Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

mario1974

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wychodzi na to że przyczyna ustalona i usunięta.Ramie zapadnika blokowało się na kole zapadowym pomiędzy 10 a 11 uderzeniem młotków co powodowało odjęcie jednego uderzenia które było realizowane przy kolejnym cyklu półgodzinnym a to powodowało przesuwanie kolejnych bić.Przyczyną był niewielki zadzior na kole zapadowym w pozycji godziny 11.Niewielkie działanie pilnikiem iglakiem załatwiło sprawę.Teraz mechanizm działa poprawnie...Dziękuję bardzo wam za wszelkie sugestie i pomoc.
  2. Właśnie tak zrobiłem i obecnie siedze nad nim i analizuje działanie mechanizmu bicia i wygląda ze zacina się dźwignia zapadnika ...dziękuję za podpowiedzi 🙂.Dam znać jakie będą dalsze efekty.Pozdrawiam
  3. Tak sprawdzałem i wszystko pozornie wygląda ok ...ale muszę się temu jeszcze raz dokladnie przyglądnąć...bo zastanawiające jest też to ze nie wybija godziny 12 maksymalna ilość bić to 11 niewiem czy tak ma być bo o 12 zawsze bije 1 raz
  4. Witam.Prosze o pomoc w diagnozie usterki.Pacjent to mechanizm GB P48 mod 1915.Problem dotyczy rozjeżdżania się mechanizmu bicia.Po wstępnych oględzinach nie zauważyłem widocznych uszkodzeń mechanizmu.Nieprawidłowe działanie objawia się następująco: po zsynchronizowaniu ilości bić ze wskazaniem zegara zaczynając np od godz 1 do godz 10.30 wszystko działa ok.O godz 11 ilość bić wynosi 10 potem uderza raz na 11.30 kolejny raz godz 12.00 również jedno uderzenie a o 12.30 uderza 11 razy i potem już wszystkie godz. są rozjechane. Co ciekawe wyzwalając mechanizm bicia ręcznie dźwigienką występuje identyczne zachowanie się mechanizmu bicia co pozwala podejrzewać zw problem jest po stronie właśnie tego mechanizmu.Przyjrzalem się wszystkim dzwigienkom sprężynom nie znalazłem żadnych widocznych uszkodzeń.Mechanizm jest czysty.Prosze o ewentualne wskazówki czemu się jeszcze przyjrzeć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.