Ja zrobiłem zakupy na eglobalcentral 26.02.2020 i też od siódmego marca codziennie mam identyczny wpis: We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible Myślałem, że to przez koronawirusa, ale skoro Vonziej dostawał już wcześniej podobne wpisy, to być może chodzi o co innego. Niestety obawiam się, że czeka nas mały paraliż transportowy. Wczoraj rozmawiałem z kurierami z dwóch różnych firm kurierskich z którymi współpracuje nasza firma. Obaj mówili, że od przyszłego tygodnia spodziewają się przewożenia wyłącznie art. spożywczych. Jakoś trudno mi to sobie wyobrazić, ale mamy sytuację bez precedensu. Swoją drogą ciekawe, jak wygląda sytuacja na zach. Europy. Tam z pewnością też są problemy z transportem oraz o czym wspomniał kilka wpisów wyżej Vonziej - przepakowywaniem paczek. Pomimo tego, że zrobiłem zakup za blisko 4000 zł. spokojnie czekam na przesyłkę. Przez eglobalcentral kupiłem kilkanaście różnych produktów i zawsze prędzej czy później dochodziły. Ważne, żeby płacić przez paypal i wybierać przesyłkę ubezpieczoną :-)