No i tutaj jest właśnie problem. Przy mojej atletycznej:) ( aby nie użyć określenia anemicznej) sylwetce Superocean 44 to był juz maks przy większych zegarkach niestety uszy koperty wystają poza obrys nadgarstka ....
Witam! Moja przygoda z reklamacja mojego divera zakończyła sie 6 maja czyli niespełna 2 miesiace po złożeniu zegarka w salonie Apartu Exclusive. Naprawa zegarka odbyła sie w serwisie w Austrii. Niestety nie otrzymałem odpowiedzi co było przyczyną nieszczelności ( wydaje mi sie że sam serwis nie był w stanie stwierdzić w którym punkcie wystąpił przeciek co świadczy ilośc wymienionych uszczelek). Niestety Pani z apartu nie zaoferowała mi nic poza polerowaniem zegarka po okresie gwarancyjnym. Pozdrawiam, Kuba Ps. Na ktorego brajtka polecacie teraz odkładać kieszonkowe ? Przepraszam zapomniałem dołączyć listy wymienionych części oraz etui w jakim mi zwrócono mojego divera
Witam! Dzisiaj zadzwoniłem ponownie do Apartu z zapytaniem co dalej z moim Diverem. Pani mnie poinformowała ze serwis w Austrii kazał odesłać do siebie zegarek! We wtorek po świętach zegarek zostanie wysłany! I tutaj juz nawet sama pani konsultant powiedziała ze w przypadku niezadawalajacego czasu naprawy bedą myślec o innych rozwiązaniach tego problemu! I teraz pytanie do was czy ktoś z was juz miał podobny przypadek? Czego moge oczekiwać/rządać? Szczerze to i tak do końca lipca jestem na statku wiec czas nie gra roli ale czy jest szansa abym tak jak ktos sugerował wcześniej ugrał nowy pasek itp. Narzekając na czas naprawy ?
Witam! Dzisiaj otrzymalem wiadomość, ze Apart uznaje moja reklamacje divera. Jak to Pani powiedziała stwierdzono dostanie sie wody do koperty i nie było to spowodowane złym użytkowaniem ! Poprosiłem o raport z diagnozy ponieważ pani nie potrafiła odpowiedzieć czym spowodowana jest nieszczelność ! Następnym krokiem przedstawionym mi przez Apart jest konsultacja z serwisem w Austrii ( w Austrii ?!) odnośnie sposobu i miejsca naprawy z racji tego ze ten zegarek jest praktycznie nowy ! Pozdrawiam Kuba
Dziękuje za wszelkie rady, informacje i słowa otuchy. Będę sie starał na bieżąco informować o postępach w procesecie reklamacji. Do 2 tygodni mam dostac wiadomość odnośnie uszkodzenia jak i sposobu naprawy.... Najgorsze jest to ze pod koniec marca wypływam w półroczny rejs.... Wiec zawiele nie nacieszyłem sie zegarkiem:( pozostanie mi tak jak przed zakupem przeglądanie stron i cieszenie sie widokiem zdjeć zegarków w internecie
Ukręcenie uszczelki? Jestem początkującym pasjonatem zegarków i duzo pojęć jest mi obcych. Czy dobrze rozumie ze koronka ma specjalna uszczelkę którą można uszkodzić podczas normalnego użytkowania zegarka? jaki jest mechanizm uszkodzenia jej ? Nasuwa mi sie pytanie czy Apart może sie posunąć do obarczenia mojej osoby winą za uszkodzenie a nie np ekspedienta lub potencjalnych nabywców którzy mieli kontakt z zegarkiem przed zakupem ?
Tak kupiony w Apart Exclusive w Gdyni! Tu jest wlasnie problem, szybko zawiozłem go do apartu póki widoczne było jeszcze zaparowanie szybki...I teraz pytanie czy strzelilem sobie w kolano ?! Wlasnie sprawdziłem i wpisali zadanie reklamującego ,, naprawa" jeszcze jutro z rana spróbuje odkręcić ale watpię ze sie uda ....
Witam! Zamierzam pochwalić się moim nowym nabytkiem którym jest Breitling Superocean 44. Zegarek nabyłem miesiąc temu. Jest to mój pierwszy Breitling i do dnia dzisiejszego byłem w nim zakochany. Dzisiaj postanowiłem nie rozstawać sie z nim na basenie, przecież to prawdziwy diver.. Przed wejściem na basen dokładnie sprawdziłem zakręcenie koronki... Tylko po to aby po 45 minutach moje oczy mogły ujrzeć zaparowaną szybkę ..... I teraz pytanie do znawców tematu co poszło nie tak ?! Oczywiscie prosto z basenu udałem sie do przedstawiciela Breitlinga w celu reklamacji! I kolejne pytanie czy mogą mi wmówić ze koronka była zle zakręcona i to wszystko moja wina ? Jak powiniem sie zachować podczas procedury reklamacyjnej ?
Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.