Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

bonor

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  1. Wreszcie u mnie ruszyło z miejsca. Dziś, po dwutygodniowym opóźnieniu dostałem numer trackingowy z GLS.
  2. No to fajnie, że chociaż u Ciebie coś drgnęło. Za 2-3 dni powinieneś mieć w domu.
  3. Cały czas taka sama sytuacja. Policzyłem, mam 11- sty wpis: We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible. Czekamy. Ja tym razem zamówiłem fotoaparat. Myślę, że trzeba będzie jeszcze poczekać ze dwa - trzy tygodnie i po tym czasie poprosić o zwrot kasy. Z tego co pamiętam, płacąc przez paypal masz pół roku na założenie sporu. Na razie w ogóle o tym nie myślę, mam nadzieję że prędzej czy później przesyłka ruszy z miejsca.
  4. Przesyłki eglobalcentral przywozi GLS. Oczywiście nie ma gwarancji, że kurierzy też w jakiś sposób nie będą ograniczeni. Pożyjemy, zobaczymy.
  5. Jak porównuje Twoje i moje wpisy śledzenia przesyłki widzę, że kupiliśmy tego samego dnia. Mam dokładnie w tych samych dniach te same wpisy. Jeżeli to twój pierwszy zakup na eglobal... to nie dziwię się, że trochę ciśnienie Ci skoczyło. Rzeczywiście relatywnie dużo jest negatywnych opinii na temat tego sklepu ale generalnie opinie wystawiają ludzie poirytowani faktem, że przesyłka przyszła kilka czy kilkanaście dni po terminie. Wystawiają złe opinie sklepowi mimo, że dostali produkt może trochę później, ale starannie zapakowany, fabrycznie nowy i min. kilkaset zł. tańszy.
  6. Ja zrobiłem zakupy na eglobalcentral 26.02.2020 i też od siódmego marca codziennie mam identyczny wpis: We apologise for the delay, we are following up your order to get it delivered to you as soon as possible Myślałem, że to przez koronawirusa, ale skoro Vonziej dostawał już wcześniej podobne wpisy, to być może chodzi o co innego. Niestety obawiam się, że czeka nas mały paraliż transportowy. Wczoraj rozmawiałem z kurierami z dwóch różnych firm kurierskich z którymi współpracuje nasza firma. Obaj mówili, że od przyszłego tygodnia spodziewają się przewożenia wyłącznie art. spożywczych. Jakoś trudno mi to sobie wyobrazić, ale mamy sytuację bez precedensu. Swoją drogą ciekawe, jak wygląda sytuacja na zach. Europy. Tam z pewnością też są problemy z transportem oraz o czym wspomniał kilka wpisów wyżej Vonziej - przepakowywaniem paczek. Pomimo tego, że zrobiłem zakup za blisko 4000 zł. spokojnie czekam na przesyłkę. Przez eglobalcentral kupiłem kilkanaście różnych produktów i zawsze prędzej czy później dochodziły. Ważne, żeby płacić przez paypal i wybierać przesyłkę ubezpieczoną :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.