Cześć, moje doświadczenia z Timestore są niestety bardzo negatywne. Kupiłem od nich Citizena Fujitsubo Challenge Diver skuszony niższą ceną o 200zł niż innych sklepach. Sam zakup odbył się sprawnie, ale potem wyszły problemy.
Zegarek okazał się mieć wadę fabryczną, pod szkłem jest włos, najprawdopodobniej z maszyny szczotkującej (co oczywiście może się zdarzyć). Włos jest ruchomy, dlatego niestety zauważyłem go dopiero po kilku dniach noszenia zegarka.
Timestore nie chce wymienić zegarka na nowy ani nie pozwala odstąpić od umowy twierdząc, że zegarek nosi ślady użytkowania i uwaga nie mogą go dalej odsprzedać jako nowego! Zegarek ma udokumentowaną fabryczną wadę a dla nich jedyny problem to jest to, że ma ślady użytkowania. Gdyby nie to pozwoliliby mi odstąpić od umowy i sprzedali ten wadliwy zegarek komuś innemu ☹ Pewnie nie muszę pisać jak beznadziejnie wygląda nowy zegarek z czymś latającym pod szkłem, ale i tak zamieszczam zdjęcia.
Zaproponowali dwa rozwiązania:
1. Naprawę zegarka
2. Odstąpienie z pomniejszeniem kwoty o 30%
Dla mnie oba nie do zaakceptowania, stąd zdecydowałem się podzielić moją opinią.
Napisałem im, że ja nie odstępuję od umowy dlatego, że zegarek mi się nie podoba albo dlatego, że zegarek uległ usterce co sklep sugeruję proponując naprawę. Ja chciałem odstąpić albo wymienić zegarek dlatego, że został mi wysłany na starcie wybrakowany i wadliwy model. Ten zegarek nigdy nie powinien przejść podstawowych testów jakościowych na etapie produkcyjnym czy post produkcyjnym a sklep Timestore nie powinien go w ogóle sprzedać, bo od początku był wadliwy.
To nie ma znaczenia, że zegarek ma śladu użytkowania, bo i tak nigdy w życiu po moim odstąpieniu od umowy nie powinni go nawet próbować sprzedać komuś innemu, bo to po prostu nieuczciwe. Naprawa w mojej ocenie też odpada, bo naprawiać można coś co się zepsuło a nie coś co wyprodukowano wadliwe.
Ten zegarek nadaje się tylko do odesłania do Citizena i nie sądzę, aby producent robił jakikolwiek problem..., gdyby zegarek pochodził z oficjalnej dystrybucji.
Niestety podejrzewam, że tak nie jest. Podsumowując ja zdecydowanie odradzam, tym co kupili tanio i wszystko jest ok to gratuluję i mam nadzieję, że tak zostanie bo jakość posprzedaży jest tam fatalna.
Ja odradzam i sugeruję kupować zegarek w polskim sklepie, najlepiej z oficjalnej dystrybucji.
Muszę się zastanowić czy wolę zwrot części pieniędzy czy kazać im naprawić zegarek. Dam znać gdybym naprawiał jak im poszło.
IMG_4116.MOV