Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Siwcov

Użytkownik
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Wino, kobiety , śpiewaczki ....
  1. Hej, Nieczęsto zaglądam na forum, zazwyczaj jak cos potrzebuję ale jak spotkam interesujacą dyskusje to sie muszę dołączyć - to takie pasjonujace! I tak: 1. Ebay od dawna czyta, infiltruje i to jeszcze automatycznie- kupowałem w DE i poprosiłem człowieka o fakturę bez Vat czego nie da sie zrobic na ebayu- dostałem ostrzeżenie i on też dostał i mnie ofuknął ze mu zamkną konto gdzie ma 11 tys opini. 2.Czy moze mi ktos objaśnic o co chodzi z prowizją - kupuję zegarek (cos innego) za 3 tys zł i mnie stać a 8% prowizji mnie nie stać ? 3. Czy kupno faeka mozna podciągnąc pod to samo usprawiedliwienie ze zegar kosztuje w produkcji ok 1000 USD a chca za niego 15 tys USD to przekroczyli granice rozsądnego zarobku wielokrotnie? 4. Kiedyś było tak że ten wybierał skład czyja była piłka ( chociaż boisko było niczyje czyli wspólne) , wiec wydaje sie normalne ze właściciel piaskownicy ustala zasady gry ? Jak sa w mojej opinii niesprawiedliwe, złe, drogie etc to biore moje zabawki i ide gdzies indziej , dobrze rozumuje? 5. Fajnie sprawdzić co znaczą słowa i zwroty : moralność Kalego, Dulszczyzna ... A żem se popisał ) aaaa, cd: 6. Ebay to jeszcze jest taki zfaniurka że jak jesteś z PL i wystawiasz na ebay DE ( to dość spora różnica) to płacisz , uwaga : 10 % prowizje ! A do tego firma suportująca Paypal : za przewalutowanie 5 % , za płatność Overseas 2- 6 % . Jak poprawnie sprzedasz to 20% masz kosztów. I to tyczy wszystkich - kupiłem zegar w UK i człowiek który sprzedał zrobił zdziwienie na conajmniej Oskara i to po ciemku.
  2. Koledzy , potrzebuję wskazówki Maszyna: B Aerospace 75362 - migają oba ekrany - wygląda że bateria do wymiany. Pytanie: czy to sie odbywa samodzielnie, u zegarmistrza czy w serwisie mocno zagranicznym ? Ile to powinno kosztować ? w internetak klasyka- kazda opinia jest przedstawiona i każda cena
  3. Takie objawi są powszechne w każdej podrabianej marce . Akceptowalne może być wszystko na co się z kimś umówisz - dla jednego 2 mm ryska na zapięciu to katastrofa a dla innego porysowane szkiełko nie stanowi jakiegoś problemu.
  4. Jak w temacie , poszukuje miejsca gdzie najlepiej kupic paski typu Cordura . Nie uzywałem nigdy ale coś wyczytałem że przy wyglądzie materiału sa wodoodporne, wiec wtedy każdy bedzie sie nadawał ? Moze jakis sklep ?
