi też brakuje lepszej komunikacji i pewnie dopłaciłbym trochę więcej za zegarek, żeby ta komunikacja była lepsza, ale chyba na razie wolę super zegarek niż super marketing, a na super marketing przyjdzie czas jak skala produkcji bedzie większa i koszty jednostkowe tej komunikacji spadną.

A zegareczki proponowałbym wysyłać w kolejności zapisów albo wpłat końcowych i wtedy każdy będzie co najwyżej sam sobie winny i nikt nie będzie miał pretensji.

Zgadzam się w całej rozciągłości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wg mnie jak będą wszystkie gotowe. Odpadnie przeglądanie historii wpłat;) i marudzenia ja byłem pierwszejszy. 3 lata czekałem na zegarek, miesiąc dłużej nie robiłby na mnie wrażenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale w takim wypadku bedziemy mniej motywowani do wczesnych zapisów i szybkich wpłat.

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, myślę że nie ma co kruszyć kopii. VISa dostałem chyba w przedostatniej partii. Foremke też dość późno i cieszyłem się jak zobaczyłem. Miesiąc różnicy przy całościowym czasie projektu nie robi chyba aż takiej różnicy. Każdy z nas ma co nosić na ręku. Wiec mam wrażenie, że trochę to wszystko gadanie po próżnicy. Nie chce nikogo urazić w tym miejscu, ani wywoływać żadnej wojenki. Wiem, że oczekiwanie czasem jest straszne ale myślę, że warto :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mam i ja :) bardzo dziękuje za cierpliwość organizatorowi :)1f86e48cc1acd1dca1fc0ee0e13cb803.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, myślę że nie ma co kruszyć kopii. VISa dostałem chyba w przedostatniej partii. Foremke też dość późno i cieszyłem się jak zobaczyłem. Miesiąc różnicy przy całościowym czasie projektu nie robi chyba aż takiej różnicy. Każdy z nas ma co nosić na ręku. Wiec mam wrażenie, że trochę to wszystko gadanie po próżnicy. Nie chce nikogo urazić w tym miejscu, ani wywoływać żadnej wojenki. Wiem, że oczekiwanie czasem jest straszne ale myślę, że warto :)

 

Zgadzam się z tym. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O czym ta dyskusja?! Marcin napisał przecież że ten system się nie sprawdził i że będzie inny więc w jakim celu dalej drążycie temat koledzy?

Jedni są zadowoleni bo dostali pierwsi inni nie bo czekali ale jak zauważam zegarki spełniły oczekiwania wszystkich. Moje na pewno.

Trzecie "dziecko" VC dziś dotarło i cieszy.

5443906_IMG_20160622_181150.jpg

 

Dzięki QV - brać udział w tych trzech projektach to była dla mnie przyjemność i sporą dawką wiedzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawie wszystkich, ale jedynie przez względy czysto subiektywne :)

Co nie zmienia faktu że z uwagą będę śledził informacje nt. następnych projektów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak - "prawie" napisałem tylko w myślach.

Chodziło mi o "prawie wszystkich"

A to że ma tzw. wartość dodana to tym lepiej. Dla mnie to że brałem udział w dyskusjach przy projektowaniu ma swój dodatkowy smaczek. Można kupić setki zegarków w zbliżonej kwocie ale ile można kupić takich które są poniekąd "naszym" projektem (argumenty socjotechniczne odpadają bo zegarki są po prostu świetne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to ile trzeba wydać za wtórny badziew na kickstarterze Foremka jest super okazją. Pewnie za 1500 też by się obroniła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej czekam :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek

Mogę zadać głupie pytanie? Dzięki :)

 

Można kupić jescze niebieskiego? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek

Ehhh czekałem na te uszczypliwe odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

efa6412b503544096b909155345786be.jpg

 

Są.

 

W folii i z ręki. Biały zamawiał kolega i nie chce mu psuć fazy "rozdziewiczenia"

 

Ale postanowiłem się podzielić refleksją/pytaniem.

 

Dlaczego okno daty w wersji niebieskiej jest większe niż w białej?! Czy to zamierzony zabieg?

 

Nie wiem czy na zdjęciu to widać ale różnica dostrzegalna jest gołym okiem.

 

Różnią się też czcionki datownika. W białym data jest nieco grubszą czcionką.

 

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A porównywałeś tą samą datę, czy 19 z 30?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanizmy są te same ale czcionki w zależności od dnia są inne dla poprawy czytelności i prawidłowego wypozycjonowania daty w oknie, to normalne :-) w japońskich werkach ( nie pamiętam czy szwajcarskie mają tak samo ), ustaw te same dni to zobaczysz. Co do okienek daty tak są delikatne różnice w kształcie okna daty między wersjami :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł. :wub:

 

Dopiero na żywo widać, jak dopracowany jest ten projekt! Zachwyca precyzja wykonania i współgranie wszystkich elementów.

Zegarek bardzo szybko znalazł wygodne miejsce na nadgarstku, leży wręcz idealnie.

Pasek - jak dla mnie hit. Pachnie obłędnie... :wub:

 

Kolor tarczy - zdecydowanie nie na to się umawialiśmy i nie tego się spodziewałem, jednak już pierwsze zdjęcia dostarczonych zegarków wszystko wyjaśniły i pozwoliły oswoić się z myślą, że granatowy, to on nie jest. Wyszedł ciemny turkus. ALE wyszedł dobrze. Zegarek jest wyjątkowy i ma u mnie dożywocie (razem z genialnym VISem B)  ).

 

Dziękuję ekipie VC za super projekt i kapitalny zegarek!

 

:wub:

 

DSC_2377.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem te same daty. Są różnice.

 

Natomiast QV wytłumaczył już kwestię "dziur". Ja bym zrobił odwrotnie, czyli dał mniejsze okno do wersji niebieskiej, ale generalne różnicę widać tylko jeśli ma się dwie wersje

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 12xu

Dzisiaj odebrałem - wszystko podoba mi się w tym zegarku a połączenie niebieskiej tarczy z brązowym paskiem jest fenomenalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.