Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

booam

Zegarek za 200-250 złotych

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba odświeżyć temat, który pojawia sie na tym forum co chwilę :D

Szukam zegarka w cenie 200-250 złotych (oczywiście im taniej tym lepiej). Mam 16 lat i (jeśli ma to znaczenie) jestem wysoki i szczupły.

Jestem kompletnym laikiem - czekam na propozycje co warto kupić w tej cenie. Nie wiem czy lepiej wyjde kupując używany czy nowy zegarek, więc tu też zdaje się na was - mógłbym na przykład kupić używaną Seiko 5, ale nie chce dokładać pieniędzy jeśli okaże się uszkodzona etc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Blunio

jestem wysoki i szczupły.

Gratuluję że jesteś szczupły i wysoki. Ważne w przypadku wyboru zegarka jest jaki masz obwód nadgarstka B)

Póki co taka propozycja http://allegro.pl/zegarek-meski-casio-igor-zegarki-pudelko-i5217074603.html?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=Y2FtcGFpZ24AOTc3MjY2NwA0ODYA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=7ec5a287-8d12-4fce-8684-b376fa8e1914

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie napisałeś czy ma być bardziej sportowo,garniturowo czy na codzień. Więc obstawiam ostatnie czyli zegarek "uniersalny" :). Jak mechniczy to w tej cenie szukałbym głównie na tym forum i spoglądał na Allegro. Jak nowy to ustaw na Allegro fitr 100 - 300 szukaj po markach zegarkowych (w tej cenie raczej Japończyków) Casio, Seiko, Orien, Citizen, Lorus unikaj raczej modowych Disel, Festina etc. Chociaż z drugiej strony wizualnie przyciąga mnie Skagen...

Moja propozyja na Orienty:

https://allegro.pl/kategoria/zegarki-meskie-19865?string=orient&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-fas-1-5-0803&price_from=100&price_to=301&offerTypeBuyNow=1&buyNew=1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Blunio