Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

lucaso

Ile może kosztować odrestaurowanie tego zegarka?

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się za bardzo ale mnie osobiście jako kupującego martwiłby ten ślad od rdzy jaki zostawiają wskazówki na tarczy. Wygląda jakby zegarek dostał kiedyś wody a więc pytanie jak wygląda mechanizm? Widać że ktoś dekiel odkręcał (jakiś rzeźnik ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się ten i tylko ten model. Zastanawiam się ile by kosztowało odnowienie takiego zegarka:

 

http://allegro.pl/atlantic-worldmasterur-worldmaster-21-jewels-a-i4556438244.html

 

czy ciężko znaleźć fachowca, który by sie tego podjął?

 

lucaso

By zrobił to dobrze to ciężko,daruj sobie,ten egzemplarz wyglada mi na dosc sfatygowany,rdza pewnie i do mechanizmu się dostala bo wskazy calkiem "zeżarte":-)


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za rady. Faktycznie nie wygląda to dobrze. Czekamy na inne okazje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez lucaso
      Podoba mi się ten i tylko ten model. Zastanawiam się ile by kosztowało odnowienie takiego zegarka:
       
      http://allegro.pl/atlantic-worldmasterur-worldmaster-21-jewels-a-i4556438244.html
       
      czy ciężko znaleźć fachowca, który by sie tego podjął?
       
      lucaso
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie