Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

kubaaa85

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Początkujący
  1. Witam wszystkich, jestem tutaj nowy także bardzo mi miło dołączyć do klub pasjonatów czasomierzy. Niestety przygodę na forum muszę zacząć od problemu z moim niedawno zakupionym zegarkiem. Sprawa dotyczy zegarka Edox Chronorally Automatic : https://www.watches.ag/images/edox-uhren/01116-37npn-gin/01116-37npn-gin-4.jpg Zakupiłem 2 tygodnie temu zegarek używany. Sprawdziłem go na tyle na ile potrafiłem, posiadam certyfikat autentyczności dowód zakupu itp. Zegarek był używany przez 2 lata. Stan na pierwszy rzut oka naprawdę bardzo dobry. Zero rys, zero otarć itp. Natomiast od samego początku mam problem z datownikiem, po prostu nie działa on automatycznie. Zegarek posiada również wskaźnik dni tygodnia i z nim nie ma żadnego problemu. Zauważyłem, że w okolicach godziny 23 zaczyna się procedura zmiany dnia, kończy się to po północy. Natomiast data ani drgnie w związku z czym jestem zmuszony każdego ranka przestawiać datę samoczynnie (co bywa frustrujące, jak zapewne nie trudno się domyślić). Chciałbym nadmienić iż mimo faktu, że jestem bardzo zielony w temacie tak zaawansowanych zegarków i jest to mój pierwszy poważny czasomierz to zapoznałem się z instrukcją, pamiętam o tym kiedy nie należy manipulować koronką aby zmienić datę. Zatem prośba o radę - czy mogę coś zrobić aby datownik zaczął działać poprawnie czy pozostaje mi wizyta w serwisie. Z tego co wiem to Edox ma przedstawicielstwo oficjalne w Poznaniu, czy sugerujecie wysyłkę zegarka do serwisu Edox czy może polecacie jakiś inny sprawdzony serwis zegarków na Śląsku ? wielkie dzięki za odpowiedź
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.