Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Zvverkos23

Wybór pierwszego zegarka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam 21 lat i pragnę kupić sobie nowy zegarek problem polega na tym, że jestem zielony na ten temat więc postanowiłem wypowiedzieć się tutaj.
Ogólnie szukam zegarka na bransoletce do 500zł i dość szeroką kopertą wcześniej przymierzałem brata zegarek, który miał kopertę 42,5mm na moim nadgarstku wygląda słabo.
Szukam czegoś z kopertą minimum 45mm+
Wpadły mi dwa modele który mi się bardzo podobają i między nimi padnie wybór.

Dodam tylko że zegarka będę używał na co dzień do pracy,wyjścia itd.

 

Pierwszy to jest Casio Edifice

http://zegarownia.pl/zegarek-meski-casio-edifice-efr-505d-1avef?gclid=CIz417TgxcwCFanOcgodgG4LcQ

A drugi to Lorus

http://zegarownia.pl/zegarek-meski-lorus-sports-chronograph-lorus-rt317fx9

Wybór padnie między tymi dwoma tutaj mam dylemat ogólnie byłem zdecydowany na tego Lorusa, ale Casio odnalazłem tutaj latając po tematach.
Trochę poczytałem o obydwu markach i każdy chwali Lorusa za mechanizm Seiko mi w Casio osobiście podoba się design tego zegarka i 6 lat gwarancji.
Nigdy nie miałem Casio i to mój pierwszy zegarek, lecz zawsze uważałem z Casio to jednak bardzo oklepana marka zegarków w Polsce, ale Casio kojarzył mi się zawsze G-Shockami, a nie jakimś eleganckim zegarkiem na bransoletce.
Bardziej mi zależy na jakości wykonania.
Poprosiłbym o pomoc mój brat ma Armaniego na bransoletce, ale te zegarki nie cieszą się tutaj zbytnio dobrą opinią tym bardziej kosztują 2x więcej niż oba moje, które znalazłem a uważam, że jakościowo będą lepsze niż brata Armani.
Co do długości bransoletki to się nie martwię, bo jak by coś nie grało to się najwyżej ją skróci u jakiegoś zegarmistrza.
Z góry dziękuje i życzę miłego dnia.