Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość Jash

Citizen czy Tissot

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Jash

Witam serdecznie. Z góry uprzedzam, że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o zegarki. Upatrzyłem sobie jednak zegarek. Chodziłem po sklepach i nic. Znalazłem na allegro.

MOD: NIE UMIESZCZAMY LINKÓW KOMERCYJNYCH

patrz regulamin. Wklej proszę samo zdjęcie z opisem. Jeżeli nie wiesz jak napisz - pomogę

W związku z tym mam pytanie, czy warto? Czy zegarki Citizen są robione w Japonii, czy to chiński chłam? Model który znalazłem jest chyba jakiś starawy bo nigdzie indzie go nie ma w sklepach. Fakt jest taki, że strasznie mi się podoba i cena nie najgorsza. Może znacie coś podobnego i lepszego. Kwota maksymalna jaką mogę zainwestować to 920zł, ale mówiąc szczerze nie wiem czy jest sens wydawać tyle na czasomierz. z góry dziękuję za pomoc i wszystkie porady.

PS na forum nic nie znalazłem o tym modelu, a wyszukiwarka działa jak działa. Znam to z autopsji bo sam ma 3 fora.

Co do zegarka Tissot to mam na myśli ten model:

patrz regulamin. Wklej proszę samo zdjęcie z opisem. Jeżeli nie wiesz jak napisz - pomogę

Różnica w cenie jest i to zdecydowana, ale pytam, bo wiem że niektóre szwajcary są po trochu składane w w kraju (powyżej 50%) a reszta w Chinach.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

citizen to nie chłam, porządna japońska firma, oczywiście model który cię interesuje to nie najwyższa pułka ale napewno byłbyś zadowolony, tissot marka bardziej znana i ceniona wśród

naszego społeczeństwa i co tu ukrywać bardzo dobra.

doradzać ci coś innego podobnego nie będę bo każdy ma swój gust i to tobie zegarek musi się podobać.