Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

tomek125

Akribos XXIV automat szybko się zatrzymuje

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Dostałem w prezencie zegarek firmy Akribos XXIV automat jak na zdjęciu. Piękne cacuszko. Problem polega na tym, że mimo noszenia go powiedzmy od około 9.00 do ok. 18.00 zegarek zatrzymał się już o 21.30. Dostępne opisy takich automatycznych zegarków mówią, że po noszeniu zegarka od 9 do 10 godzin powinien on się nakręcić na przynajmniej następne 24. Fakt, że pracę mam stateczną, w zegarku nie biegam :) Proszę mi podpowiedzieć czy coś źle robię czy może taki jest urok automatów? Czy można go nakręcać w jakiś inny sposób? Jestem laikiem w tych sprawach a może ktoś z forumowiczów ma doświadczenie w takim temacie. Zegarek jest nowiutki, na gwarancji. Problemem jest to, że został kupiony w USA.

Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi.

post-53424-0-10053000-1347350983_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witaj na forum.

Wszystko robisz dobrze.

To że zegarek się zatrzymuje, To nie jest wina tego że jest automatyczny a Ty w nim nie biegasz.

Zegarek który posiadasz to niestety bardzo marnej jakości chińczyk.

Możesz próbować dokręcić go z koronki.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam i dziękuję za zainteresowanie tematem!

...

Możesz próbować dokręcić go z koronki.

Pomogło, faktycznie, jeszcze testuję ale po pierwszej dobie jest dobrze bo sie nie zatrzymał w nocy.

...

Zegarek który posiadasz to niestety bardzo marnej jakości chińczyk.

...