Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
m_lll

Problem z zegarkiem Nezumi x Ruf

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, 

 

Pod koniec grudnia 2021 zamowilem zegarek Nezumi x Ruf. Niestety przyszedl z wada pokazana na zdjeciach, wiec odeslalem go do Ruf. Do dzisiaj nie mam zegarka a firma pisze ze ciagle jest w serwisie. 

Pytanie co z tym fantem zrobic? 

Zegarek chcialbym ponosic takze nie chce zwrotu pieniedzy. Czy sa jakies instytuacje gdzie moge zaskarzyc firme, ew jakosc obslugi? 

 

Pozdrawiam

271790837_603282767399722_4277206935732790970_n.jpg

271832718_710295536618119_4547266552784304460_n.jpg

271715349_444421130689892_4748589980532712985_n.jpg

Edytowane przez m_lll

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekać. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Crafter Blue, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.