  5. NIebywałe Na ebay.fr podróba porsche design i to divera : http://www.ebay.pl/itm/Porsche-Design-Montre-Automatique-Watch-Porsche-Design-Automatic-/162708061088?hash=item25e227fba0:g:pRUAAOSwjc5Z3TVM
  6. Mam dobrego niusa dla ciebie: zapytałem tego sprzedawce o wysyłke , wiec wysyłają i co najważniejsze wysyłka do PL jest free I tym dobrym uczynkiem sprawiłem ze mam nabitych 50 postów i moge szpamowac ogórki po bazarku
  7. To dobrze by było gdybyś miał konto w serwisie płatniczym PayPal - to taka ebayowska wersja PayU czyli system płatności internetowych mocno zintegrowanych z ebay, Amazon etc , bez PayPal trudno bedzie cos kupić na ebayu . Aha, to ważne: ebay jest bardzo ciekawie zrobiony bo chyba kazdy kraj ma swoją wersje czyli polska ebay.pl, irlandia ebay,ie etc, to nie wszystkie usługi ani parametry są zamienne . Wcześniej wspomniana opcja złożenia oferty nie jest mozliwa w kazdym serwisie , ta twoja Alpina ma opcje Preisvorschlag Senden ale tylko gdy zalogujesz sie do Ebay.de , ta sama aukcja widoczna w ebay.pl tej opcji juz nie ma . Co zrobić aby skorzystać z tego ? Po prostu trzeba sie zalogować do niemieckiego ebaya , czyli Ebay.de a login i hasło ten sam co w naszym ebayu tylko cała witryna sklepowa bedzie też po niemiecku ! Wtedy też kupujesz w ebay.de i np wniosek o zwrot czy reklamacje musisz pisać do ebay.de . To samo sie tyczy kazdego innego ebaya: hiszpanskiego, brytyjskiego, austriackiego etc. <do moderatora: moze to przeniesc gdzies indziej potem?>
  8. Czy widział ktoś taki zegar w jakimś sklepie ? UNE6001D W góglu tylko rosyjskojęzyczne strony znajduje , a nic z cywilizacji, to znaczy ze one nie nastąpiły jeszcze ? Czy wiecię skąd wziąc dokłądna wage Orientów ? Konretnie chce sprawdzic jaka różnica bedzie pomiędzy DV01002B a EL07001D , bo niebieska tarcza mi sie bardziej podoba ale to jest ponad 49mm wiec pewnie tylko jako przycisk do papieru sie sprawdzi i tytan bym jakos udzwignął ?
  9. A to ja ci wyjaśnię : na Ebay jest mozliwość kupna poprzez Preisvorschlag Senden czyli " złożenia oferty " - chodzi o to że możesz złożyć dowolna propozycje ceny , wiec jak sie domyślasz wszelkiej maści cwaniacy , szukający okazji i wreszcie naiwni składają oferty - one sa potem właśnie widoczne jako odrzucone. Ja ostatnio sprzedałem Trasera na eBay niemieckim za 350 Eur + szip a miałem oferty 150 Eur więc rozumiesz dlaczego sa odrzucane . Jeżeli chcesz kupić skorzystaj z tego i tez złóż ofertę ale w granicach rozsądku , tylko pamiętaj ze jeżeli sprzedający zaakceptuje ofertę jest to równoznaczne z kliknięciem kup teraz wiec nie będziesz mógł sie wycofać. Przed złożeniem oferty zapytaj o koszty wysyłki, tak jak u nas mogą być dziwne kwoty , bo czasem widzę 99 eur !
  10. Troszke w tym roku za późno ale w tym turnieju za każdy dołek hole in one płacą po milion USD czyli 18 baniek do wzięcia, dobra zacheta? https://thepreserve18.com/the-greatest-day-in-golf-returns/
  11. Też tak uważam, teraz jest mniej wiecej taka sytuacja ze jak ktoś kupi podróbke , o czym może się dowiedzieć dopiero przy próbie sprzedaży - winą obarczy siebie że dla oszczędności kupił w niepewnym miejscu i ma kłopot wiec następny raz pójdzie do salonu najlepiej najjaśniej oświetlonego w dużym mieście. Swoją drogą zawsze jestem pełen podziwu dla ludzi którzy kupując zegar za powiedzmy 30% taniej uwierzą w te wszystkie wujki, prezenty, zguby, znalazców czy inne wakacje bo dla mnie cokolwiek o wartości 10K+ to jest jednak powód do bycia starannym w posiadaniu rachunków, gwarancji , pudełek etc.
  12. Tutaj koledzy macie view 360 - jest inna czcionka ale 500M jest . http://www.breitling.com/en/models/chronomat/chronomat-44/view-360/ Natomiast w oryginale NIE MA błędu w pisowni takiego jaki prezentuje na kopercie powyzszy przykład - ot chińczyk nie doczytał , pamietajcie ze oni to maja inne krzaczki i moze mu sie pomylic
  13. Tutaj kolega moze kupić pudełka, certyfikat i wszystkie dokumenty- jak by tam brakowało. Koles pisze ze mu ukradneli http://www.ebay.co.uk/itm/Breitling-Aerospace-Box-/322421756983?hash=item4b11d59437:g:RyQAAOSwOgdYoPMy
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.