Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

jaroo_oo

ROAMER

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. :)

To mój pierwszy post wiec proszę o wyrozumiałość jeżeli piszę nie w tym dziale.

Wygrzebałem w starym kredensie zegarek Roamer, który bardzo mi się podoba ale nie znam się na zegarkach i nie wiem czy warto go ratować ponieważ jest wybrakowany.

Brakuje w nim wałka i koronki oraz pęknięte jest szkiełko. Z tego co zauważyłem to jest pozłacany? i ma oryginalny pasek (niestety trochę zesztywniał i nie wiem czy uda się go uratować.

Proszę o pomoc w identyfikacji jak i udzieleniu info o mechanizmie i ewentualnych kosztach naprawy (obawiam się że mogą przewyższyć wartość zegarka). Czy do takiego zegarka dostępne są części zamienne oryginalne?

Pozdrawiam.

post-88352-0-65884800-1453037859_thumb.jpg

post-88352-0-26823700-1453037864_thumb.jpg

post-88352-0-88811000-1453037867_thumb.jpg

post-88352-0-87785900-1453037871_thumb.jpg

post-88352-0-56364900-1453037876_thumb.jpg

post-88352-0-90773100-1453037882_thumb.jpg

post-88352-0-28088900-1453037886_thumb.jpg

post-88352-0-26707500-1453037890_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość D@dik

Cześć 

To szwajcarski Roamer Searock z lat 70' (od 1973-1976) na mechanizmie MST521. 

To bardzo fajne i dokładne zegarki. Mechanizm ma szybką zmianę daty i stop sekundę. 

Poszukaj w szufladzie jeszcze może znajdziesz wałek z koronką i zapewne zegarmajster zrobi Ci z niego ładny zegarek.