Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ona1980

nowy zegarek nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanko odnośnie zegarka kupionego na dutyfrreisland na wyprzedaży. Otóż zegarek nie działa. Nie wiem co robić, czy założyć że bateria jest wyczerpana, wymienić i wtedy zobaczyć. Czy od razu im odesłać ( w ogóle mozna sprzedawać zegarki nie chodzące). Nie mam doświadczenia ani z zegarkami ani ze sklepami chińskimi. Takie cuś kupiłam.

http://www.dutyfreeislandshop.com/pl/citizen-ed8114-57a-quartz-swarovski-multi-dial-calendar-elegant-ladies-watch

Doradźcie mi proszę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Blunio

Czy nowe zegarki nie mają zabezpieczeń żeby na darmo nie chodzić i wyczerpywać baterii ? Moze wystarczy wyjąć paseczek folii i zegar wystartuje ? :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie wiem czy mają czy nie mają, jakbym to wiedziała to bym nie pytała :P . Choć przyznaję brzmi logicznie. Wydawało mi się że zdjęłam wszystkie folie idę sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Gdzie jest ten cały paseczek folii, czy trzeba otworzyć ten dekielek. Na oko żadnej foli nie widzę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nic nie trzeba otwierać. Najprawdopodobniej padła bateria. Udaj się do zegarmistrza, żeby pomierzył zamontowaną baterię i - jeśli potrzeba - założył nową. Zegarek mógł sobie cykać w magazynie przez 3 latka na przykład i bateryjka się wyczerpała.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A koronka do ustawiania godziny jest wciśnięta?  -  sorry jeśli zbyt proste, ale różnie bywa :rolleyes:

Najprawdopodobniej to jednak bateria.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

wciśnięta