Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

ZawszeKwadrat

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

Reputacja

231 Entuzjasta zegarmistrzostwa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy ktoś ma może G63 AMG (rocznik 2018+) i byłby w stanie podać mi szerokość w bagażniku miedzy nadkolami? ( i w sumie głębokość po złożeniu ewentualnych tylnych siedzeń). Szukam auta, w którym mógłbym na płasko przewozić obrazy z ramami, a niestety w moim Evoque, to co najwyżej mogę wsadzić na płasko obraz o szerokości 99 cm... potrzebuje czegoś co ma 130cm szerokości (obstawiam ze będzie ciężko znaleźć).
  2. Chyba pierwszy raz SLSa w wersji cabrio widzialem. Wow, na zywo robi wrazenie, przod jest mega dlugi.
  3. takiego brzydala wlasnie widzialem...
  4. a dzisiaj na parkingu ustrzelilem Vantage + Turbo S.
  5. ja sie dlugo jaralem wizja tego RXa, szkoda ze nic z tego nie wyszlo... mogliby wypuscic jakiegos elektryka w tej budzie, skoro nawet nowe Maserati Granturismo bedzie elektryczne.
  6. ma byc dokladnie to samo V8, ktore jest w juz nowym SL55.
  7. no wlasnie jest to lekka zmiana na plus, bo beda uzywac w wersji 53 tego samego silnika co obecnie jest w SL55 (469KM).
  8. no niestety bedzie wersja 43 - 4 cylindry, ale juz 53, 63 beda V8. najciekawszy bedzie za to GT 63 S E-Performance i to akurat jest moj ideal auta elektrycznego! bo do elektryka dorzucają gratis V8 haha, lacznie 831KM + naped 4matic.
  9. Zamiast robic 3 nowe wersje SL, GT i S-class Coupe, beda trzaskac 2 (mix tych trzech aut) na tej samej podlodze.
  10. Zestawienie z 911: oraz 8 series i DBS:
  11. Ostatnio pisalem ze nie bedzie juz nowego GT w Cabrio (zastapione przez SL), a wszystko wskazuje na to ze nowe GT to bedzie 2+2, czyli chca isc droga 911. Przy okazji zestawienie kilku klasycznych liniii aut (Viper i SLS) z nowym GT, ktory ma zdecydowanie w innym miejscu lusterka i silnik z srodka idzie do przodu. A takze nalozone linie starego GT na klasycznego Jaguara E-Type. Jednak tego typu proporcje aut sa ponadczasowe.
  12. oj dobrze wiem o czym piszesz (podejscie do klienta w mercu), ja z mercow lubie te produkowane do 2018 roku (przed wykastrowaniem ich z dzwieku). Jesli chodzi o awaryjnosc, to nie mam jakiś zlych doswiadczen bo moim pierwszym autem bylo 2010 E350d Coupe (3l diesel) i gdyby nie te cholerne EURO normy, to nawet bym go tu w UK nie zmienial. Natomiast nowe GLA podobnie jak CLS to jest koszmar, próbują chyba przebić ten horror, ktory robi obecnie z autami BMW
  13. 20'' AMG alloy wheel - 10-spoke design painted matt black. Sa w bardzo dobrym stanie, ale opony to na bank bede musial zmienic niedlugo. Auto jest w mocnej konfiguracji, ale jest jedyna rzecz, ktora chce zmienic, na grill w wersji Panamericana (czarny, ale gwiazda zostanie srebrna), problem ze trzeba caly przod zdemontowac, zeby to podmienic. Z tym grillem troche agresywniej wyglada.
  14. Jedno z tych aut, na widok ktorych sie wzdrygam Byl moment, ze bylem bliski zakupu... ale Jag zniszczyl ta auta przez wprowadzenie czterocylindrowych wersji (V6 jest znakomite), zrowonujac je z pospolitymi autami, szkoda. Przy okazji sie pochwale nowym nabytkiem (w sumie dla żony), 2018 GLA 45 AMG z wydechem AMG Performance Exhaust System i w tym przypadku, jak na cztery cylindry, to brzmi to za***iscie
  15. To nowe GranTurismo jak na elektryka, to chyba jedno z najfajniejszych aut w tej kategorii. Bogacze beda mogli sie przesiasc z Tesli z poczuciem, ze nadal 'ratuja' swiat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.