Kopniak 0 #1 Napisano 27 Lutego 2012 Witam przedstawim mój najnowszy zakup, długo się zastanawiałem Atlantic, Longines czy Omega no i padło na Omegę OMEGA VINTAGE kaliber 269, 17 kamieni, okolo 43h rezerwy chodu rok produkcji 1962rKoperta stalowa w idealnym stanie sygowana Omega numer referencyjny 121.002-62 koperta wypolerowana Elegancka klasyczna koperta oraz dekielek wykonane zostały w całości z najwyższej jakości stali nierdzewnej.Tarcza sygnowana OMEGA z podsekundnikiem w idealnym stanieKoronka Oryginalna sygnowana logo firmy Przedstawiam zdjęcia nie są rewelacyjne, bo nie ja je robiłem tylko osoba która mi go sprzedała. Niebawem dodam więcej zdjęć.Jestem przy was laikiem więc proszę napiszcie czy to jest coś dobrego, podzielcie się waszą wiedzą. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzysiek_W 456 #2 Napisano 27 Lutego 2012 tarcza oryginał? fajnie wygląda, tylko zafunduj mu ciekawszy pasek, nie firmy Alfa zasługuje na to 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kopniak 0 #3 Napisano 27 Lutego 2012 Ten pasek to jest niporozumienie, tak już kupiłem, bedzie mega wypasiony pasek i ori zapięcie znalazłem ne Ebay cena około 120złTarcza oryginał a dla czego pytasz.? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poloqwes 0 #4 Napisano 28 Lutego 2012 wg mnie wszystkie OMEGI vintage są piękne...ta powyżej ... moje uznanie. Gratuluję zakupu. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biernyl 1 #5 Napisano 28 Lutego 2012 Bardzo ładna Omega. Ale Krzysiek słusznie zauważył, że tarcza wygląda "za" ładnie. Możliwe, że była odnawiana. Ale nawet jeśli, to renowacja wyszła IMO bardzo dobrze. Pozdrawiam 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach