Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Micpa6

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący
  1. Dzięki za wskazówki! Z pewnością skontaktuję się z FC w Polsce, jeśli podczas aktualnego serwisu uznają, że powinienem za naprawę zapłacić sam. Co ciekawe, jest to mój trzeci zegarek od nich (ale i ostatni); wcześniej nie było problemu z obsługą... Nie jestem przekonany, że moja międzynarodowa gwarancja obowiązuje, gdyż - jak się okazało, już po pojawieniu się problemu - nie są oni autoryzowanym sprzedawcą, mimo iż na stronie piszą (w kilku miejscach), że są (!) Jeśli gwarancja nie zostanie uznana, zrobię tak, jak pisze TomASH i poszukam solidnego zegarmistrza na własną rękę. Na pewno tak zrobię tym razem! Szkoda, że nie pomyślałem o tym wcześniej 🙂 Pozdrawiam 🙂
  2. Serdecznie dziękuję za odpowiedź :-). Zegarek za pierwszym razem trafił do serwisu FC 🙂 jednak za drugim, gdy wysłałem go ponownie, gdyż znów odkryłem problem "zacinającego się" mechanizmu już nie; dostałem niezwłoczną odpowiedź i nagranie, iż zegarek działa poprawnie! Nie mam pojęcia jak to możliwe, gdyż gdy go wysyłałem (drugi raz), zegarek nie działał w momencie pakowania do pudełka (tzn. nie było możliwe przesunięcie wskazówek do przodu)... Skontaktowałem się również sam ("prywatnie") z innym serwisem sklepu sprzedającego FC by skonsultować ten problem i dostałem odpowiedź, że najprawdopodobniej, z opisu problemu , trzeba będzie wymienić cały mechanizm, co będzie kosztowało 50% ceny nowego zegarka... Czy to brzmi sensownie i powinienem się na taką wymianę godzić na własny koszt (jeżeli serwis FC poprzez seriouswatches mi to zaoferuje)? Czy jeśli dobrze rozumiem, najbezpieczniej jest całkowicie unikać funkcji szybkiej zmiany daty i ustawiać datę wyłącznie za pomocą zmiany godziny? Wg znalezionych przeze mnie informacji mechanizm to zmodyfikowana wersja sellita sw200. Jeszcze raz dziękuję za pomoc, pocieszajace jest że nie jestem jedyny z podobnymi problemami 🙂
  3. Szanowni Forumowicze, Mam spory problem z nowym zegarkiem Frederique Constant FC-335MC4P6B2 Zegarek zakupiony na stronie seriouswatches.com w marcu tego roku. W lipcu, gdy próbowałem ustawić czas oraz datę, zegarek po kilku pełnych (24 H) okrążeniach zaciął się o godzinie 23, tzn. zmieniając czas wyczułem wyraźny opór mechanizmu. Z perspektywy czasu wiem, że od razu powinienem wysłać zegarek do serwisu. Niestety (!) po kilku próbach, udało mi się przesunąć czas do przodu jednak, jak się domyślam, zepsuł się mechanizm zmiany daty, gdyż data przestała się zmieniać, a wskazówka tylko "skakała" w miesjcu. Zegarek wysłałem do serwisu i po ponad 2 miesiącach dostałem z powrotem z naprawionym mechanizmem zmiany daty. Po kolejnych próbach, problem się powtórzył - najpierw zmieniłem datę (oczywiście zmieniając najpierw czas na godziny dzienne), następnie godzinę. Chcąc wypróbować czy wszystko działa, zmieniłałem godzinę o kilka dób, koniec końców zegarek znów się zaciął. Wysłałem ponownie do serwisu, jednak krótko po tym dostałem odpowiedź i nagranie od seriouswatches, że mój zegarek działa, i że został przetestowany i że oni nie znajdują problemu. Po otrzymaniu go po raz kolejny, zegarek rzeczywiście działał, jednak po ok. 30 minutowym testowaniu (zmiana daty+ godziny, oczywiście zawsze zmieniałem datę w godzinach dziennych) problem się powtórzył - zegarek zaciął się finalnie o godzinie 23. Tym razem seriouswatches nie chcieli przyjąć zegarka do serwisu, twierdząc, że gdy oni testowali zegarek, działał należycie i że z pewnością ja go zepsułem. Nie wiedząc co mam zrobić (nie chciałem znów uszkodzić zmiany daty, a to stało się za pierwszym razem), cofnąłem wskazówki o kilkanaście minut (czego w istocie nie powinno się robić) i spróbowałem ponownie przesunąć czas do przodu - tym razem się udało, jednak wskazówka godzinowa nie trafia w cyfry, lecz pomiędzy nie (zatem ustawiając np. Godzinę 16, wskazówka godzinowa pokazuje mniej więcej 16:30). Popełniłem dwa błędy, gdyż za pierwszym razem powinienem od razu wysłać zegarek do serwisu zamiast próbować "na siłę" zmienić czas, a za drugim - nie cofać wskazówek, jednak było to spowodowane oryginalnym problemem - zegarek zacina się czasem o 23, a sprzedawca zaprzecza, że problem istnieje. Zegarek nie zacina się o tej godzinie konkretnego dnia, gdy testowałem funkcje, udało mi się przesunąć czas o cały miesiąc, bez problemu, używając jedynie zmiany czasu, jednak zegarek finalnie w którymś momencie i tak się zaciął po kolejnych próbach. Nigdy nie zmieniałem daty w godzinach nocnych (między 21 a 5), zatem nie mam pojęcia czy mogłem coś zrobić źle powodując zacięcie zegarka. Czy jest możliwe że takie długie testowanie, samo w sobie uszkodziło coś w mechanizmie? To by oznaczało, niezwykłą kruchość mechanizmu...Seriouswatches nie chce przyznać oryginalnego problemu, twierdząc, że używałem go niezgodnie z instrukcją, mimo iż nigdy nie zmieniałem daty w nocy... Nie mam możliwości tego udowodnić, a problem, który mam teraz zawsze można wytłumaczyć, że cofnałem zegarek, czego się robić nie powinno... Zegarek, po długich dyskusjach, został ponownie wysłany do seriouswatches, a oni z kolei wyślą go do serwisu Frederique Constant. Obawiam się jednak, że rezultat będzie taki, iż stwierdzą że ja sam uszkodziłem mechanizm cofając zegarek i obciążą mnie kosztami nie biorąc pod uwagę oryginalnego problemu. Nawet się z tym pogodziłem, bo nie mam już siły "walczyć" z nimi, jednak za wszelką cenę chcę uniknąć sytuacji, w której dostanę zegarek z powrotem i sytuacja z "zacinającym się" mechanizmem o 23 się powtórzy... Czy jest coś o czym nie wiem, co robię źle, iż mechanizm się zacina? Czy ktoś miał podobny problem? Przeszukałem internet i nie znalazłem nic podobnego a na mechanizmach zegarków się niestety nie znam. Bardzo dziękuję za pomoc gdyż w dyskusji ze sprzedawcą czuję się bezsilny!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.