Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

R2D2

Ile waszym zdaniem może być warta ta stara OMEGA?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jakiś czas temu dostałem od Ojca stary zegarek złoty - OMEGA. Na zegarkach nie znam się za bardzo ani ja ani Ojciec. Nie zamierzam go sprzedawać, ale chciałbym wiedzieć co to jest za zegarek i jeśli to możliwe jaki jest przedział wartości jego ceny. Zegarek na ile ja umiem ocenić jest w dobrym stanie, chodzi i jest serwisowany w dobrym zakładzie (smarowanie itp). Proszę sie nie krygować z ew. krytycznymi wypowiedziami bo nie mam emocjonalnego stosunku do tego zegarka.

Zdjęcia zegarka (sorry za ostrość, ale mam nadzieję że dacie radę ocenić):

http://www.rzepka.pl/omega/

Wiem, że to głównie kwestia gustu, ale chciałbym spytać, czy taki zegarek można dzisiaj nosić i ew. na jakie okazje (tak/nie), czy jest to raczej eksponat "muzealny" i czy jego wartość może wzrosnąć czy raczej będzie spadać lub pozostanie bez zmian. Obecnie mam go na ciemnobrązowym skórzanym pasku bo bransoleta jest na mnie za duża, a nie chcę jej skracać (niszczyć) bo powiedziano mi że jest oryginalna. Poza tym wygląda bardziej dyskretnie, co sobie cenię.

Z góry dziękuję za Wasze opinie.

Pozdrawiam,

Artur

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jest w kazdym razie bardzo ladna...

Zadna praca nie hanbi, ale kazda meczy...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi