Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Pollux

Chrono24 i skan dowodu przy zakupie

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Podczas zakupu przez Chrono24 od sprzedawcy profesjonalnego z Włoch otrzymałem wniosek o wysłanie poprzez Chrono24 skanu obu stron dowodu osobistego z uzasadnieniem: Sprzedawcy z Włoch i Hiszpanii są prawnie zobowiązani do umieszczania na rachunkach danych osobowych nabywców.
Czy to rzeczywiście normalna praktyka?

Z góry dzięki za informacje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.