Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

gateway

casio gw-002e

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z moim 10 letnim zegarkiem casio gw-002e. Otóż, oderwało mi sie gniazdo w kopercie, w które wkłada się teleskop (jakkolwiek fachowo się to nazywa). Nie wiem czy to od jakiegoś uderzenia czy ze starości ale to mało ważne. Starałem się znaleźć takową kopertę w wyszukiwarce google z mizernym skutkiem i być może pod złą nazwą szukałem. Jestem laikiem w tym temacie więc proszę o pomoc w znalezieniu odpowiedniej części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli musi to być dalej ten model, to musisz poszukać dawcy, czyli kupić używany (może być niesprawny), od którego weźmiesz co trzeba.


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czarno to widzę.
Jakiś czas temu też miałem ten problem. Szukałem koperty po taniości jakiś czas, aż w końcu zrezygnowałem i zegarek nadgarstkowy stał się zegarkiem biurkowym :)

Ew bezel i pasek są tak zrobione w tym modelu, że jak umiejętnie wszystko skleisz to powinno trzymać.

post-78564-0-58161300-1496749251_thumb.jpg


"Każdy ma swój wehikuł czasu -wspomnienia cofają w przeszłość, a marzenia przenoszą w przyszłość."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie