Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SolarWarden

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Początkujący
  1. Podbijam pytanie. Ktoś był w takiej sytuacji, że zegarek mu nie chodził tak jak powinien i domagał się wymiany na nowy (zamiast typowego oddania do naprawy w ramach gwarancji)? Przepraszam za zamieszanie, ale wolę się was dopytać, bo większość z was siedzi pewnie w takich tematach nie od dziś.
  2. A jak to wygląda "papierowo"? Jakie dokładnie kroki muszę podjąć? To jest w ogóle możliwe?
  3. Witam wszystkich, 1. W listopadzie 2017 otrzymałem w prezencie zegarek Tissot PR100. W związku z tym, że raczej rzadko używa się chronografu, dopiero ostatnio zauważyłem, że po odpaleniu go wskazówka licząca sekundy potrafi się przyciąć (nie zawsze) na wskazówce minutnika. Często też po zerowaniu pozycji wskazówka nie chce wrócić na swoje miejsce i trzeba ją tam ustawić manualnie. Raz też miał ileś tam czasu w tył, czyli na jakiś czas się zatrzymał. Może bateria słaba? Zauważyłem też drobne ryski na tej pokrywie z tyłu. To serio tak łatwo się rysuje? Pytanie za sto punktów: co dalej? Zegarek zakupiony w W. Kruk. Jaka jest najlepsza droga postępowania w takiej sytuacji? Standardowo na gwarancję, czy prosto do autoryzowanego serwisu? 2. Pytanie dodatkowe: Jaka jest dokładność mechanizmu w tym zegarku? Lubię mieć dokładnie ustawiony czas, który zawsze synchronizuję ze stroną GUM, a następnie sprawdzam dokładność wskazań i widzę, że zegarek po jakimś czasie trochę się spieszy (+4 sek/14 dni). To mieści się w normie? Zegarek Q&Q, który mam od kilkunastu lat wydaje się być dokładniejszy, a kosztował pewnie ułamek tego. Pozdrawiam i z góry dziękuję za wskazówki i odpowiedzi.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.