Skocz do zawartości

Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu

Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.

Aktualizacje statusu

• Zdjęcie
    lukkluj

Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

Pokaż komentarze (2)
Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy

Jak ustawić datę w Rolex Perpetual Date aby była PERPE

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_slawmat_*

Gość_slawmat_*
  • Gość

Napisano 27 lipiec 2007 - 13:27

Witam,
od jakiegoś czasu mam zegarek Rolex Oyster Pepetual Date (szczegóły i zdjęcia w tym poście: http://www.zegarkicl...petual zagadka).
Niestety mimo posiadania certyfikatów, szmateczek, drewnianego pudełeczka i innych cudów nie mam instrukcji ustawienia daty tak aby była wiecznie dobra - a o to w PERPETUALU chyba chodzi :).
Czy ktoś w Was może mi pomóc w tej sprawie?
Pozdrawiam,
Sławek Matkowski
P.S. I jeszcze jedno, jeżeli data będzie już właściwie ustawiona, to zatrzymanie zegarka na kilka dni, czy godzin uruchamia procedurę od nowa?
  • 0

#2 Gość_slawmat_*

Gość_slawmat_*
  • Gość

Napisano 30 lipiec 2007 - 07:30

Oczywiście w tym Rolexie nie ma wiecznej daty... :oops:
Niestety w błąd mnie wprowadził zegarmistrz z ul. Ładnej we Wrocławiu.
Dodam jeszcze, że za przegląd zegarka żądał 1000 zł, a za ustawienie tej "wiecznej" daty 100 zł.
Nadmienię, że wcześniej odkręcił pokrywę zegarka i zajrzał do środka, aby się upewnić, że mechanizm wiecznej daty tam jest.