Skocz do zawartości

Ogłoszenie

RELACJE FILMOWE - X Jubileuszowe Spotkanie Klubu

Na około tydzień lub dwa wyłączamy definitywnie tapatalk na forum.

Aktualizacje statusu

• Zdjęcie
    lukkluj

Zapytanie, które dostaliśmy jest chyba (oby) prowokacją dziennikarską: "Jestem lekarzem ginekologiem. Chciałbym zakupić pozytywne komentarze na swój temat na róznych portalach medycznych, forach dyskusyjnych, blogach itp. Chciałbym wiedziec czy po pierwsze świadczycie Państwo takie usługi, po drugie ile by cos takiego kosztowało w zalezności do liczby opinii i zapewne stron, na których miałyby być zamieszczone? Potrzebuję przynajmniej wstępną ofertę dziś do godziny 12."

Wyświetl wszystkie aktualizacje

Najnowsze tematy

Zdjęcie

Ingersoll

Prośba o opinie

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lee_one

Lee_one
  • Nowy Użytkownik
  • 14 postów

Napisano 17 styczeń 2010 - 21:00

Witam, mam prośbę. Jakiś czas temu kolega pokazał mi na allegro zegarki marki Ingersoll. Wspomniał że marka chyba austriacka, no i fajne sikory, u niektórych ( zegarmistrzów )warte ponad 2000, poza tym robią i na mnie wrażenie. Pytanie... Czy warto za te ceny? Czy ktoś to ma? Jakie mechanizmy? Zegarki z e-baya za mniej niż 1000.

http://cgi.ebay.pl/w...em=270513273298[/img]
http://www.uhrenelte.../IN6102BK_b.jpg
Dołączona grafika

Nie wiem czy udało mi się wrzucić zdjęcia, jeśli nie proszę o pomoc, ewentualnie jak wspomniałem na e-bayu łatwo znaleźć. POZDRO
  • 0

#2 TomekR

TomekR

• Użytkownik
  • 659 postów

Napisano 17 styczeń 2010 - 21:15

Ingersoll to BYŁA kultowa marka amerykańska. Upadła. Znak towarowy przejęty przez firmę-krzak. Zegarki produkowane w Chinach. Firma obecnie znajduje się na tzw "czarnej liście". Mechanizmy Made in China.

Użytkownik TomekR edytował ten post 17 styczeń 2010 - 21:22

• 0

#3 TIK TAK

TIK TAK

....Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się...zarobiony jestem

• Stowarzyszenie
  • 6204 postów

Napisano 17 styczeń 2010 - 21:53