Slider 0 #1 Napisano 20 Lutego 2012 Witam, przeglądałem sobie dzisiaj zegarki na allegro. Wynalazłem coś takiego:http://allegro.pl/zegarek-meski-orient-automat-100m-cer00007-sapphir-i2114932689.html. Łudząco podobny do Rolex Submariner. Nie ukrywam, że zegarki w takim typie berdzo mi się podobają. Jak to z tym jest? Czy to jest podróba? Zastanawiam się trochę nad "moralnym" aspektem noszenia takiego zegarka. W życiu nie chodziłbym w podrabianym Rolexie czy Omedze... A jak to się ma w przypadku tego cuda?pozdrawiam.PS: Jestem zielony w temacie więc wybaczcie może trochę głupie ptyanie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Cyrhla #2 Napisano 20 Lutego 2012 Zegarków, które byłyby podobne do tego Rolka jest od cholery. Oznacza to tyle, że stylistyka jaką stworzył Rolly jest powszechnie lubiana a wiadomo, że nie każdego na taki zegarek co wiąże się chyba z niezłą sprzedażą produktów w dużo nizszej cenie oraz z mocno zbliżona stylistyką . Czy wstyd nosić? Nie będę się wypowiadał bo to problem tej osoby, która planuje wydać na taki zegarek swoje pieniądze. Nie proponuje również szukać tutaj odpowiedzi na to pytanie, ale jeżeli nie będzie ci to dawało spokoju pomaszkieć w starych tematach, troszkę już było dyskusji. Dodam na koniec, że sam kiedyś zerkałem na Ocean One od Stenka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
---Jose Antonio Morales--- 2 #3 Napisano 20 Lutego 2012 To nie jest podróba. Ten Orient udaje Rolexa (co próbuje robić mnóstwo zegarków w mniejszym, lub większym stopniu). Tak jak pisze Konrad jeżeli szukasz dużej inspiracji R. zwróć uwagę jeszcze na Steinharta.P.S. Jeżeli się podoba to nie miej wyrzutów sumienia i kupuj. 0 " w poszukiwaniu straconego czasu..." Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach