Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Tomelo

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący
  1. Okazało się, że Kruk, jest w stanie skrócić bransoletę jedynie w Warszawie (mieszkam w Katowicach, zamówienie tez było odbierane w salonie na Śląsku), jak usłyszałem, Ze względu na całkowicie ceramiczna bransoletę i brak odpowiednich narzędzi na miejscu, istnieje konieczność wysyłki zegarka do Warszawy. Gdy zwróciłem uwagę, co w przypadku gdy sugerowana liczba usuwanych ogniw okaże się za duża/za mała ? Ciężko „na sucho” ocenić przecież czy tyle wystarczy. Pan tylko ze zrozumieniem wzruszył ramionami... Jak to możliwe ze oficjalny dystrybutor nie jest w stanie zapewnić podstawowej obsługi serwisowej w postaci Skrocenia bransolety ? Przecież to pewne jak amen w pacierzu, ze bransoletę w nowym zegarku trzeba skrócić !
  2. Mi tez się wydaje ze to nie jest lot w kosmos, ale znając swoje zdolności manualne wole nie ryzykować ;p Trochę jest to irytujące ze Kruk będący oficjalnym dystrybutorem Rado w PL, nie potrafi zagwarantować przy zakupie, najbardziej przyziemnego serwisu w postaci skracania bransolety...
  3. Ok, dzięki za odpowiedz. Jadę dzisiaj do Silesii, gdzie jest salon i serwis Rolexa (z Kruka) i maja mi to tam podobno zrobić. Mam nadzieje ze jest to wliczone w cenę zakupu ...
  4. Hej wszystkim ! Powiedzcie proszę, czy regulacja (skrócenie) bransolety ceramicznej w Rado jest rzeczywiście takie trudne (chodzi o ten konkretny model z serii Rado True https://www.rado.com/collections/true/true/R27056162)? Kupiłem zegarek w sieciówce Kruk, i narazie odbijam się u nich od ściany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.