Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Głowa69

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący
  1. Może skorzystać z usług brokera? Wtedy pojawią się środki na większy silnik albo dodatkowe wyposażenie?
  2. Miałem kiedyś coupe niestety silnika 2.3 silnika nie mogę polecić zdecydowanie za słaby i zbyt paliwożerny względem osiągów. 500 to chyba tylko sedan + jakieś swapy?
  3. Czy ja wiem raz na 130-150tys wydać 10tys na obsługę silnika Więcej nowe diesle kosztów potrafią wygenerować przez ten okres. W razie czego za 10tys robimy wspaniały mod dzięki któremu nasz silnik zmniejsza swoje spalanie o ponad połowę, i zwiększa żywotność kilkukrotnie.. montujemy K20
  4. Aso nie ogarnia wankla niestety.. W Polsce tylko dwa prywatne warsztaty ogarniają temat.
  5. Matt2485 na którym track day'u scigałeś się z tym m5 bo jakoś nie kojarzę białego sl'a?
  6. Głowa69

    Perfumy

    1.Tom Ford TV 2.Kenzo pour homme 3.YSL opium 4.Chanel allure edition blanche 5.Oscar de la renta for man
  7. Głowa69

    Buty

    Chmielna20.pl mają spory wybór air jordan więc może warto napisać do nich
  8. Emre my się czasem nie poznaliśmy na zlocie esek?:>. Intake-dolot
  9. Ford mondeo przy obecnych rabatach będzie to max wyposażenie i konkretny silnik. Octavia rs nowa tez w tym budżecie była by do załatwienia. BMW 3 nie kupi sie nowej za 100tys a audi A3 to będzie golas w tej kasie.
  10. Ford mondeo przy obecnych rabatach będzie to max wyposażenie i konkretny silnik. Octavia rs nowa tez w tym budżecie była by do załatwienia. BMW 3 nie kupi sie nowej za 100tys a audi A3 to będzie golas w tej kasie.
  11. "ale moje pozostałe auta to był Garbus i Ford Fairlane, obydwa z lat 60. i Mercury Cougar z 72 roku - a w porównaniu do nich Mustangi z lat 86-87 miały doskonałe materialy wykończeniowe" ot chociaż by tutaj Hiob co do pomiarów to może sobie odpuszczę patrząc na to że silnik które są badane w usa na hamowni nigdy w Europie nie osiągają nawet przybliżonych parametrów. 6,5s to miał mustang gt czyli 300konny, z nowocześniejszymi oponami i skrzynią wiec nie po prostu to nie możliwe żeby słabszy o 100KM mustang z 87r miał taki sam czas patrząc nawet na większą wagę.. Przepraszam jeżeli coś w mojej wypowiedzi było obraźliwe, nie miało takie być czasem po prostu nerwy ponoszą Hiob proponuje zakończyć dyskusję bo jeden drugiemu nie przyzna racji W lipcu jadę do stanów i przy okazji będę chciał coś sobie przyciągać wiec nie omieszkam przetestować wszystkich dostępnych aut w tym pewnie i mustanga, i może akurat coś mi się zmieni:) Pozdrawiam
  12. Hiob miałem już sobie odpuścić dyskusje z tobą, ale nie mogę patrzeć na te brednie które piszesz... Po pierwsze porównujesz mustanga z połowy lat 80 do samochodów europejskich z lat 60 i 70 czyli można powiedzieć z innej epoki, po drugie do Japończyków które do końca lat 80 nie słynęły z jakości wykonania a wręcz przeciwnie.. Bo drugie wypowiadasz się o nowych mustangach a okazuje się że żadnym z nim nie jeździłeś.. Opierasz swoją wiedzę na testach z magazynów... Więc nie wiem kogo nazywasz teoretykiem bo akurat mustangami ( 99, 06 r) jeździłem jako kierowca, a w gt500 i roushu siedziałem jako pasażer.. Po trzecie to proszę cię zejdź na ziemie, jaki miałeś silnik w tym mustangu że serie robił w 6.5s? Nawet jeżeli miałeś 5l to miał on od 140KM( Potęga ) do 220KM co przy ówczesnych oponach i "super" przekładniach ze stanów na moje oko mogło dać maks 8s w najmocniejszej wersji... Po dołożeniu kompresora nawet zakładając że miało 5.5s w co wątpię , to co z tego skoro pierwsze lepsze bmw niekoniecznie spod znaku M dokopało by mu na normalnej drodze? Poziom zawieszeniowy z tamtych lat dobrze pokazał TG w odcinku z corvette c4 od lingenfeltera, a to chyba dwie półki wyżej niż ówczesny mustang. Po czwarte porównujesz ferrari sprzed 20lat do samochodów teraźniejszych, tylko co z tego że nowe m5 jest szybsze od GTO? Pewnie m5 za 20lat też będzie szybsze od enzo czy maclarena. Hiob skoro jakość materiałów nie ma znaczenia to polecam radicala albo atoma http://www.topgear.net.pl/okrazenia.php?p=auta pierwszy mustang i to mocno zmodyfikowany na 109miejscu , camaro ss na 108 Pozdrawiam i życzę więcej obiektywizmu..
  13. Hiob ta "jakaś" honda ostatnio zrobiła czas 1.44 mimo że ma seryjny silnik i zawieszenie i na równi scigała się z kompleksowo przygotowaną m3 , a z tego co pamiętam schelby 500 zrobiony na 700KM zrobił 1.56. Kolega Drake wprowadził akurat w błąd bo tor Poznań jest torem który faworyzuje szybkie auta tak samo jak Laguna.. Widzisz akurat w Europie nagminnie zakłamuje się testy samochodowe pod konkretnych producentów, robi tak np. ferrari które do testów podstawia specjalnie zmodyfikowane maszyny. To samo tyczy się prasy niemieckiej gdzie zawsze wygrywają niemieckie samochody, i niech mi ktoś powie że na rynku amerykańskim nie są stosowane takie praktyki.. Hiob gdyby te samochody tak super skręcały to by masę ludzi ściągało lekko poobijane mustangi i przerabiało je pod wyścigi , szczególnie że części wysigowe do nich są relatywnie tanie.. Z mojej strony koniec dyskusji bo każdy ma swoją "prawdę" a powoli tutaj zaczyna się walka o święty grall Pozdrawiam
  14. Hiob nie mam zamiaru się wykłócać, ja swoje zdanie opieram na swoich własnych odczuciach z jazdy tymi modelami oraz tym co widzę u nas na torze.. Nie neguje ich bo oferują naprawdę sporo za tą cenę, chociaż za mistrza w tej dziedzinie uważam Corvette i mam nadzieje że kiedyś zagości u mnie na stałe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.