Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

popeye92

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Początkujący

O popeye92

  • Urodziny 03/19/1992

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. No i tutaj jest właśnie problem. Przy mojej atletycznej:) ( aby nie użyć określenia anemicznej) sylwetce Superocean 44 to był juz maks przy większych zegarkach niestety uszy koperty wystają poza obrys nadgarstka ....
  2. Witam! Moja przygoda z reklamacja mojego divera zakończyła sie 6 maja czyli niespełna 2 miesiace po złożeniu zegarka w salonie Apartu Exclusive. Naprawa zegarka odbyła sie w serwisie w Austrii. Niestety nie otrzymałem odpowiedzi co było przyczyną nieszczelności ( wydaje mi sie że sam serwis nie był w stanie stwierdzić w którym punkcie wystąpił przeciek co świadczy ilośc wymienionych uszczelek). Niestety Pani z apartu nie zaoferowała mi nic poza polerowaniem zegarka po okresie gwarancyjnym. Pozdrawiam, Kuba Ps. Na ktorego brajtka polecacie teraz odkładać kieszonkowe ? Przepraszam zapomniałem dołączyć listy wymienionych części oraz etui w jakim mi zwrócono mojego divera
  3. Witam! Dzisiaj zadzwoniłem ponownie do Apartu z zapytaniem co dalej z moim Diverem. Pani mnie poinformowała ze serwis w Austrii kazał odesłać do siebie zegarek! We wtorek po świętach zegarek zostanie wysłany! I tutaj juz nawet sama pani konsultant powiedziała ze w przypadku niezadawalajacego czasu naprawy bedą myślec o innych rozwiązaniach tego problemu! I teraz pytanie do was czy ktoś z was juz miał podobny przypadek? Czego moge oczekiwać/rządać? Szczerze to i tak do końca lipca jestem na statku wiec czas nie gra roli ale czy jest szansa abym tak jak ktos sugerował wcześniej ugrał nowy pasek itp. Narzekając na czas naprawy ?
  4. Witam! Dzisiaj otrzymalem wiadomość, ze Apart uznaje moja reklamacje divera. Jak to Pani powiedziała stwierdzono dostanie sie wody do koperty i nie było to spowodowane złym użytkowaniem ! Poprosiłem o raport z diagnozy ponieważ pani nie potrafiła odpowiedzieć czym spowodowana jest nieszczelność ! Następnym krokiem przedstawionym mi przez Apart jest konsultacja z serwisem w Austrii ( w Austrii ?!) odnośnie sposobu i miejsca naprawy z racji tego ze ten zegarek jest praktycznie nowy ! Pozdrawiam Kuba
  5. Dziękuje za wszelkie rady, informacje i słowa otuchy. Będę sie starał na bieżąco informować o postępach w procesecie reklamacji. Do 2 tygodni mam dostac wiadomość odnośnie uszkodzenia jak i sposobu naprawy.... Najgorsze jest to ze pod koniec marca wypływam w półroczny rejs.... Wiec zawiele nie nacieszyłem sie zegarkiem:( pozostanie mi tak jak przed zakupem przeglądanie stron i cieszenie sie widokiem zdjeć zegarków w internecie
  6. Ukręcenie uszczelki? Jestem początkującym pasjonatem zegarków i duzo pojęć jest mi obcych. Czy dobrze rozumie ze koronka ma specjalna uszczelkę którą można uszkodzić podczas normalnego użytkowania zegarka? jaki jest mechanizm uszkodzenia jej ? Nasuwa mi sie pytanie czy Apart może sie posunąć do obarczenia mojej osoby winą za uszkodzenie a nie np ekspedienta lub potencjalnych nabywców którzy mieli kontakt z zegarkiem przed zakupem ?
  7. Tak kupiony w Apart Exclusive w Gdyni! Tu jest wlasnie problem, szybko zawiozłem go do apartu póki widoczne było jeszcze zaparowanie szybki...I teraz pytanie czy strzelilem sobie w kolano ?! Wlasnie sprawdziłem i wpisali zadanie reklamującego ,, naprawa" jeszcze jutro z rana spróbuje odkręcić ale watpię ze sie uda ....
  8. Witam! Zamierzam pochwalić się moim nowym nabytkiem którym jest Breitling Superocean 44. Zegarek nabyłem miesiąc temu. Jest to mój pierwszy Breitling i do dnia dzisiejszego byłem w nim zakochany. Dzisiaj postanowiłem nie rozstawać sie z nim na basenie, przecież to prawdziwy diver.. Przed wejściem na basen dokładnie sprawdziłem zakręcenie koronki... Tylko po to aby po 45 minutach moje oczy mogły ujrzeć zaparowaną szybkę ..... I teraz pytanie do znawców tematu co poszło nie tak ?! Oczywiscie prosto z basenu udałem sie do przedstawiciela Breitlinga w celu reklamacji! I kolejne pytanie czy mogą mi wmówić ze koronka była zle zakręcona i to wszystko moja wina ? Jak powiniem sie zachować podczas procedury reklamacyjnej ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.