Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

hormon2005

Stary kieszonkowy zegarek po pradziadku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem tu nowy, Tak po prawdzie to nie znam się zupełnie na zegarkach. Ostatnio znalazłem stary zegarek kieszonkowy który należał do mojego pradziadka. Wiem o zegarku tylko tyle że pradziadek gdy walczył w czasie II Wojny Światowej dostał go od jakiegoś angielskiego lotnika. Na czarnej tarczy widnieje napis "DOGMA" to chyba nazwa firmy ale nie wiem bo się nie znam. Ogólnie zegarek jest chyba sprawny tylko się zacina czasem więc pewnie wymaga wizyty u zegarmistrza. Niestety w internecie nie znalazłem żadnej informacji o moim zegarku ani o firmie Dogma. Znalazłem tylko jedno zdjęcie z archiwum Allegro.

Może mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć mi ile lat ma ten zegarek mniej więcej oczywiście, może ktoś coś wie o firmie Dogma? Oraz czy mój zegarek jest rzadki?

Pokazuje zdjęcie identycznego zegarka który ja posiadam tyle że mój jest w trochę gorszym stanie niż ten na zdjęciu.

post-36727-0-84381100-1300708671_thumb.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

typowy zegarek militarny z czasów II wś,

możesz dodać zdjęcie mechanizmu?

Wszystko z czasem się zmienia

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość kaido2
Wiem o zegarku tylko tyle że pradziadek gdy walczył w czasie II Wojny Światowej dostał go od jakiegoś angielskiego lotnika.

A nie byl czasem ow angielski lotnik zolnierzem Wehrmachtu?

Ponizej w linku masz podobny zegarek z tarcza z ta sama klasa tarczy:

http://zegarkiclub.pl/forum/topic/40874-nasze-kieszonkowe-wojaki/page__view__findpost__p__482006

Dla pewnosci daj foto werku i dekla.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi