Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

marko44

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Początkujący
  1. Tak, zamówiłem zegarek 11 stycznia. Pisałem poprzez formularz i mail, jak również dzwoniłem. Albo telefon jest wyłączony, albo odrzucają połączenie. Czyli muszę się uzbroić w cierpliwość i czekać. Tak ogólnie, to niedopuszczalny jest brak kontaktu ze sklepem. Nie spotkałem się w żadnym sklepie internetowym z taką sytuacją. Warto to nagłośnić i poinformować kupujących tylko nie wiem gdzie? W takiej sytuacji jak Ty i ja jest pewnie wielu klientów. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
  2. Cześć, po ilu dniach od zamówienia otrzymałeś paczkę z Jubitom?
  3. Cześć, długo szukałem forum, gdzie będzie poruszony wątek zakupów w sklepie internetowym Jubitom. Zamówiłem zegarek 11 stycznia, telefony wyłączone lub okresowo aktywne, ale nie odbierają. Wysłałem maile z zapytaniami. I żadnego odzewu. Mam pytanie do użytkownika 50niggaz: po jakim czasie od zamówienia otrzymałeś paczkę? Trochę się niepokoję, ponieważ zapłaciłem sporą kwotę za zegarek, a brak kontaktu z obsługą w obecnych czasach zakupów internetowych wydaje się być dziwny i niepoważny jak na taki salon z wieloma oddziałami w Polsce. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.