Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
bmalkow

$brand Connected - kłopoty z łącznością

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem!

 

Nie wiem czy dział dobry, ale jednak trochę to związane z zegarkami Casio jest 🙂

Czy ktoś z posiadaczy zegarków z Bluetooth doświadczył problemów z łącznością z telefonem z systemem Android 12?

 

Ja mam OPPO Reno 5G z ColorOS V12. Problemy z łącznością BT występują w przypadku GSHOCK Connected (nie można sparować zegarka) a także w przypadku "podobnej" aplikacji Wahoo: nie mogę poprawnie zarejestrować komputerka rowerowego w aplikacji. W tym drugim przypadku jest to bardziej widoczne, bo komputerek łączy się, ale zanim cały proces dobiegnie końca połączenie jest zrywane.

Te same urządzenia z innymi telefonami (Android 10 i 11) działają. W tym przypadku nie wiem czy winny jest telefon OPPO, ColorOS czy też Android 12.

żeby było ciekawiej, mogę podłączyć się do tych urządzeń za pomocą nRF Connect i połączenie spokojnie wisi, póki urządzenia nie rzucą timeoutem spowodowanym bezczynnością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.04.2022 o 11:41, bmalkow napisał(-a):

Czołem!

 

Nie wiem czy dział dobry, ale jednak trochę to związane z zegarkami Casio jest 🙂

Czy ktoś z posiadaczy zegarków z Bluetooth doświadczył problemów z łącznością z telefonem z systemem Android 12?

 

Ja mam OPPO Reno 5G z ColorOS V12. Problemy z łącznością BT występują w przypadku GSHOCK Connected (nie można sparować zegarka) a także w przypadku "podobnej" aplikacji Wahoo: nie mogę poprawnie zarejestrować komputerka rowerowego w aplikacji. W tym drugim przypadku jest to bardziej widoczne, bo komputerek łączy się, ale zanim cały proces dobiegnie końca połączenie jest zrywane.

Te same urządzenia z innymi telefonami (Android 10 i 11) działają. W tym przypadku nie wiem czy winny jest telefon OPPO, ColorOS czy też Android 12.

żeby było ciekawiej, mogę podłączyć się do tych urządzeń za pomocą nRF Connect i połączenie spokojnie wisi, póki urządzenia nie rzucą timeoutem spowodowanym bezczynnością.

 

Ustawienia>aplikacje<zarzadzanie aplikacjami>G-Shock>oszczedzanie energi>bez ograniczen. Mi tak zrywało połaczenie z zegarkiem,po prostu telefon ubija dla oszczędności baterii.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem polegał na tym, że aplikacja będąca na pierwszym planie nie trzymała połączenia BT (no, nRF potrafił), więc to nie ubijanie z powodu oszczędności (przynajmniej zgodnie z oczekiwaniami, bo raczej był babol).

Na szczęście w weekend zainstalowałem aktualizację do 12.1 i nagle jak ręką odjął. Tak więc coś OPPO spzepsuł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.