Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Search the Community

Showing results for tags 'no bezel'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • KLUB POD BALANSUJĄCYM WAHADŁEM
    • FORUM GŁÓWNE
    • ZABAWY i KONKURSY
  • ZAPYTANIA I SUGESTIE PRZED ZAKUPEM
    • Podróbki i zapytania o autentyczność
    • Jaki zegarek...
    • Podręczniki i porady
    • Aukcje Allegro, eBay i inne
    • Marki wirtualne i modowe
  • WIADOMOŚCI I NOWOŚCI
    • NOWOŚCI ZE ŚWIATA ZEGARKÓW
    • WIADOMOŚCI
  • FORA TEMATYCZNE
    • ZEGARKI SZWAJCARSKIE i NIEMIECKIE
    • AHCI I PRODUCENCI NIEZALEŻNI
    • ZEGARKI POLSKIE
    • ZEGARKI AMERYKAŃSKIE
    • ZEGARKI ROSYJSKIE I RADZIECKIE
    • ZEGARKI JAPOŃSKIE
    • ZEGARKI CHIŃSKIE
    • INNE ZEGARKI
    • VINTAGE
    • ZEGARY
    • KĄCIK ZEGARMISTRZOWSKI
    • PASKI i AKCESORIA ZEGARKOWE
    • GALERIA
  • DZIAŁ TECHNICZNY
    • PRZEDSTAWIAMY SIE
    • PROPONOWANE ZMIANY - KONSULTACJE
    • FORUM ŹLE DZIAŁA - USTERKI, PROBLEMY TECHNICZNE FORUM, PYTANIA, OPCJE, FUNKCJE
    • ARCHIWUM
  • RYNEK
    • SPRZEDAM
  • PO GODZINACH
    • PO GODZINACH

Blogs

  • 2gWatchBlog
  • ENICAR - Manufacture d'Horlogerie Ariste Racine
  • dawpi's blog
  • Zegarki z ZMP BŁONIE (1959 - 1969)

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


Gadu-Gadu


Strona WWW


Skype


Lokalizacja


Hobby

Found 1 result

  1. Witam wszystkich! Szukam ciekawych inspiracji, a jak narazie znalazlem dosc sporo tu na forum i postanowilem napisac zeby wycisnac z Was troche wiecej Ostatnie miesiace spedzilem na przegladaniu roznych opcji i zauwazylem ze przechodza mi pewne fazy. Zakladam ze nie tylko ja tak mam? Postanowilem troche zebrac to do kupy: Glowne zalozenia to zegarek "do pracy" czyli spotkania itp. nie musi byc automat, wazne zeby byl dobry mechanizm, baterie odpadaja. Moze byc czescia kolekcji (dlatego biore pod uwage przedzial 0-10tys), lub moze (najlepiej) byc flagowcem kolekcji (raczej okolo 10-15tys+) Nadgarstek 19cm wiec np. minimum bezelowych zegarkow to 42, wszystko mniejsze wyglada dosc slabo.. Mam nawet jeden chronograf 50mm, ktory dostalem lata temu.. i wyglada nadal bardzo dobrze, nie nosze go jednak bo przegrywa z innymi Co do trudnych wyborow - Najpierw byl Navitimer i rozgladanie sie w temacie, ale tak sie napatrzylem ze w zasadzie troche mi przeszlo... Poszlo w strone Taga Carrera 1887 43mm lub Breitling Avenger 2 44mm. Tag wygral ale ogladajac troche youtube i czytajac fora zaczalem patrzyc nizej np na niektore Hamiltony (Navy Pioneer chrono). Jak widac juz mi sie dosc mocno zamieszalo w wyborze.. https://www.chrono24.com/hamilton/mens-khaki-navy-pioneer-auto-chrono-44mm-steel-on-leather--id5537892.htm Do tego doszla wizyta u rodziny - zauwazylem ze lezal zloty Poljot z lat 50tych, wygladal smiesznie (bardzo maly, moze 33mm), ale jak zalozylem zaczal mi sie podobac taki styl - i tu dochodzimy do sedna komplikacji tematu: Szukam w zasadzie w tych przedzialach - 5-10-15tys pln Do tego w 2 stylach: Napewno chce kupic chrono w stylu IWC / carrery 1887 czy Hami navy w okolicach 43mm. Raczej bialy, raczej 43-44mm. https://www.chrono24.pl/tagheuer/carrera-calibre-1887-chronograph-rose-ziff-car2013fc6313--id2663852.htm Drugi typ jest bardziej w stylu - bardzo "dress" i nawet patrzylem na Hami intra-matic czy Tissota Le Locle - ale jednak chcialbym zeby byl 2 poziomy wyzej... W gre tez wchodzi tutaj wlasnie zloty, lub z lekkimi elementami jak np. Tag Carrera (na zywo rewelacyjne wrazenie) https://www.chrono24.pl/tagheuer/tag-heuer-mens-war201cfc6266-carrera-automatic-watch--id4417513.htm Badzo podoba mi sie tez styl Junghans i Nomos (niestety max sa 40mm) - nigdy nie nosilem i mam nadzieje ze na zywo leza jak wieksze... Dzis, ogladajac Nomosy znalazlem przypadkowo Glashutte, ktory myslalem ze jest poza zasiegiem.. ciekawy jestem na zywo wrazenia - ma ktos doswiadczenie? Cena realna, czy podejrzane? https://www.chrono24.com/glashuetteoriginal/--senator-automatic--39-59-01-02-04--id4938079.htm Do tego dochodza dress prostokatne na czele z JLC Reverso (tez myslalem ze poza zasiegiem..) https://www.chrono24.pl/jaegerlecoultre/reverso-grande-taille--id2713634.htm PS. Tutaj tez pytanie o porade - czasem zakladajac 44mm zegarek wydaje sie maly, a czasem ponizej 40mm wydaje sie ok...? Wiem ze zalezy to od stylu (bezel czy nie) oraz lug to lug i szerkosc paska - ale nie zawsze to dziala - sa jakies TIPy o ktorych wiece zeby miec gwarancje ze bedzie ok? Podsumowanie - chcialbym poznac Wasze propozycje w cenach 5-10-15tys chrono okolo 43mm (raczej bialy) dress okragly (moze zloty czy vintage) dress prostokat (moze zloty czy vintage) z innej beczki- inspiracje ?? zegarek WOW - najwyzsza mozliwa opcja "prestizowa", moze przekraczac te 15tys jesli to dobra okazja (przyklad JLC)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.