tropik79 804 #1 Napisano 15 Marca 2018 Uszanowanie.Mam okazje zakupić z drugiej ręki nowy zegarek Citizen Super Titanium. Folie na bransolecie, polska dystrybucja, pudełko instrukcja, karta gwarancyjna.Cena jest atrakcyjna tj. ok 40% taniej niż w polskich sklepach internetowych.Sprzedający (którego nie znam), twierdzi że otrzymał zegarek jako prezent w pracy i nie ma paragonu, ma podbitą pieczątką firmy jubiler kartę gwarancyjną z modelem zegarka, ale bez daty sprzedaży (proponuje wpisać datę kiedy od niego zakupię). Twierdzi, że przy ewentualnej naprawie gwarancyjnej wystarczy dokument gwarancji.Co innego mówi strona dystrybutora: http://citizen.pl/serwis/naprawa/Postaram się do dystrybutora zadzwonić czy w takiej sytuacji będzie działać gwarancja, bo raczej nie jestem przekonany. Czy ktoś z szanownych kolegów oddawał zegarek tej marki na naprawę bez dokumentu zakupu?Zegarek będę odbierał osobiście i byłby to mój najdroższy jaki posiadam, dlatego nie chciałbym zaliczyć wtopy.Dzięki za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam. EDIT.Sam sobie odpowiem, napisałem do Citizen Polska i otrzymałem taką odpowiedź:"Jeżeli posiada Pan prawidłowo wypełnioną i podbitą przez punkt sprzedaży kartę gwarancyjną to paragon nie jest wymagany." 0 Polish Watch Spotter - ZEGARKI ZNANYCH POLAKÓW Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach